IC- Togstop i Langeskov
Kontakt forfatteren af dette andragende
Det er vanskeligt om ikke umuligt at finde en parkeringsplads ved Odense Banegård og i Nyborg mangler der ca. 60.000 pladser.
Det er da alle tiders at lave et IC pendlerstop i Langeskov.
Den åndssvage undskyldning om at man så ikke kan komme mellem Kbh. og Odense og Odense - Århus på en time er noget vrøvl, de højest 5 min et stop varer, kan da ikke betyde så meget, det er bare dumhed og i øvrigt mener jeg at alt den lefleri der er for både Århus og København, bør stoppe, det gælder tilsyneladende kun om at profilere storbyerne, Langeskov og Fyn hører altså også med til landet og vi er jo ikke fritaget for skat, skønt vi hele tiden bliver forsøgt holdt nede.
Jeg mener at politikere skal holde det de lover
Re:
For de mange arbejdspladser hos de aktive virksomheder i Langeskov, samt for de i Langeskov og store dele af Kerteminde kommune boende med arbejdsplads uden for Fyn, samt for øvrige beboere i et stort område, er det selvfølgelig en praktisk nødvendighed, at DSB "skal ud og opsøge kunderne" ved at etablere IC-Togstop i Langeskov.
IC stop vil være til gavn især for pendlerne. Det vil også aflaste parkeringsforholdene i Nyborg, så der måske allerede er pladser nok?
Mon DSB har med i sine undersøgelser, at mange fra Sydfyn (måske især Svendborg ) vil køre til Langeskov i stedet for Nyborg på grund af motorvejsforbindelsen?
Bedste hilsen,
Aksel Hundslev
Hvis jeg, med denne underskrift, kan være med til at undgå endnu en af mange halve løsninger, som koster dette samfund en masse penge - så er jeg tilfreds.
| This discussion has been closed. |