Mod gigantiske havvindmøller i Jammerland Bugt
Kontakt forfatteren af dette andragende
og det er ikke i orden at forurene naturen med så bombastisk en hav vindmøllepark placeret så tæt på kysten med de gener det medfører.
Har sommerhus på Strandagervej nr. 5, Ornum
Har sommerhus på Strandagervej 5 , Ornum strand
Bor med min kone Birgitte, uden for sæsonen på
Mågevej 11, Langø
4900 Nakskov.
Forfærdeligt - at dette smukke område skal spoleres af KÆMPE strandvindmøller. Jeg sætter pris på havvindmøller - men dette er ganske enkelt helt forfærdeligt!
Jeg håber, at der er nogen, som kender en løsning på hvordan vi får dette stoppet?
H.P.Elmer
C.L.Friis
This comment has been removed by the person who wrote it.
Christiansborg bør forholde sig til dette..
Dette projekt er jo helt skævt, og den omtalte "åben dør" ordning burde da ikke kunne bruges til projekter af denne type..
Det kunne være interessant at høre hvad den nye Energi-, Forsynings- og Klimaminister (Venstre:Lars Christian Lilleholt) har af holdning til dette..
Sagsbehandlingnen burde gå om !!
(Kalundborg Kommune, burde måske også forholde sig til dette, bl.a. med de erfaringer fra de opstillet vindmøller i Asnæs, som vist ikke helt lever op til det oprindelige fremlagte, eks. mht. antal, støjniveau, godtgørsel o.lign..)
Dette industrielle havvindmølleprojekt er ganske enkelt et KATASTROFALT OG RESPEKTLØST overgreb.
Ikke bare på naturen, Kalundborg Kommune og sommerhusejerne, men også på RETTEN TIL AT BLIVE HØRT.
| This discussion has been closed. |