Nej til Goldman Sachs som ejer i DONG
Kontakt forfatteren af dette andragende
Derudover bør ingen fra Dong kunne købe aktier pre børsnoteringen, DONG er vores alle sammens,og ikke nogle få.
Det er en skandale uden lige.
venlig hilsen Morten Milfeldt
Det er her det foregår
her er den rigtige afstemning
Dong
Jeg fatter ikke, at en socialdemokratisk ledet regering med SF "i bussen" vil sælge "arvesølvet" til en mafialignende kriminel organisation, der på enhver måde unddrager sig ethvert samfunds-ansvar. Hvor er idealerne henne?
At sælge så stor en vigtig del af Dong til et selskab som med stor sandsynlighed kun vil øge udgifterne overfor kunderne, er helt ufatteligt. At give de nye ejere vetoret er lige så galt. Hvorfor ikke bare sælge aktierne via fondsbørsen, så har alle i hele verden har en mulighed for at få en andel i et rigtig godt selskab.
skriv hellere under her, hvor der nu er 23.000 underskrifter
Re: Det er her det foregår
#4: Hans - Det er her det foregår
Har først set den nu :-( skal jeg lukke denne afstemning
http://www.skrivunder.net/nej_tak_til_statens_salg_af_dong_til_goldman_sachs og en opfordring til at stemme der.
Hvordan kan man være så fandens naiv.
Re: Re: Det er her det foregår
#12: - Re: Det er her det foregår
Hvorfor kom du med en ny afstemning liste? Det bliver vist i tv også. Via nyheder kom jeg frem here at stemer ne til dong. Men det viser sig at din aftemning lister er mendre en anden hvor er ca.30.000. Jeg synes du skal lukker den ned. Jeg stemt nej til den anden siden også.
Re: Re: Re: Det er her det foregår
#22: - Re: Re: Det er her det foregår
til guest men kommentarer 12
| This discussion has been closed. |
Luderes