Ophæve vederlag og ministerpension og Deres pensionsalder.
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Ophæve vederlag og ministerpension og Deres pensionsalder..
|
Gæst |
#12015-09-26 11:45Synes deres pension er for høj og kommer for nemt til den. og desuden kan jeg ikke se hvorfor deres børn også skal ha... |
|
| |
|
Gæst |
#22015-09-26 14:23Jeg tør ikke skrive min sande mening omkring disse asociale pampere |
|
| |
|
Gæst |
#32015-09-26 17:05Vi skal alle være lige uanset hvem man er ,eller hvad man laver.De har ikke lavet dagens gerning nogensinde,de skal ikke have så mange penge for at køre Dk i sænk. |
|
| |
|
Gæst |
#42015-09-26 17:51Hvorfor skal de havde mere ret til alt en vi som har Arbejde hele livet når vi så får førtidpension eller andet bliver vi staffet gang på gang på vores økonomi det syntes jeg er er forkert de for i pose og sæk resten af deres liv for hvad for alt de skid de lave over os |
|
| |
|
Gæst |
#52015-09-26 18:42Fordi de ikke skal have bedre forhold en den almindelige dansker |
|
| |
|
Gæst |
#62015-09-26 20:25Fordi politikere må være underlagt samme vilkår som andre |
|
| |
|
Gæst |
#72015-09-26 21:02JBO er da et klart eks på at det skal afskaffes med detsamme..!! |
|
| |
|
Gæst |
#82015-09-26 21:59retfærdighed og politikerne får en langt højere pension end de flæste Beathe |
|
| |
|
Gæst |
#92015-09-26 23:03Fordi, det må gælde for dem, ang. pensionsalderen som for alle andre arbejdende danskere. Og når alle andre skal spare så skal de også. Det er dobbeltmoralsk at de kan får udbetalt høje lønninger samt eftervederlag når selv de fattigste skal spare og skæres ned i indtægt. Er Danmark så fattig, at man ikke kan hjælp vores svageste så må vores ministre skære ned også. |
|
| |
|
Gæst |
#102015-09-27 01:09Fordi at politikere ikke skal have bedre arbejds forhold end alle os andre og fordi de fremstår som nogle egoistiske svin. |
|
| |
|
Gæst |
#112015-09-27 05:45Fordi de får alt for meget i forhold til alm mennesker der får så lidt i pension de dårligt kan leve.. |
|
| |
|
Kurt Berg |
#122015-09-27 06:28Hvorfor nu lave en ny skrivunderliste når der jo er en i forvejen det samler jo ikke stemmer men spreder det til ingenting
|
|
| |
|
Gæst |
#132015-09-27 06:57De får rigeligt uden |
|
| |
|
Gæst |
#142015-09-27 10:01De gribbe skal stoppes med at rage til sig... |
|
| |
|
Gæst |
#152015-09-27 10:52Grådigheden må ophøre! Og rimeligheden sættes ind! |
|
| |
|
Gæst |
#162015-09-27 18:59Det er skamløst og uanstændigt ud over alle grænser. "Folket" får forhøjet pensionsalderen, og har de sideløben privat alderdomsopsparing modregnes nidkært! |
|
| |
|
Gæst |
#172015-09-28 17:53Hvis man kan klare sig selv, så skal man. Ren logik og det må gælde for alle landets borgere også politikerne, mere logik. |
|
| |
|
Gæst |
#182015-09-29 14:23der er for meget sparen på vores allersvageste borgere men vores politikkere sikrer sig selv på en uforsvarlig måde på vores bekostning |
|
| |
|
Gæst |
#192015-09-29 14:27Tror fysisk fremmøde på borgen er vigtigt. Finder så mange love og regler korrupte og de slipper afsted med det modsat en menig forbryder. Lad os gøre som Islændingene gjorde |
|
| |
|
Gæst |
#202015-09-29 14:30De sidder simpelthen og "nasser" på vores skattepenge. De får alt for meget i løn, for meget i pension, for slet ikke at tale om deres vederlag, når de enten frivilligt, eller tvunget, forlader stolene. |
|
| |
|
Gæst |
#212015-09-29 14:53Fordi jeg synes der er noget galt og reglerne bør ændres og i øvrigt burde der være ens regler for politikere som for alle andre i samfundet i forhold til pension og efterløn. |
|
| |
|
Gæst |
#222015-09-29 15:24Det er helt hen i vejret, at man skal have så mange penge for at dumme sig. |
|
| |
|
Gæst |
#232015-09-29 17:59fordi, det er fuldstændig vanvittigt, at politikere skal have så stor en løn,og alle de frynsegoder,samtidig med, der ikke er penge til noget i Danmark, det var på sin plads, at de gik ned på moderat løn, på lige fod,med andre lønmodtagere |
|
| |
|
Gæst |
#242015-09-29 19:10Detter er rent bedrag af skatteborgerne og den danske befolkning |
|
| |
|
Gæst |
#252015-09-29 19:14Fordi nok,er nok!! Alle bør bidrage til fællesskabet. |
|
| |
|
Er der noget, du vil ændre?
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Nej tak til Højlagre og miljøbelastende erhvervsbyggeri ved Hedevej Lokalplan 0715-36
473 underskrifter
473 Underskrifter / 30 dage
27 May 2026
Vi som kræver demokrati og ikke voldtægt af natur, dyreliv, børn, unge Borgene har sagt NEJ i mange år. Der er
181 underskrifter
181 Underskrifter / 30 dage
19 Jun 2026
Gør cykelstierne mellem Munkebo og Odense samt Munkebo og Kerteminde sikre igen
169 underskrifter
169 Underskrifter / 30 dage
10 Jun 2026
Nej tak til stort industri VE-anlæg ved Løkken
222 underskrifter
169 Underskrifter / 30 dage
23 May 2026
Åbent brev til Københavns overborgmester og Borgerrepræsentation om at stoppe planerne for byggeriet af 35-etagers højhus ved Langelinie
347 underskrifter
152 Underskrifter / 30 dage
15 May 2026
Stop kæmpevindmøller tæt på Store Heddinge og Rødvig – Projekt Storemark
864 underskrifter
141 Underskrifter / 30 dage
28 Apr 2026
Stop udvisningen af Miguel lad ham blive i Danmark
2 003 underskrifter
131 Underskrifter / 30 dage
7 May 2026
Fælles varmeindsigelse mod DAB-Lejerbo.Jeg skriver under på, at jeg fastholder min klage og vil have sagen i Beboerklagenævnet.
129 underskrifter
129 Underskrifter / 30 dage
17 Jun 2026
Krav om uvildig undersøgelse af forholdene på Langagerskolen
123 underskrifter
123 Underskrifter / 30 dage
7 Jun 2026
Sikker skolevej og effektiv støjreduktion på Hyllehøjvej, Middelfart: Ja tak til 40 km/t og fartdæmpning
110 underskrifter
110 Underskrifter / 30 dage
16 Jun 2026
Arsummi puttasoq tuaviortumik ikkunneqartariaqarpoq
91 underskrifter
91 Underskrifter / 30 dage
3 Jun 2026
Et opråb med udgangspunkt i oplevelser med ledelsen af skoleforvaltningen og visitationsprocessen vedr. børn med særlige behov i Hillerød Kommune.
71 underskrifter
71 Underskrifter / 30 dage
18 Jun 2026
Den nye gødskningslov er ulovlig og uretfærdig
2 895 underskrifter
63 Underskrifter / 30 dage
6 Nov 2025
Skrivunder.net
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.