Gimi Levakovich skal ud af Danmark NU! - DEL linket og lad os få en masse underskrifter
Kontakt forfatteren af dette andragende
Fordi alle i dk er til grin....ud med alt det lort. De har intet fornuftig at gøre i landet...
Stakkels DANMARK
Så tabte retsstaten endnu engang mit syn på en fair rettergang for Danskerne
Jeg ved ikke hvor de finder det dommerpanel der kan lade sådan en kriminel snylter blive her i landet, han har ikke lavet andet en kriminalitet i de 44 år han har været her. Havde det været en Dansker så havde han forlængst miste forældreretten til børnene. Den enste jeg kan få øje på er de radikale de har stadig for stor magt i Danmark
Men lad os nu se hvad Søren Pind han er jo trods alt Justitsminister men mon han kan gøre noget ved det? Eller Lars lykke men han vil vel hellere drike sig i hegnet på vores regning
Re: Stakkels DANMARK
Hvorfor skal L Lykke lige svines til? Stod det til ham, var manden smidt ud for længst. Dommere, er som politikkere, limet fast, til deres stole, og lever i en anden verden, end flertallet af danskerne gør. Det viser sig jo hver eneste gang, at deres domme, tilgodeser kriminelle udlændinge, og pisser på pøblen, os der betaler deres løn. Gud bevare Danmark, eller burde vi lære at sige, Allah er stor? Spørger bare.
Re: Re: Stakkels DANMARK
Ja hvis vi fortsætter med Fadølsbamsen og han slæng af kumpaner som ikke vil Danmark noget godt, så kommer vi da til at sige alla er stor
De kunne vel for længst have fået ham udvist
Zigøjneren skal da ude den mindste tvivl smides ud af Danmark på grund af sin kriminelle fortid her i landet!
Danmark skal da være et opholdssted for højt kriminelle personer med andet statsborgerskab!
Send ham hjem mere evigt indrejseforbud til Danmark!
Hans børn kan jo besøge ham der hvor han hører hjemme!
Der er kun en måde, at få ham, og ligesindede, ud af landet. Ud af EU, og drop FN konventionerne. Disse to grupper, blokerer gang på gang, for udvisning af kriminelle og andet " godtfolk", fra andre lande.
ALLE der ikke er født af danske forældre skal ud og det kan kun gå alt for langsomt!
| This discussion has been closed. |