Åbent brev til FC København
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re: Benægt benægt benægt
#25: Gæst - Benægt benægt benægt
"Hold kæft.. Du er et fjols Niels.. Endelig en der stiller et udemærket spørgsmål, hvorefter du vælger at slette begge indlæg.. Var de lidt for kritiske ?
eller ved du ikke selv hvad du mener med : Social realitisk totalteater: ?
Hvis du har problemer med at svare på kritiske spørgsmål, i dit dybt usympatiske brev, burde du klappe hesten.."
Hej!
Jamen jeg havde faktisk skrevet et svar, men besluttede så at jeg ikke er specielt interesseret i at åbne op for en debat hér. Ønsker man at stille spørgsmålstegn til brevet kan man bruge www.sidelinien.dk, hvor brevet bliver diskuteret og hvor teknikken tillader en lidt mere stringent debat. Men jeg ønsker selvfølgelig ikke nordkoreanske censurtilstande, så jeg lover ikke at slett... *ups* :-)
This comment has been removed by the person who wrote it.
Stor respekt herfra...!!!
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: No hating plz
Reason for the removal: Blablabla
Reason for the removal: Slettet fordi Brøndby debattøren opfordrede til optøjer og hooliganisme. Det er nu meldt til politiet.
Re:
Hvor svært er det - selv for en håbløs sinke som dig - at forstå at jeg allerede har henvist til et debatforum (http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?41131-%C5bent-brev-og-underskriftindsamling-til-FC-K%F8benhavn-ang%E5ende-den-seneste-tids-udmeldinger-fra-ledelsen-om-Br%F8ndbys-krise), hvor jeg beredvilligt gerne vil diskutere både brevet, formuleringerne og hele formålet med underskriftsindsamlingen? De 15 indlæg jeg har slettet har hovedsageligt været skåret over kammen "øh, bøf bør være i ligaen, tak? fuckerbøsse!" og så enkelte der helt sort antog at der var et politisk budskab i formuleringen "socialrealistisk totalteater". Og at de skulle være udtryk for at jeg går helt i skoven blegner altså lidt ved at der er 571 personer der indtil videre har skrevet under på at ledelsen i FCK bør klappe kaje. Som er det eneste formål med underskriftsindsamlingen. For om BIF går fallit eller ej, så er det ikke noget hverken 1000 underskrifter, flæbende FCK-direktører eller vrede kommentarer kan gøre en dyt ved.
Så vi må jo bare alle krydse fingre for at de går fallit med et brag :-)
Reason for the removal: Slettet pga. opfordring til pædofili.
Reason for the removal: Slettet pga. for meget idioti fra en underbemidlet BIF-fan.
Hmmm...
| This discussion has been closed. |