FLYT ANSTALTEN - ISERTITSIVISSAQ NUUNNEQARLI
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen FLYT ANSTALTEN - ISERTITSIVISSAQ NUUNNEQARLI.
|
Kim Godtfredsen Underskriftindsamleren |
#12013-09-24 00:58Matumuuna pisortatigoortumik aallartippoq. Hermed officiel underskriftindsamling. |
|
| |
|
Gæst |
#22013-09-24 01:33Jeg håber virkelig at man flytter fængslet til et helt andet sted. Er der ikke plads i Nuuk, så må denne til en anden by. |
|
| |
|
Gæst |
#32013-09-24 01:40Flyt den til en sted - en anden by med arbejdsløshed og masser af byggepladser. Hvorfor pladsere den i Nuuk, der i forvejen mangler byggegrunde, hvor det er svært overhovedet af en byggegrund? Og et sted, hvor den voksende by har haft et rekreativt sted også for folk uden båd. ......Blot for at nævne et enkelt sted: Den her anstalt ville have oplagt at placere i Kangerlussuaq. Masser af plads og et trafikknudepunkt, hvor det er forholdsvis nemt at komme til og fra for pårørende, psykologer osv. |
|
| |
|
Gæst |
#42013-09-24 01:48Jeg elsker at paraglide nordområdet af lille malene |
|
| |
|
Gæst |
#52013-09-24 01:56Ikke lad den nye anstalt spærre for vores mulighed for at komme ud i naturen!! Skriv under Du også!! ;-) |
|
| |
|
Gæst |
#62013-09-24 01:59Atsiorpunga |
|
| |
|
Gæst |
#72013-09-24 02:07NUUK ELLER Nuussuaq har også brug for naturen husk det!!! ;-) |
|
| |
|
Gæst |
#82013-09-24 03:32I har stavet forkert. Det hedder "anstalten" og ikke "astalten". Venligst ret det! |
|
| |
|
Gæst |
#92013-09-24 06:07lyt til din sunde fornuft :D |
|
| |
|
Gæst |
#102013-09-24 08:33Godt initiativ! |
|
| |
|
Gæst |
#112013-09-24 08:41Jeg har skrevet under |
|
| |
|
Gæst |
#122013-09-24 09:15Anstalten... |
|
| |
|
Gæst |
#132013-09-24 09:18Det burde være et hul i fjeldet til det formål.. |
|
| |
|
Gæst |
#142013-09-24 09:29Ingasappoq akueriuminaaqaaq inissisimaffissaa. |
|
| |
|
Gæst |
#152013-09-24 09:39De kan bygge den ude på Kook øerne |
|
| |
|
Jens Ole |
#16 Illoqarfimmut sanilerisamut nuussinnaalluaraluarpoq aamma2013-09-24 10:05Isumaqarpunga Paamiut naleqqunnerpaangaluartoq inissiiffigissallugu nunarujussuarmi atorneqanngilaq paamiuni.. Taamaasilluni aamma Paamiuni sulisinnaasut amerlissangaluarput |
|
| |
|
Gæst |
#182013-09-24 10:43Vi vil have adgang til vores dejlige natur, uden at være afhængig af båd. |
|
| |
|
Pia |
#192013-09-24 10:46Mon det er ANSTALTEN der menes? - hvis en underskriftsindsamling skal tages seriøst skal fundamentet være i orden.....udover overskrift så skrives der....vi er en stor brugere og borgere....der holdt jeg op med at læse og forholde mig til indholdet - sorry! |
|
| |
|
Kim Godtfredsen Underskriftindsamleren |
#20 Re: SORRY, har rettet. På grønlandsk er der ingen fejl:o)2013-09-24 10:51 |
|
| |
|
Gæst |
#212013-09-24 10:53selv om det ser ud til at være forsendt, håber jeg at det kan når at ændre det således at anstalten flyttes fra det område, helt væk om nødvendigt fra Nuuk. Godt der er kommet et underskrift indsamling, håber at vores politikkere vågner lidt op og at de ikke bliver for stædige ved at sige at "arbejdet er igang vi kan ikke stoppe det". |
|
| |
|
Gæst |
#222013-09-24 10:59Tænk på borgerne. |
|
| |
|
Gæst |
#23 Få rettet stavefejl i overskriften2013-09-24 11:00. |
|
| |
|
Gæst |
#242013-09-24 11:01Bum |
|
| |
|
Gæst |
#25 Re: Få rettet stavefejl i overskriften2013-09-24 11:04#23: - Få rettet stavefejl i overskriften Yes gør vores bedste:o) - og tak |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.