Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)
Kontakt forfatteren af dette andragende
forbyde dyresex i danmark
Re: forbyde dyresex i danmark
#402: lisbeth jensen - forbyde dyresex i danmark
Der skal 20000 underskrifter til for at bare få dem til at tage et lovforslag op.
Undrer mig over, hvorfor politikerne er så meget imod at forbyde dyresex i Danmark. Som dyreejer og dyreven kan jeg ikke se nogen som helst grund til, at tillade sådanne unaturlige overgreb imod dyr.
'Lov mod sex med dyr'.
Det kan kun gå for langsomt !!!!
Det er meget kritisabelt, at et land som Danmark, endda vist nok det eneste i EU, tillader sådanne gerninger mod forsvarsløse dyr.
Hvor på dette område er:
- Dyreværnet
- Dyrenes Beskyttelse
- Dyrlægeforeningen
Re: ok?
. Det mener du bare ikke det vil sige hvis jeg tog den sygeste påspæningsdildo og tog fat i dig og bare bollede dig for hårdt i røven er det så okay?????
Re: Re: dette svineri skal bare forbydes nu.
#8: Boing? - Re: dette svineri skal bare forbydes nu.
Sig mig hvad fejler du oven i bøtten? Du burde da søge noget professionel hjælp, hvis du oprigtigt mener, det er ok at have sex med dyr ... og så håber jeg så inderligt, at du ALDRIG får nogen indflydelse på nogle beslutninger overhovedet, når det drejer sig om mennesker og dyr, for du er da simpelthen for langt ude med dine tåbelige argumenter!
Jeg tror dog mest på, at du bare er en lille, emsig og provokerende troll, som keder sig og som bare elsker at være modsat alle andre, så må jeg ikke foreslå dig en ny legeplads ... nemlig hos Nationen på Ekstrabladet!!
Re: ok?
Det skal være ulovligt af den simple grund, at et dyr - ligesom et barn - ikke altid selv har muligheden for at sige NEJ!
Det er skandaløst.
Havde dog aldrig forestillet mig, at et sådant emne ville komme op i Danmark, da det er uhørt, at den slags kan ske uden strenge straffe - indfør dog hundelicens til alle i dette land; det er menneskets ansvar at holde dyr forsvarligt i respekt for dyrene og hensynet til medborgerne.
Med venlig hilsen
Birgitte Madsen
Jyderup
Re: Re: dette svineri skal bare forbydes nu.
#8: Boing? - Re: dette svineri skal bare forbydes nu.
Jeg syntes Pia har ret, og du sikker selv voldtager dyr og måske også mennesker, for du har godt nok et mærkeligt syn på voldtægt af levende væsender. Syntes du også det er ok at voldtage mænd, kvinder og børn?
Re:
at dyrene ikke siger nej lad være. det er den eneste grund til det stadig er lovligt. og min personlige teori er at ham der skal tage det afgørende penselstrøg og skrive under på det nu er forbudt, selv er til den slags.
Adresse på gerningsmand. (GØR DET)
Derudover er det sygt, at have sex med dyr!!
| This discussion has been closed. |