Stram op i Fitness World Silkeborg!

Hvad sker der i Fitness World Silkeborg Papirfabrikken?

Færre holdtimer og nu hører jeg at dygtig og populær instruktør Mette Frølund er blevet fyret. Det er åbenbart måden Fitness World på papirfabrikken i Silkeborg har tænkt sig at servicere deres medlemmer i det nye år.... Vil I finde jer i det som medlemmer?

Jeg har trænet i FW Silkeborg i et par år nu. Og jeg har været SÅ glad for det. Der har været et stort og godt udbud af hold og så har jeg virkelig stødt på instruktører, som brænder for deres timer og medlemmerne. Men det seneste halve år har irritationsmomenterne taget til; dårligere rengøring, dør til toilettet i dameomklædning som i skrivende stund har været i stykker i 7 mdr, højtaler i holdsal som ikke virkede (eller blev repareret) i flere uger. Flere steder halter det med reperation af udstyret når det påpeges at det er i stykker. I efteråret valgte man at flytte step holdene til sal 2 hvilket har betydet at det stort set ikke er muligt at gennemføre en step time uden at være ved at komme galt afsted. Der blev klaget men der kom ikke noget ud af det.

Holdplanen for det nye år kunne ikke ses før 24/12...Her i det nye år har FW dog ramt bunden. Pludselig bliver populære og velbesøgte hold pillet af planen fra februar uden at ledelsen vil give en begrundelse til trods for, at man som betalende medlem spørger forundret til det.

Og nu; fyring af Mette Frølund..... Jeg forstår det simpelthen ikke!

Hvem er det FW er til for? Er det ikke medlemmerne som er den vigtigste bestanddel af forretningen? Hvorfor bliver vores vilkår og muligheder for god træning så forringet? Man får ikke fornemmelsen af, at der arbejdes for at skabe de bedste betingelser for medlemmerne overhovedet....!

Jeg mangler, at man faktisk lytter på, hvad vi som medlemmer siger og viser, vi har brug for. Det gør man IKKE ved at fjerne populære hold fra planen eller at fyre en instruktør, som stort set altid kører med fyldte hold. Ligeledes ønsker vi at få Lasse Larsen-Ledet og hans yoga tilbage på Papirfabrikken

Formålet med denne underskrift indsamling er at få dem til at lytte og stoppe dette vanvid

Vibeke Kingo Damgaard    Kontakt forfatteren af dette andragende