Træk Erik Schmidts advarsel tilbage
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
Din sidste melding: "De høre til på en pølsefabrik i industrisamfundet" er svært uheldig. Ud over fejl i grammatikken så burde du have sparet både os og dig selv for den.
Re: Re:
Tja.. hvad skulle pågældende finde på - det mest logiske sted er alle 179 pladser optaget ;-)
Det er på tide at indføre enhedsløn og demokratisk kultur på arbejdspladserne.
Re: dybt rystet
Jeg har ikke en sk.. i klemme - ingen børn i skole - intet arbejde omkring skole.
Gammel nok til at de, der skal betale min alderdom er ikke vil være blandt dagens elever i folkeskolen.
Jeg er også dybt rystet - friheds- og lighedsidealerne er i høj grad misligholdte for tiden.
Ikke blot i denne aktuelle sag, men hele miséren omkring Reform+L409 FULD SKALA FORSØGET.
Lige nu ser det ud som om der er 1300+ vidt forskellige folkeskoler - og langt de fleste med rammer der kun kan virke ødelæggende på læring og dannelse.
Omkostningerne ender med at blive enorme - både personlige og økonomiske.
Ytringsfrihet er en menneskerett!
Gjelder ikke menneskerettigheter for danske lærere? Det ser nemlig mer og mer slik ut, sett fra Norge. Dansk skolepolitikk er en skam for hele Skandinavia. Gi klasserommet, undervisningen og autonomien tilbake til de som faktisk kan jobben - lærerne!!!
Støtte fra Norge! Ytringsfrihet er viktig for et demokratisk samfunn!
Sammen til Dovre faller!
Norske og danske lærere fører samme kamp. Hvis vi støtter hverandre, vinner vi!
Demokratiet er i fare i Danmark! Og det midt i hjertet av Europa. Vi må reagere!
Tusind tak❤️
Fantastisk ! Jeres opbakning gode norske kolleger betyder så meget !
| This discussion has been closed. |