Åbent brev til FC København
Kontakt forfatteren af dette andragende
This comment has been removed by the author of the petition.
og ligesom Ariel ikke skal udtale sig på vegne af de som elsker fodbold, skal du vel heller ikke underskrive dette brev på vegne af alle trofaste fand og betalende gæster?
Re:
Det er vel på vegne af dem der skriver under. Er du ikke enig, kan du bare lade være.
Når det så er sagt, så håber jeg, at de undgår konkursen, men rykker ned i 1. div. Det skulle glæde mig overordentligt meget, som FCK fan
Re: Fjolser
I er totalt blanke, I pestegnshippier. I ligger som I har redt fordi I ikke er fulgt med tiden og du, ligesom din skodklub, har levet i en fantasiverden hvor I har hvilet på laurbærrene som en samling selvfede rygklappere, og gør det åbenbart stadig. I fortjener hverken respekt eller anerkendelse for jeres lala-holdning overfor jeres medarbejdere i og omkring klubben. FCK er den største og bedste klub i Danmark og i Norden og har opnået det på kortere tid end jer pløjemarks-trampende tosser! Lad være med at ryge det græs derude, hundene pisser i det.
Succes is temporary, Loyalty is FOREVER
#ANTI1964
Re:
Jeg plejer at kunne læse og forstå de fleste kommentarer, men lige netop din gøre mig godt nok lidt perpleks. Hvad er "gode" fans, hvad har FCK, hvem er snærvertsynet og uintelligent?
Føj selv ... tror jeg nok :-)
Re:
Glæden vil være uendelig....
Tillykke med 1 Division....
This comment has been removed by the person who wrote it.
This comment has been removed by the person who wrote it.
| This discussion has been closed. |