FLYT ANSTALTEN - ISERTITSIVISSAQ NUUNNEQARLI
Kontakt forfatteren af dette andragende
Anstalten.
Så flyt den og respekter borger rettighederne da der i forvejen er sket en procedure fejl iflg. Asii Chemnitz at det "burde" have været bedre og at det er gået lidt for stærkt med processen, men da anstalten langt fra er bygget endnu kan processen nå at stoppes og de i forvejen etablere byggemodninger ude i området kan anvendes til kreative formål etc.
mvh Bjarne Nielsen
Re: anstalten til paamiut
#3: - nuuk mangler ikke bare rekreative arealer men også arealer til boligbyggeri og har en STOR befolkningstilvækst, hvorimod paamiut mangler arbejdspladser - har ledige lejligheder og formentlig masser af plads at bygge på ( jeg har aldrig været i paamiut ) og en meget fin lufthavnsvej
go vind
Anstalten
Jeg er opvokset i Nuuk og jeg synes at Anstalten skal flyttes i et anden område, fordi jeg synes at Grønland er et flot Landskab, og Anstalten skal ikke ligge så tæt på naturen.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: Ajorpoq
Anstalten
Re: Re: Hej hvem det nu er ? Det som vi gerne vil er at få flytte anstalten bliver flytte 100 m.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Qeqertamut nuunneqarniarli, luksuuvallaartariaqanngilaq aamma. Flyt den ud til en ø. Den behøver nok heller ikke at være så luksuriøs..
Isertitsivissap unikaallannissaanut pissussilersutaasinnaasut ilagissagunarpaat:
Isertitsivissap taamanikkussamut naammassippat sulisussaqartinnissaa isumannaarneqarsimanersoq?
Taamatuttaaq eqqaasinnaavara G.U-mi, immaqalu atuarfeqarfiit allat, ukiut tamaasa aqqut taanna aqqutigalugu asiliartarmata.
De afgørelser uden om borgerene, som kummunen har taget er ikke første gang. Selv når vi demonstrerer og samler underskrifter har det ikke hjulpet noget, her tænker jeg på lukning af Qorsussuaq skolen, som idag blver renoveret så de kan bruge det til andet undervisning.
MVH. Bodil
p.s. Vi er trods alt borgere som i mange har betalt i skat til kommunne og skal fortsat gøre det i mange år.
| This discussion has been closed. |
Anstalten