Bevar Børnenes og Beboernes Jord som fristed for alle
Kontakt forfatteren af dette andragende
Børnenes Jord giver mere til børnene, end de selv aner. Og jeg vil altid huske det som et helt specielt sted, fyldt med dejlige minder fra en ellers ret så hård barndom.
Jeg skrev under fordi jeg synes at det er vigtigt at bevare en af byens få oaser for børn.
Børnenes Jord er et dejligt sted, som jeg har besøgt med mine børn, børnebørn samt dagplejebørn. Ofte har vi taget toget fra Skødstrup og ind til Østbanen for at besøge Børnenes Jord.
Der er en helt unik atmosfære og dejligt at der er personale på.
Jeg fornemmer også, at rigtig mange børn fra byområdet gør brug af "Jorden", så derfor håber jeg, at den vil blive bevaret i sin nuværende form... Uden nedskæringer på personale siden.
Kirsten Munk
og et menneskevenligt åndehul i byen
Vi er kommet på legepladsen i de 10 år vi har haft børn OG gvi har aldrig boet i Samdøgades skoledistrikt... Vi elsker den oase det er!
At skære ned sådan et sted giver i min verden ingen mening. Børnene skal have et godt og trygt sted at opholde sig - og naturligvis skal der være tilknyttet dygtige og uddannede voksne som kan hjælpe og rådgive dem.
Det må kunne lade sig gøre at finde pengene på anden vis end at skære ned sådan et vigtigt sted!!
Hele min barndom har jeg elsket at komme på Børnenes jord og dette unikke sted skal for alt i verden ikke ødelægges.
Jeg brugte Jorden som barn med stor glæde.
Min søn brugte Jorden som barn med stor glæde.
Mine børnebørn skal også have den oplevelse og glæde i deres liv.
Bevar byens skønneste oase.
Jørgen Greve
| This discussion has been closed. |