Bevar slagtergårdene på Vesterbro: Vesterbros Kulturarv.
Kontakt forfatteren af dette andragende
Den sidste sjæl.
Der er efterhånden ikke meget sjæl og romantik tilbage i københavn vi må værne om de sidste historiske bygninger. København har nok stål og beton og har allerede mistet meget af sin historie og romantik gennem årene.
Ja renoveringen ville være dyr, men med tanke på hvordan kommunen ellers formøbler midler på unødvendige udlandsrejser, så det blot et spørgsmål om at tage sit ansvar alvorligt!
Re:
Jeg synes, der ser rigtigt hyggeligt ud - jeg fatter ikke man vil rive steder ned som virkelig har atmosfære - og Hvis Frank Jensen også støtter nedrivning, så kender han vist ikke sine socialdemokratiske aner og tænker alt for meget på at få skattestærke indbyggere til København. Jeg synes der er ved at være dyre lejligheder nok!#2: -
Socialdemokraterne bygger til nye liberale stemmer.
Fordi jeg er så træt af politikernes facon med bare at meje hen over befolkningen med deres effektivisering, herunder ødelæggelse af gamle mindeværdige bygninger som stadig den dag i dag bliver brugt og oser af charme og sjæl.
Citat Egon Olsen
Amatører, bløddyr, bollefjæs, feje hundehoveder, fnatmider, skvadderhoveder, nattehatte og ELENDIGE SOCIALDEMOKRATER.
Bygningerne er i meget forfalden stand, men danner rammer for et aktivt og vigtigt kulturliv, som ikke umiddelbart kan genhuses i nærheden - eller overhovedet.
| This discussion has been closed. |