Vi vil beholde Radio 1
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
Det er i mine overvejelser at prøve at få en demonstration stablet på benene, men du skal være hjertens velkommen til at hjælpe hvis du er intreseret i det :)
Re: Re:
Hold evt øje med Facebook siden her : https://www.facebook.com/beholdradio1
Der vil jeg opdatere løbende, og så snart jeg har nyt.
Hvad med tv2 østjylland... Et tv indslag kunne måske gøre noget indtryk :)
Re: Re: Re:
Hej Dorte.
Jeg har forsøgt at kontakte dem, de har dog ikke vendt tilbage, men jeg er dog blevet kontaktet af Christian fra radioassistant.com, og jeg håber han vil lave en nyhed omkring underskrift indsamlingen, og på den måde skabe mere medie omtale.
Jeg har dog ikke givet op omkring TV2 Østjylland, og forsøger at kontakte dem igen :)
Re:
Tusind tak for din støtte, det er kun glædeligt at andre ligeledes gerne vil bevare radioerne :)
Har lige fået svar fra Nyheds Søren - han er rørt over, at vi kæmper... Har lige smidt et link til underskriftsindsamlingen på Morgen Compagniets fb side!
Re: Re: Re:
Det lyder virkeligt fantastisk, jeg har ligeledes lige fået et svar fra Andreas, som virkelig sætter pris på vores indsats. Tak for hjælpen med at sprede linket Dorte :)
Mvh radio1 fan for evigt Dennis
Kaare
Seriøst, tag jer sammen! at lave indsamlinger af underskrifter og snakke om demonstrationer???
Det er helt normalt at firmaer merger eller opkøber hinnanden og laver ændringer!!
| This discussion has been closed. |