Genåbn klatrevæggen i Bananna Park
Kontakt forfatteren af dette andragende
Vi har et fantastisk og spektakulært anlæg, som klatrere udfordrede af og tilskuere imponeres over- når det er i brug. Det er udelukkende et gode for nærmiljøet og for Københavns kommune.
Det kan ikke passe, at det tager så lang tid at tage stilling til, hvad der nu skal ske med klatrevæggen og få den genåbnet...
Vi er meget glade for din opbakning og vi kan rette en kritik mod kommunen også, men...
Hej
Vi er meget glade for din opbakning og vi kan rette en kritik mod kommunen også, men kommunen har også været en god samarbejdes partner med os i NKK. Der er flere faktorer der har gjort, at sagen har trukket sig ud og har været kompleks. Lige nu afhænger det af to parter der skal finde hinanden, Abekatten og Kommunen, der øjensynligt står langt fra hinanden. Med disse undskrift indsamlinger viser vi, at der er mange der savner væggen. Det kan måske få dem til at finden hinanden hurtigere...
Re:
Ja, jeg tror bestemt af du har ret, at når der er aktivitet, så kommer der også penge til området. Der flere positive ting ved aktiviteten. Lokalområdet fortæller også, at med mindre aktivitet, så er der en større tendens til, at folk med mindre heldige intention begynder at bruge parken. Der er også betydningen for klatremiljøet i København. Det er her klatrere lærer hinanden at kende på tværs af klubber og ikke-medlemmer-af-nogen-klub. Det får også flere at interesserer sig for denne dejlige sport/livsstil... og jeg kunne blive ved
Re:
Hej
Jeg ved ikke hvor stor en betydning har bureaukrati har haft. Der har været været forskellige faktorer løbende i processen der har gjort, at sagen har trukket sig ud. Lige nu afhænger det af to parter der skal finde hinanden, Abekatten og Kommunen, der øjensynligt står langt fra hinanden. Med disse undskrift indsamlinger viser vi, at der er mange der savner væggen. Det kan måske få dem til at finden hinanden hurtigere...
| This discussion has been closed. |
This comment has been removed by the person who wrote it.