Legaliser hash i Danmark!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Medicinsk cannabis hjælper allerrede så mange over hele verden. Så lad os nu afkriminalisere dem så de kan få en bedre og mindre paranoid tilværelse.
Der er nu så mange over hele verden der BEVIST har gavn af medicinsk cannabis, men er nød til at handle ulovligt på det sorte marked med risiko for forurenet stoffer og følge sygdomme.
Nu må politikker lytte efter flertalet af befolkningen som går ind for kontoleret salg. Og ikke efter Lobbylister inde for medicin/pille branchen.
Stor respekt for Københavns overbogmester der også påviser at det kan dæmpe bande miljø.
"de har måske også lobbyister så priserne kan holdes oppe"
Til sidst i disse tider hvor man føler gang på gang at økonomi går foran menneskeheden, vend bliket mod staten Colorado de tjener milliarder.
Med håb for menneskeheden venligst Steffen Mikael Hansen.
Legaliser det så staten kan tjene penge på det istedet for at bruge penge på at Stoppe det for det kommer aldrig til at stoppe uanset hvad de prøver. Så hvorfor ik bare tjene penge på det istedet? Så kan det også være at vi kommer hurtigere ud af finanskrisen :D
Re: Tag magten tilbage fra Medicinalindustrien.
#6: Sundhedseksperten - Tag magten tilbage fra Medicinalindustrien.
Du lyder som en intelligent person. Midicinalindustrien manipulere med vilje lægerne, til at sælge deres industrialiseret medicinske produkter, som altid har en bivirkning eller større skade. Hvorimod man burde benytte alternative og homopatiske midler så som Cannabis, til midicinsk brug.
forstår ikke hvorfor det skal tag så langtid og gøre hash lovligt det kan sku ik være så svært
jeg har lyst til at nakke hele bundtet så de fatter inde på borgen at de ikke skal styre os de skal beskytte os ikke fornægte os hvad vi vil.
utroligt folk gider finde sig i denne måde de tjener penge på at udskrive bøder ti lfolk istedet for at rydde christiania som de bare kan gøre. de kan bare køre ind og blvie der så er der ikke mere pusherstreet. for de gør jo ingen modstand de skide pushere. og hvem gider demonstrere når man kan blvie anholdt og sat i uforsvarligt futtog bare man går forbi en demostration med et tørklæde i lommen.
politiet bør blivet slået ihjæl elelr politikerne have stokkeprygl på torvet i gabestok.
jeg hader samtlige politikere de bør alle få tæsk.
Jeg er enig med at cannabis skulle være at legaliseres i Danmark og jeg mener ikke kun om røge hash , jeg mener at den plant skulle være mere populær som medicin som vi alle mennesker kunne have lov til at bruge den at forbedre vores helbredt vores økonomi og m.m.
Re: hemp only future
#63: - du har ret de skulle give af sig selv ikke tjener på det. Alle sammen kamper vi for friheden
This comment has been removed by the person who wrote it.
| This discussion has been closed. |