Nej til Goldman Sachs som ejer i DONG
Kontakt forfatteren af dette andragende
Ja.. DANSK SKAL VÆRE DANSK
STØT DANSKERNES SAG HER:
http://www.skrivunder.net/nej_tak_til_statens_salg_af_dong_til_goldman_sachs
Nødvendig beslutning
Jeg støtter fuldt ud det fornuftige og nødvendige i Goldman Sachs' u-landsstøtte til skrantende DONG;-) Alternativet er , at DONG ikke kan investere i vedvarende energi og må fyre flere. DONG's egne "eksperter" (kammerater..) med løn på ca. 18 millioner kr. kunne ikke varsle den såeh simple årsag (som vi andre sagtens kunne se komme: skiffergassen) til, at DONG's overskud på 4 mia. kr. vendtes til ditto underskud hen over éet år. Det nuværende klynkekor i Korsbæk kan ikke tages alvorligt. Enhver blandt de rette vedkommende har kendt til planerne og frasalg siden 2004. De nuværende planer i et år og den indgåede aftale siden oktober.... Den nuværende forargelse skal snarere søges i nationalromantik, eklatant uvidenhed om faktiske forhold, manglende økonomisk/strategisk sans og ikke mindst politisk lobbyisme fra kommercielle konkurrenter til ATP og PFA (dem bag Pension Danmark, der kom med et useriøst bud), som jo også indgår i aftalen med Goldman Sachs. Umuligt, at tage klynkeriers alvorligt, når de senest kunne have indsendt deres eget seriøse bud i oktober 2013.
Kunne være spændende, at undersøge om beslutningstagerene har nogle oversøiske konti med større beløb på, da denne beslutning lugter langt væk af korruption.
I mine ører lyder det som der er nogen der harhelt ren mel i posen, det skulle lide være lavet en handel i en fart uden en masse omtale, jeg mener at det skal blive på danskehænder.
De lever i en osteklokke, især hulemanden Corydonn!
Re: Det er her det foregår
#4: Hans - Det er her det foregår
Jeg vil også opfrodre til at benytte denne. Jeg var nr 104585 og nu er der snart 112.000 - det er over 7000 underskrifter på kun 2 timer
Delte er man svag, Sammen er man stærke
http://www.skrivunder.net/nej_tak_til_statens_salg_af_dong_til_goldman_sachs
Corydon bør træde tilbage omgående!
Når finanminister Corydon vil sælge skatteborgernes ejendom DONG til Goldman Sachs,der er kendt for legal svindel, er der tale om græske tilstande og en uhæderlig finansminister. Goldman Sachs "hjalp" den græske finansminister i 2002 med at "gemme" et mia.-underskud, så Grækenland kunne blive optaget i Eurozonen uden at overskride 3%-grænsen for årlig offentlig gæld.Med den viden vi har i dag om Goldman Sachs og deres legale svindel og kortsigtede profitinteresser, er det en skandale og dybt umoralsk at indgå i samarbejde med dem. Hvis Corydon ikke kan forstå det, burde han omgående træde tilbage som finansminister.
Venlig hilsen. Tom T. Kristensen
Goldmann Sachs
Goldmann Sachs
Jeg er heller ikke tilhænger af skattely .
Skattely virker vel begge veje.
| This discussion has been closed. |
dansk