Stram op i Fitness World Silkeborg!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stram op i Fitness World Silkeborg!.


Gæst

#1

2014-01-08 21:29

Håber virkelig fitness world Silkeborg vågner op til dåd, da eneste årsag til at jeg kører fra Kjellerup til Silkeborg for at træne,er super dygtige instruktører

Gæst

#2

2014-01-09 06:07

Stop med at nedsætte de populære hold i FW

Gæst

#3

2014-01-09 06:45

Vi savner allerede Mette !

Gæst

#4

2014-01-09 07:59

overfyldt, beskidt, ikke vedligeholdt. En rigtig pengemaskine :-(
Jacob

#5 Utilfreds?

2014-01-09 08:28

Hvis man er utilfreds med den service de udbyder, så er det bare at melde sig ud. :)
Miller

#6

2014-01-09 09:40

Det må da have nogle konsekvenser for lederen af centreret , FW kan da ikke se igennem fingere med at der er så mange klager !! Det burde de ihvertfald ikke gøre .. .. God dag :)
Kasper Søgaard

#7

2014-01-09 10:51

Jeg kunne bare godt tænke mig ikke at skulle betale for holdene, når jeg aldrig bruger dem. På Stagehøjvej kan man nøjes med at betale 150 kr. men fraskriver sig også dermed holdtræning.Hvorfor kan vi ikke det på Papirfabrikken?
Anja

#8 Utilfredshed på facebook

2014-01-09 11:22

Et link til de grupper, hvor der er tråde som er oprettet og hvor mange medlemmer har givet deres mening til kende:
https://www.facebook.com/groups/284394993053/?fref=ts
https://www.facebook.com/#!/groups/245649076951/?fref=ts
Flemming

#9 HOLD NU OP !

2014-01-09 15:57

Hold nu op !! Når der sker et stop i et ansættelses forhold, så er der typisk en årsag til dette. Og dette tror jeg ikke at der er andre en FW og den pågældende medarbejder der kender til. Der er mange "trusler" om at melde sig ud, underskrift indsamlinger osv - og mit forslag til jer er: SÅ MELD JER UD !! og vis at der er handling bag jeres ord. Det er vel den eneste måde at I kan se at "græsset er grønnere" andre steder, nu hvor jeg kan forstå at hverken det ene eller andet virker i FW på Papirfabrikken. Jeg selv er nu et tilfreds medlem, som er i stand til at se igennem fingere med at der kan være "ridser i lakken" i et center med 7.000 medlemmer - og at et stort ressourcetræk på faciliteterne betyder at ikke alt virker optimalt hele tiden.
Rulle

#10 Facebook gælder også i virkeligheden

2014-01-09 19:05

...Bare til info:

Det i skriver på facebook og herinde gælder også i virkeligheden!

Bare så i ved det... Tal pænt og sobert.

Ps: Hvis den pågældende medarbejder er fyret uretmæssigt, så bør hun vel gå til fagforeningen. Ellers må vi antage at en fyring har været retmæssig og en blok på facebook eller underskriftindsamling kommer ikke til at hjælpe, hvis en medarbejder har overtrådt nogle retningslinier.

Gæst

#11

2014-01-09 19:27

Er fuldstændig i chok over fyringen af Mette. Fuldstændig groteskt - en af de aller aller mest elskede instruktører der altid kunne give sin energi videre, sparke til en, presse en, samtid med at have en pisse sjov og underholdende time, hvor man altid gik fra med et stort smil på løben.

Ta jer sammen FW

Gæst

#12

2014-01-09 20:03

Det er for dårligt vilkår i fitness world på papir fabrik. Først så fjerner de hold så der bliver færre hold dernæst fyrer de den mest energiske og livsglæden instruktør Mette. Hun havde altid energi og godt humør. Der var altid gnist og ekstra gejst når Mette var der. Stemningen som hun kunne give hver medlemmer smittet af. Ikke ret mange instruktør som dejlige Mette. Håber hun kommer tilbage da Mette har noget alle andre instruktør ikl har

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-01-09 20:48



Gæst

#14

2014-01-09 20:50

Rulle... Hvad mener du med gælder i virkeligheden ?? Det er da noget underligt noget og skrive
Gæst

#15

2014-01-09 20:55

Rulle ..., du ved da heller ikke om man et gået videre med det !!!
MLF

#16 Hvor arrogant kan man være over for sine medlemmer

2014-01-09 21:11

Jeg har netop erfaret at der bliver strammet voldsomt op for kravene ift belægning i FW Silkeborg og at det fremover vil forventes at hold kører med 50% belægning eller med venteliste. Jeg har forståelse for at FW er en forretning som skal optimere driften, men hvor er kundeservicen og incitamentet for at vælge FW når udbuddet af hold (og dermed også mulighed for at træne fleksibelt) daler? Ventelister er i min optik stinkende dårlig kundeservice og jeg er overrasket over at Jeres instruktører bliver stillet over for dét som et mål når man samtidigt oplever ændrede betalingsbetingelser, ændrede vilkår for opsigelse af abonnement, højere "bøder" ved udeblivelse og indskrænket bemanding i receptionen. Fint at der kræves høj belægning på hold men så bør max. deltager antal revideres for salens str. og indretning indbyder ikke til en god træningsoplevelse hvis holdet er bare 2/3 fuldt. Jeg er klar over at der muligvis gøres klar til en børsnotering men det sker på bekostning af medlemmerne, hvilket er utilfredsstillende. Pt skal vi finde os i højttalere der ikke virker flere uger i træk, bike cykler som er i stykker, uhygiejniske baderum så klamme at jeg kører hjem for at bade og forhøjede bøder ved ikke-fremmøde, så man kunne fristes til at spørge "whats in it for me"? Jeg hører til den slags kunder som sætter pris på et stort og variablet udbud af hold, lækre omgivelser, dygtige instruktører, højt service niveau og gode træningsforhold. Alt dette vil jeg gerne betale for og jeg ville også være villig til at betale en del mere end jeg gør i dag. Silkeborg er en by med et godt kundegrundlag for en virksomhed som FW, men det er I godt i gang med at ødelægge og det er rigtig ærgerligt for I har et fantastisk personale og meget dygtige instruktører i Silkeborg. Håber på forbedrede vilkår i 2014. Jeg har sendt selvsamme besked til medlemsservice, fik at vide at jeg ville blive kontaktet, hvilket aldrig er sket! På et tidspunkt får tonen forhåbentlig en anden lyd, men så er det nok for sent.

Gæst

#17

2014-01-09 21:17

Januar er åbenbart måneden hvor der skal være plads til nye medlemmer.... Derfor smider FW de gamle på porten! Vi vil have Mette Frølund tilbage!
Gæst

#18

2014-01-09 21:17

Well spoken MLF

Gæst

#19

2014-01-10 13:53

Fitness World har ramt bunden!
ost

#20 gik og følte at det kun var mig. tak.

2014-04-10 12:13

Jeg har en kammerat som har været instruktør dernede. Han var ret muggen over fortagnet. Så vi stod og kørte negative vibes imellem hinanden på grund af fitness world, nede i et trænings center der vel handler om velvære.
2 unge gutter trænnede dernede hvor at, jeg hørte den ene komme tilbage efter at have hentet kaffe til sin ven,og sagde at en gammel dame havde vriset til andre om "hvor mange kopper kaffe skal han have"
Jeg har en kollega som træner et sted kun for kvinder hun fortalte mig at der også var et for mænd "butterfly" hed det vist. Mener så bare at der er vel special tilbud til alle. Personligt går jeg ikke ind for opdeling, der skal være plads til alle, men altså! cirkeltræning i centrum af centret. så man ligger og træner imellem slidte maskiner og step bænke der bliver brugt som reoler. woot?
Jeg kom ind på et lokum der lugtede af noget som jeg ikke ved hvad er, OST! kom til mig som det første. Og nu med ost altså, det fylder jo alt ost og kaffe og sure gamle mennesker. Sorry men altså ja.
Alle de fede trænings hold er seriøst væk! Det er som om at tiden står stille dernede! og at der ikke er nogen som helst med nye ideer osv.. Det var faktisk det første der gjort mig OBS på hvordan det hele stod til.
Som i kan se er det hele bare alt alt alt for dårligt jeg kunne helt sikkert finde mere surhed frem og klage ting men ja. Denne her stemning er gennemgående også fra personalet og videre til folk dernede synes jeg. Jeg så en dag en mand stå og hammer på døren indtil deres pauserum og da hun så kom ud gik han med ryggen til hende og sagde, "ham derover har fandme stået og ventet i en halv time!"
Jeg har selv prøvet det og også hørt folk stå frustreret bag disken og spørge indtil hvorfor at man ikke kan komme i kontakt med dem telefonisk. Her bliver ryggen vendt mod dem og visket et undskyld. Det må jo også være super neder for personalet, igen bad vibes skyder alle! Men man sætter ikke en maler til at udføre et mekaniker job vel.
Det at skulle skrive den her besked har gjort mig træls resten af dagen. Jeg føler ikke at jeg kan komme af med min afmagt nogen som helst steder. Fitness world selskab eller hvad det nu hedder består af jakkesæts og droner! Nu vil jeg slappe af og gå videre med mit liv. MEN JA!
Stram op i Fitness World Silkeborg! uanset hvilket hold!