Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs / Beskeder / Behandling af salg af DONG udskudt! / Kommentarer

Michael Nielsen

#27

2014-01-23 12:27

Hej alle og Niels,

Godt med denne underskriftsindsamling. Husk at sprede linket til den på de sociale medier.

Mangler vi en demonstration inden 30. Januar?


Gæst

#28

2014-01-23 12:54

Kære Niels

Tak for din indsats - det varmer om hjertet at se, at andre mennesker ude i landet har samme tanker som én selv.

Keep up the good work

Mvh

Kasper M.

Gæst

#29

2014-01-23 15:55

Det tror pokker, at de har givet et ”godt” bud, når det giver dem et stort sugerør i borgernes lommer, som leder enorme summer i skattely. Den fordel kan danske pensionskasser jo ikke få. Corydon har desuden aftalt at genkøbe aktierne til overpris, når Goldman Sachs ikke mener der er mere at suge ud af DONG.
At samle samfundets værdier samme i aktieselskaber og forære dem væk til udenlandske spekulanter og andre svindlere er landsforræderi.

Gæst

#30

2014-01-23 18:47

Send ministeren et brev:
Nu har jeg skrevet til Bjarne Corydon - og bedt om aktindsigt !

Jeg brugte https://www.borger.dk/MinSide/Sider/POST.aspx

"Til Finansminister Bjarne Corydon!

Jeg læser i min avis af PensionsDanmark byder mere en det konsortium du for tiden forhandler med!

Jeg vil gerne have aktindsigt i de givne bud

mvh XXXX"

Gæst

#31

2014-01-23 21:50

Hej
Hvor er det dejligt at nogen sætter noget igang, når regeringen
nu " igen " ikke tænker sig om
Jeg har forsøgt at få TV 2 til at sætte en debat igang omkring handlen med G. S .
Der har på tysk tv, været en udsendelse om G.S. hvor man beskrev bestikkelse af politikere og hvordan G.S. har fået tidligere
Topchefer infiltreret i EU.
Det er " absolut " nødvendig at få denne handel stoppet.
Mvh
Hardy

Gæst

#32

2014-01-23 23:58

det er fedt,lad os håbe det virker

Gæst

#33

2014-01-24 00:11

Med en del opdateret ting

Goldman Sachs Erobringen af Europa - Danmark Solgt??


Når man så ser på deres indflydelse og deres "politiske magt" i de syd/mellemeuropæiske lande, lader det til de kan spinne på det her, de er med til at køre vores kontinent ned, så de kan tjene på det og overtage det som "teknokrater" og det lader til vores politikere også er under dette system, hvor de sælger ud af vores land med de ting folket har bygget op og betalt for, kun for at overleve selv, hvad så når alt er solgt??

Man kan se alle de tidligere ansatte i Goldman, nu er "politikere" rundt om i Europa eller lobbyister en del steder, både med politisk påvirkning og ja, som teknokrater, så kan de jo netop gøre så lande køres ned og overtages

Mange af vores såkaldte "politikere er også blot" medlobbyister for mange af de store koncerner/spekulations banker, der blot har et formål, at tjene penge og mange af dem, dertil løber politikerne glædeligt med, fordi de rådgives af andre og de har slet ikke tid til det mange af dem, at undersøge hvad det handler om, deres tilid bygger alene på ord og da vi ved alt det med Goldman osv, ja, så er det nok ikke så overaskende at mange af de rådgivere i det her er folk fra Rothschild af. hmmm "se link med artikel"

Nu er der sagen med DONG, den lugter meget, se video 2 og 3 og 4

Hvor man i video 2 får et indblik i deres arbejdsmetoder
3 med efterfølgende debat

Video 4 sagen med Dong

Den aftale der er lavet er totalt vanvid, når man hører det, se video 4, Deadline 27-12-2013 med radikale venstre`s finansordfører, Sofie Carsten Nielsen, de kan ikke tabe på det her og når man ser på historien igen med dem, goldman osv og det er en spekulations/investerings bank, ja, så er det vores meninger er totalte ligegyldige, DANMARK er solgt, hvor vi som folk, der har betalt for det hele, nu lades i stikken også, mens andre bare kan skovle til sig, uden der er nogen der så meget blinker med deres øjne af flertallet, sover folket eller??? undersøg :-)


Alt er dokumenteret her:
http://www.oplysning.org/3/post/2012/06/goldman-sachs-erobringen-af-europa.html

PS yderligere mere her:

Bilderberg og de danske forbindelser
http://www.oplysning.org/3/post/2013/10/bilderberg-og-de-danske-forbindelser.html

Gæst

#34

2014-01-24 06:24

Hvad er det der ligger bag salget af dong.Hvad får Helle T ud af det,får hun en opholdstilladelse i USA-greencard eller noget andet,denne sag lugter mere end noget andet hun har haft gang i.Er Danskerne blevet så blåøjet at de ikke kan se det er galt.
Det er sku da lige meget hvad farve man har , så burde alarmklokkerne ringe...........

Gæst

#35

2014-01-24 11:19

Hej Niels. Kan salget på nogen måde stoppes?? Og hvor mange underskrifter skal der til før de hører??

Gæst

#36

2014-01-24 15:38

Underskrifter burde afleveres til Dronningen. Mig bekendt skal Dronningen godkende alle love. Dronningen bør ikke kunne stiltiende se de arrogante/naive politikker sælge ud af fællesejet til disse banditer i habitter.

Gæst

#37

2014-01-24 17:13

edel Madsen, bjergbyvej80, 8981 spentrup

Gæst

#38

2014-01-24 17:49

Liv før profit

Gæst

#39

2014-01-24 20:11

bare trist at Københavns lufthavne, TDC, og KMD er blevet solgt gode danske kroner der ryger ud af landet
OBJ

#40 DONG mangler penge

2014-01-24 20:38

I radioen diskuteredes i dag d. 25/1-14, at DONG mangler penge til investeringer i vindmølleenergi. Corydon mener åbenbart, at kapitalen bedst kan skaffes fra USA. Fra firmaet, der nærmest var synonymt med finanskrisen. At Nyrup Rasmussen er imod, kan ikke ryste Corydons arrogance. At han kan få politisk flertal er nærmest beskæmmende. Håber folkets stemme for en gangs skyld vil komme til at blive hørt denne gang! Tænk, hvis danskerne gik foran i EU og indførte et system som i Schweiz, hvor befolkningen skal stemme om alle vigtige samfundsbeslutninger. Tænk, hvis vores "enormt vigtige Nem-ID" kunne bruges til noget vigtigere end at sende regninger uden porto fra det offentlige...!! Ja, stem via NEM-ID !!

Gæst

#41

2014-01-25 10:54

Hej Niels Christian jeg er tidligere bestyrelsesmedlem i Nyfors elselskab fratrådte pr 29/12-12 p.g.a.denne sag som er rådden hele vejen mangler du interne oplysninger er mit Tlf nr 20755100 jeg kender til DONG's aftaler gennem 6 år da vi har aktier for 422 mio i dong og er med i kapitaludvidelsen.

Gæst

#42

2014-01-25 13:57

jeg sidder og tænker på Holger Danske, med hånden under kind i kasematterne under Kronborg:
'Når Danmark stander i våde, så vågner Holger op til dåd...'
- det er sket før, og sådan er det bare :o)
TM

#43

2014-01-25 17:22

Du har gjort en forskel Niels. TAK :-)

Gæst

#44

2014-01-25 18:12

Tænk, at en socialdemokratisk minister vil gå med til at sælge til en selskab, der vil unddrage sig skattepligt i Danmark. Føj!

Gæst

#45 Håber du har papir nok :)

2014-01-25 19:01

Nu sker der da endelig noget med underskriftsindsamlingen.
Dobbelt op hver dag de sidste par dage :)
Hvis ikke politikerne snart hører, hvad den befolkning der i sin tid valgte dem ind mener, må vi som borgere snart kræve nye folk i folketinget, nye ministre og de gamle ud, måske vi kan få fornuftige folk til at rydde op i landets efterhånden ret rodede økonomi.

Gæst

#46

2014-01-25 23:02

jeg skriver fra min søns Email og jeg skrev baby til dig jeg er mor så det er ikke min søn der skiver
MargitKbhN

#47 antal underskrifter

2014-01-26 02:35

sikken lørdag - 50.754 bare d. 25.1.
Dette er HISTORIE i sig selv, alle danske rekord vundet!

Du bad om ideer:
Printede underskriftslister er vel anbragt for finansudvalget.
Mere papirforbrug ville støde de resursebevidste - det hele ligger jo her!
MEN MEN MEN en form for visualisering af antal underskrivere (lysskilt?) ville pynte på Christiansborg Slotsplads på onsdag.
Sammen med den tekst, vi har underskrevet på, kan et postkort rumme det hele?
Over 100.000 balloner ville være flot, men skidt for miljøet, dum idé :-)
Venlig hilsen

Gæst

#48

2014-01-26 07:19

Lad os få en ny regering NU, dem der sidder der nu, bliver Danmarks død. GIV OS DANMARK TILBAGE.
Jan Blæsild

#49 Re: DONG mangler penge

2014-01-26 14:44

#40: OBJ - DONG mangler penge

Jeg har selv gået og tænkt over, det mærkelige i at at politikere bare sådan uden videre kan sælge ud af samfundsvigtige funktioner. I det aktuelle tilfælde med Goldman Sachs er det så grotesk at det skriger til himmelen. Vi overlader afgørende indflydelse til en organisation der er berygtet for sit bidrag til finanskrisen, det er samtidig en organisation der gør alt for at krybe i skattely. For at forhindre fremmede firmaer overtager vigtige samfundsorganisationer, må der indføres folkeafstemning, for at undgå ministre drager beslutninger, der har landsskadelig karakter.


Gæst

#50

2014-01-26 17:13

yes -do not sell to these thugs