Nej tak til Gensidig Forsørgelsespligt!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Gensidig forsørgerpligt
Re: GF
ren fuldtræffer i alle synspunkter........samfundet her i danmark er efterhånden en " omvendt robin hood " tag fra de fattige og giv til de rige
gensidig forsørgelse
nu hvor jeg imod min vilje er blevet EGOIST.
Venlige tanker og god vind til jer alle.
Birger
Re:
Hej Mik.
Er helt enig med dig,men nu må du ikke forlange urimelighedder af en person i folketinget med en iq på 50.Det eneste denne såkaldte politikker kan bruge uden at komme til skade, er det ilde lugtende/stinkende hul vedkommende har bagpå mellem benene.
Siger som Dr.Margrethe"Gud bevare dk" for hvem skulle ellers??
Vh og god vind.
Med venlig hilsen - With the best Regards ( sincerly )
Und Aufrichtig mit freundlichen Grüsen
Bisidder Ole Olsen
Grundtvigsvej 26
6000 Kolding
Tlf. 23 93 34 49 - 75 54 39 49
Mail adresse : [email protected]
http://swiflet.wwi.dk/wwi/oo/1/1
Jeg håber inderligt at denne indsamling stadig er relevant at bidrage til.
Er man arbejdsløs ,skal man stå til rådighed for arbejdsmarkedet.
Husk at støtte denne og dele. "TAK"
http://www.skrivunder.net/kontanthjalp_dagpengeperiode_og_gensidig_forsorgelsse_-_bor_andr
Fejl i formuleringen?
Rigtig go ide med denne underskriftindsamling liiige med undtagelse af formuleringen på forsiden.. støtter ikke tanken om at forældre skal fritages for forsørgerpligt af umyndige børn. Er det en ups' er i formuleringen, så skriver jeg gerne under:)
Re: Re: enig!!!!! Ens regler uandset om man er gift eller ej.
#829: - Re: enig!!!!! Ens regler uandset om man er gift eller ej.
Vrøvl...! Jeg skal file mig ikke dele privatøkonomi med en kammerat/fætter/bror eller lign. fordi vi deler hustag.. ægtefolk har ved lov SELV tilkendegivet at de er et par. Afskaf al religion istedet...
SAMLEVNDE OG ægtefæller skal ik på lommepenge hos hinanden og vi skal ikke umyndigøre voksne gensidig forsørger pligt hører IKKE ET MODERNE SAMFUND TIL SKAM JER
FY FOR SATAN.
| This discussion has been closed. |