FLYT ANSTALTEN - ISERTITSIVISSAQ NUUNNEQARLI
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen FLYT ANSTALTEN - ISERTITSIVISSAQ NUUNNEQARLI.
|
Kbh |
#51 Anstalten2013-09-24 13:50Igen viser politikerne deres modvilje imod dem som stemmer de ind. Flyt anstalten langt væk fra byen og de beboede områder. Der ligger masser af øer der kan bruges |
|
| |
|
Kbh |
#52 Anstalten.2013-09-24 13:54Hvor bruger man ikke grønnedal i syd, nu da det er forladt. Der må da være en masse bygninger som er i ok stand. |
|
| |
|
Gæst |
#532013-09-24 14:21Flyt anstalten ud på øerne syd for Nuuk, det er så ærgerligt at spolere naturen så tæt ved Nuuk/Nuussuaq. Så flyt den og respekter borger rettighederne da der i forvejen er sket en procedure fejl iflg. Asii Chemnitz at det "burde" have været bedre og at det er gået lidt for stærkt med processen, men da anstalten langt fra er bygget endnu kan processen nå at stoppes og de i forvejen etablere byggemodninger ude i området kan anvendes til kreative formål etc. |
|
| |
|
Gæst |
#542013-09-24 14:34Flyt den væk fra Nuuk by |
|
| |
|
Gæst |
#552013-09-24 14:40Det er det samme som her nede mod syd, her bestemmer politikkerne selv og glemmer at høre på dem det berører. I har jo også netop nu en sag med Landsstyreformanden som heller ikke forespurgte om Julie Rademacher. For vi andre at se skal denne praksis stoppes, jo før jo bedre. mvh Bjarne Nielsen |
|
| |
|
Gæst |
#56 Re: anstalten til paamiut2013-09-24 14:55#3: - nuuk mangler ikke bare rekreative arealer men også arealer til boligbyggeri og har en STOR befolkningstilvækst, hvorimod paamiut mangler arbejdspladser - har ledige lejligheder og formentlig masser af plads at bygge på ( jeg har aldrig været i paamiut ) og en meget fin lufthavnsvej
|
|
| |
|
Gæst |
#572013-09-24 15:52Placeringen er så forkert som den kan være. Der skal vel være høje mure omkring, så de behøver ikke den bedste udsigt i Nuuk området. |
|
| |
|
Gæst |
#582013-09-24 16:32Håber høringen her tages op alvorlig genvurdering. go vind |
|
| |
|
Gæst |
#592013-09-24 18:27Allamut nuunnissaa kissaatigaarput. - Vi ønsker bygningen flyttes et andet sted! |
|
| |
|
Gæst |
#602013-09-24 18:37Iluatsitiniassasusi |
|
| |
|
Gæst |
#612013-09-24 18:38rypeøen. |
|
| |
|
Jeg siger nej! Gæst |
#62 Anstalten2013-09-24 20:06Jeg er opvokset i Nuuk og jeg synes at Anstalten skal flyttes i et anden område, fordi jeg synes at Grønland er et flot Landskab, og Anstalten skal ikke ligge så tæt på naturen. |
|
| |
Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)
2013-09-24 20:15- Date of removal: 2013-09-24
- Årsag til fjernelse: Ajorpoq
|
´Jeg siger nej! |
#64 Anstalten2013-09-24 20:23Tænk også på beboer i Nuuk. Fordi det er et flot sted som man kan, gå en tur der, og det er et hyggeligt sted for borger. |
|
| |
|
Gæst |
#652013-09-24 22:00Der er simpelthen mange der går den vej, alle familie, par og mange andre der vil nyde den gode og friske vejr, den skal bare ikke ødelægges af sådan en stor bygning så hellere andre steder end den vej |
|
| |
|
Gæst |
#66 Re: Re: Hej hvem det nu er ? Det som vi gerne vil er at få flytte anstalten bliver flytte 100 m.2013-09-24 22:39 |
|
| |
|
Gæst |
#672013-09-25 00:43Jeg synes med al tydelighed, at der ikke bare er tale om brok fra borgernes side, men blot et reelt ønske om kommunens beslutningstagere vil være villige til genvurdere placeringen... |
|
| |
Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)
2013-09-25 01:05- Date of removal: 2013-09-25
- Årsag til fjernelse:
|
Gæst |
#692013-09-25 01:11Flyt anstalten til eks. øerne såsom Kook-øerne, så folk føler sig tryg især børn og gamle |
|
| |
|
Gæst |
#70 Re: Anstalten.2013-09-25 01:15God Ide |
|
| |
|
Gæst |
#712013-09-25 01:29Qeqertamut nuunneqarniarli, luksuuvallaartariaqanngilaq aamma. Flyt den ud til en ø. Den behøver nok heller ikke at være så luksuriøs.. |
|
| |
|
Gæst |
#722013-09-25 11:06Isertitsivissap unikaallannissaanut pissussilersutaasinnaasut ilagissagunarpaat: |
|
| |
|
Gæst |
#732013-09-25 12:48Please væk med den fængsel.... Grønland har jo ikke råd til sådan ubrugeligt??? |
|
| |
|
Gæst |
#742013-09-25 12:50fængslen kan jo være på et ø!!!! |
|
| |
|
Gæst |
#752013-09-25 17:07Jeg mener at det kunne være godt om kommunen først tager møder med borgerne inden de tager afgørelser, som berører os alle. Jeg/vi er selv meget ude at gå i det natur område, når vi går rundt om lille Malene eller går hen mod Kuanninnguit. De afgørelser uden om borgerene, som kummunen har taget er ikke første gang. Selv når vi demonstrerer og samler underskrifter har det ikke hjulpet noget, her tænker jeg på lukning af Qorsussuaq skolen, som idag blver renoveret så de kan bruge det til andet undervisning. MVH. Bodil p.s. Vi er trods alt borgere som i mange har betalt i skat til kommunne og skal fortsat gøre det i mange år. |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.