Åbent brev til FC København

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Åbent brev til FC København.

Toby

#26

2013-04-05 19:19

Håber jeg Brøndby går konkurs? Rungende NEJ! Håber jeg de rykker ned? Både vil fryde mig gevaldigt men vil også savne derbyerne.. Det vil være sundt for dansk fodbold. Har som yderst stort FCK fan valgt at skrive under da man ikke skal blande følelser og Økonomi. Held og lykke med underskriftindsamlingen!
Niels Frederiksen
Underskriftindsamleren

#27 Re: Benægt benægt benægt

2013-04-05 19:21

#25: Gæst - Benægt benægt benægt

"Hold kæft.. Du er et fjols Niels.. Endelig en der stiller et udemærket spørgsmål, hvorefter du vælger at slette begge indlæg.. Var de lidt for kritiske ?
eller ved du ikke selv hvad du mener med : Social realitisk totalteater: ?
Hvis du har problemer med at svare på kritiske spørgsmål, i dit dybt usympatiske brev, burde du klappe hesten.."

Hej!

Jamen jeg havde faktisk skrevet et svar, men besluttede så at jeg ikke er specielt interesseret i at åbne op for en debat hér. Ønsker man at stille spørgsmålstegn til brevet kan man bruge www.sidelinien.dk, hvor brevet bliver diskuteret og hvor teknikken tillader en lidt mere stringent debat. Men jeg ønsker selvfølgelig ikke nordkoreanske censurtilstande, så jeg lover ikke at slett... *ups* :-)

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2013-04-05 20:56



Gæst

#29

2013-04-05 21:45

Keep up the good work!
Stor respekt herfra...!!!

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2013-04-06 06:16


Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2013-04-06 13:10


Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2013-04-06 17:13


Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2013-04-06 17:59


Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2013-04-06 19:54


Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2013-04-06 20:10


Niels Frederiksen
Underskriftindsamleren

#36 Re:

2013-04-06 20:15

#34: -

Hvor svært er det - selv for en håbløs sinke som dig - at forstå at jeg allerede har henvist til et debatforum (http://sidelinien.dk/forums/showthread.php?41131-%C5bent-brev-og-underskriftindsamling-til-FC-K%F8benhavn-ang%E5ende-den-seneste-tids-udmeldinger-fra-ledelsen-om-Br%F8ndbys-krise), hvor jeg beredvilligt gerne vil diskutere både brevet, formuleringerne og hele formålet med underskriftsindsamlingen? De 15 indlæg jeg har slettet har hovedsageligt været skåret over kammen "øh, bøf bør være i ligaen, tak? fuckerbøsse!" og så enkelte der helt sort antog at der var et politisk budskab i formuleringen "socialrealistisk totalteater". Og at de skulle være udtryk for at jeg går helt i skoven blegner altså lidt ved at der er 571 personer der indtil videre har skrevet under på at ledelsen i FCK bør klappe kaje. Som er det eneste formål med underskriftsindsamlingen. For om BIF går fallit eller ej, så er det ikke noget hverken 1000 underskrifter, flæbende FCK-direktører eller vrede kommentarer kan gøre en dyt ved.

 

Så vi må jo bare alle krydse fingre for at de går fallit med et brag :-)

 


Gæst

#37

2013-04-06 20:56

Jeg er helt enig. Undskyld mit sprog, men hold jeres kæft!

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2013-04-07 07:05


KBH

#39 Re:

2013-04-07 13:27

#38: ForzaBrøndby -  

 

Hahaha, i er sgu så morsomme derude vestpå..

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2013-04-08 06:49


Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2013-04-08 08:16


Eigenbrod

#42 Hmmm...

2013-04-09 23:01

At man skal kunne undgå at blande økonomi og følelser sammen er i min optik et kæmpe blændværk. Økonomi er ingen eksakt videnskab, og selv om Ariël's udtalelse ærgrede mig et kort øjeblik, da jeg læste den, måtte jeg sande ovenpå en halv kande kaffe, at hans kommentar er professionel og nøgtern, for en international træner som forstår rivaliseringens fordele, uden at være følelsesmæssigt insolvent. TV-penge, medier, tilskuerinteressen - håbet om udsolgte derby opgør (da Brøndby er det eneste danske alternativ med en fornuftig fanbase (FCN vil være 20 år om at opbygge det samme, hvis overhovedet nogensinde)), at vi må rivalisere i toppen, men hvor vi altid må ende øverst, må nødvendigvis få mig til at give træneren ret, uden at jeg er håbløst forelsket i fortiden. Det kan være, at det falder små 1000 personer herinde eller det meste af Nedre C for brystet, men jeg tror ikke på, at Ariël eller resten af ledelsens udtalelser skal dikteres, af et reelt set lille mindretal af fansene, og hvad enten det er fans på Nedre C eller på Brøndby's Faxe tribune, der er forblændede af had, ønsker jeg ikke, at de skal diktere nogens udtalelser. De nogen repræsenterer enten alle eller blot sig selv. Som dreng der er vokset op på Idrætsparkens lægter i 1970erne i selskab med far og storebror, med legen og glæden fra banerne på Peter Bangsvej, er jeg komplet uforstående overfor, alt det oppiskede had (udenfor grønsværen) og en pseudomytologi - som om København var, Glasgow eller Barcelona/ Madrid med en langstrakt religiøs og politisk historie. Jeg vil gå til fodbold med min lille knægt, og tage hans bedste ven - en Brøndby fan - med, uden at et mindretal skal diktere ytringsfriheden for de af klubben ansatte, eller at deres personlige følelser skal være udgangspunkt for debatten, omgangen og stemningen i dansk fodbold. Det gælder også for de enøjede tåber på den anden side af hegnet, men de elsker bare ikke den samme klub som jeg.