Dansk velfærd tilbage til danskerne NU
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re: Re:
Hørt. Jeg kunne ikke sige det bedre. Desværre er det sandt, påtvunget os af konventioner, EU og såkaldte menneskerettighed grupper. Hvor er rettighederne for de etniske danskere? Danmark var et dejligt land, da jeg var barn og ung. Årgang 1954.
ANMELD KOMMUNEN FOR BEDRAGERI
Typisk nedladende . Især også at du er anonym, det er din slags, som regel. Hellere DF, end forræddere fra SF, radikale og Enhedslisten.
Vi må stå sammen, for at råbe de politikere op på Christiansborg. Det må stoppe nu.
Re:
Det samme sker også i Århus. Har oplevet hvordan en gruppe af uønskede truede og råbte, på deres eget sprog, indtil de fik, hvad de ville. Tænk hvis vi danskere opførte os sådan, så blev vi smidt ud, og nægtet adgang.
Øhh?
Er de partier, der går ind for en hård indvandringspolitik egentlig ikke også dem, der skærer allermest i velfærden?
Prøv at følge bare lidt med i finanslovsforhandlingerne, hvor man snakker om at bruge penge, der kan bruges til velfærd, på topskattelettelser.
Re:
Så enig med dig. Markerne tror jeg heller ikke nogen kontrollerer. Sæt varmesøgende cameraer op, med en vis afstand og med lydløs alarm, til de betjente der er nærmest.
Stor hilsen
Jørn Rimer
Jørn Rimer
Nej uha uha, så har vi straks de røde på nakken. Det er jo nok en menneskeret, at komme ind i landet, for at malke systemet og opføre sig som kriminelle, velvidende at de ikke kan smides ud af landet. Gud bevare Danmark, det Danmark vi havde engang.
Re: Øhh?
Jo det er det, men når landet skal forsørge alle de horder, skal pengene jo findes et sted. Og husk, vi må ikke brokke os, når det gælder udlændinge, for så er straks stemplet som racister.
| This discussion has been closed. |
#1: -
#206: - Re:
Hørt. Jeg kunne ikke sige det bedre. Desværre er det sandt, påtvunget os af konventioner, EU og såkaldte menneskerettighed grupper. Hvor er rettighederne for de etniske danskere? Danmark var et dejligt land, da jeg var barn og ung. Årgang 1954.