Bevar det ridende politi i København
Kontakt forfatteren af dette andragende
Bevar det ridende politi
Let at nedlægge - Svært at oprette igen!
Mange års erfaring går derfor tabt.
Der bliver nok heller ikke optøjer igen i København?
At det skulle have nogen som helst betydning for nationens økonomiske velfærd er da et rene vrøvl.
Re: Optrapning som resultat ?
#74: - Optrapning som resultat ?
Politikere er i øjeblikket ved at underminere infrastrukturen i DK, samfundsvigtige funktioner bliver ramt uhensigtsmæssig af sparekniven, anbefalet af div. konsulentfirmaer, som ikke aner hvad de taler om. Danske politikere og i andre lande for den sags skyld, rimelig travlt med, at støtte treidje landes militær og politi, hvad med om vi bevarede den danske indfrastruktur først. Jeg og sikkert mange andre kunne skrive bøger om, hvor der kunne spares mange millioner lidt mere hensigtsmæssigt end det bliver gjort i øjeblikket.
Bevar Hestene.
ikke politiets skyld
Det er de latterlige politikkere der pådutter politiet at spare, de har vel ikke råd til heste fodret, inde på borgen, for ellers kan de jo ikke selv æde sig tykke og fede, på borgerenes regning.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Tak.
HVORFOR?!
At nedlægge det ridende Politi vil ødelægge mit syn på København og Politiet...
Bevar det ridende politi for enhver pris!
Vigtigt ressource
Det ridende politi er en utrolig vigtig ressource og et vigtigt element i gadebilledet.
Hestene og politiet skaber en god dialog med borgerne i øjenhøjde.
Det ridende politi skaber god kontakt!
Hestene nedbryder naturligt barrierer på steder, hvor det ofte er svært for politiet at skabe en god dialog og kontakt.
Hvilken effekt ville en politibil fremprovokere, ved at køre rundt på indre Nørrebro, sammenlignet med det beredne politi, som fik lov til at bevæge sig frit omkring.
Det skabte både tryghed for borgerne samtidig med at det gav en præventiv effekt.
Ingen omkostningsbesparelse ved nedlæggelse!Det giver heller ingen mening, ud fra et omkostningsmæssigt perspektiv, da der nu skal indsættes mange flere politifolk til f.eks. optøjer ved fodboldkampe, desuden kunne det beredne politi skabe bedre overblik over situationen, da rytterne sidder højere oppe og kunne rapportere hver bevægelse i mængden.
Ovenstående reslutat er bl.a dokumenteret fra det engelske beredne politi vedrørende håndtering af fodboldoptøjer.
Jeg håber inderligt, at det beredne politi bliver genindsat til stor glæde for alle.
This comment has been removed by the person who wrote it.
punkt 2 Der er ikke en politisk beslutning men politiet selv der har taget beslutningen.
punkt 3 Heste er ikke egnet til store folkemængder da det giver dem stress.
Derfor ser jeg dette som en latterlig underskrifts indsamling
Punkt 2 Dyret er i sikre hænder og får den træning de har brug for.
Punkt 3 Det rart at se et andet væsen noglegange end bare hund, kat og det sivanelege i gaderne.
Tak og godnat.
| This discussion has been closed. |
Politihestene