Lad lille Rasmus hvile i fred i København ved hans far Carsten

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Lad lille Rasmus hvile i fred i København ved hans far Carsten.


Gæst

#176

2013-12-25 15:25

Håber så inderligt, at lille Rasmus må komme til at hvile i fred i København.

Gæst

#177

2013-12-25 15:47

Det er en helt grotesk sag det her. At den kvinde overhovedet kan få sig selv til at stille den slags krav er så hensynsløst som noget kan være. Hun er et menneske når mennesker er værst

Gæst

#178

2013-12-25 15:51

GROTESK FORLØB!!!!

Gæst

#179

2013-12-25 16:27

D

Gæst

#180

2013-12-25 16:44

Alt andet vil være dybt uretfærdigt. Respekter at det er mennesker og følelser det hele handler om, og ikke love og paragraffer. Vis at der stadig hersker en lille smule sund fornuft og empati i Danmark.
brinic

#181

2013-12-25 17:44

Fuldstændigt grotesk at en mor som har myrdet sin søn, skal have lov til at bestemme hvor han skal begraves. Den ret fraskrev hun sig ved sin utilgivelige handling. Der findes ingen formildende undskyldninger, ikke engang om hun var psykisk syg eller fik et blackout. At myrde et uskyldigt barn er det værste man kan gøre.
Hvil i fred Rasmus. Håber du bliver stedt til hvile hvor din far bor.


Gæst

#182

2013-12-25 17:59

Jeg håber inderligt det lykkedes....
:-/

#183 Re: Hvad fanden bilder I jer ind?

2013-12-25 18:13

#43: Jannie - Hvad fanden bilder I jer ind?

Hvad er du da for en idiot? Har du ikke fattet at den sindsyge kælling har slået sin søn ihjel. Hende skal der da ikke tages en skid hensyn til. Hvis du virkelig mener, at vi skal tænke på hendes " sorg ", så er du godt nok underlig


Gæst

#184

2013-12-25 18:13

Der burde slet ikke være noget at diskutere! Hun burde have mistet alle rettigheder da hun slog Rasmus ihjel! Jeg håber du får ham hjem Carsten... ♥

Gæst

#185

2013-12-25 18:42

Det er så synd det ser er sket og selvfølgelig skal lille Rasmus være hos sin far i Kbh

Gæst

#186

2013-12-25 18:44

Håber at der sker noget ved dette så carsten kan få lov til at få bare en smule ro i sjælen

Gæst

#187

2013-12-25 18:52

Lad nu Rasmus få sit sidste hvilested i København. Hans mor har jo fravalgt ham...

Gæst

#188

2013-12-25 19:09

For det først burde en forældre miste retten til at bestemme, hvor barnet skal begraves når vedkommende selv slår barnet ihjel og derfor burde retten til beslutning tilfalde den anden forældre, og hvis dr ikke er det så nærmeste pårørende.
Kirken eller andre burde slet ikke bestemme, med mindre der ingen pårørende er.

En forældre burde automatisk miste forældremyndigheden når de slår deres eget barn ihjel og så burde faren i dette tilfæde få forældremyndigheden selv om barnet ikke lever mere.

Gæst

#189

2013-12-25 19:14

Lad dog faderen have lov til at besøge sin søns gravsted så often han har lyst til, uden at skulle bruge en dag plus transport omkostninger, på at besøge sin søns gravsted i Ålborg. Det var ikke faderens, sønnens eller sygdoms skyld at sønnen døde, det var moderens. Hun har tydeligvis haft nok at skulle bestemme over sønnens liv, så lad faderen bestemme den aller sidste del han nu kan.
Fra Nanna, 26 år
Helle

#190 Re: Hvad fanden bilder I jer ind?

2013-12-25 19:49

#43: Jannie - Hvad fanden bilder I jer ind?

Jeg kan ikke tage mig af at morderen sørger. Det skulle hun nok have tænkt lidt på, på hendes 10 kms løbetur, INDEN hun satte hendes lille søn på skødet og kværkede ham med sine bare næver.

Jeg har absolut INGEN sympati for hende. Min sympati går ene og alene til Rasmus den stakkel, og faderen samt hans familie.

En mors vigtigste opgave er at varetage barnets behov, og beskytte den. Hun har slået ham ihjel. Det er sgu ikke at varetage barnets behov.

b

#191 rasmus

2013-12-25 19:54

lad den lille dreng lile i fred hos dem der elsker ham

Gæst

#192

2013-12-25 20:04

Kære Carsten.
Først vores allerdybeste medfølelse i din, så ubeskrivelige store sorg over, at have mistet din elskede og
kære søn. Hvis vores kærlige tanker og styrke bare kunne lindre en lille smule på den grusomme smerte og sorg du bære på. Vi beder og ønsker, at du bliver lyttet til. Det er så frygtelig urimeligt, at vi alle ikke kan finde ord for den afgørelse. Din lille søn skal selvfølgelig begraves på Frederiksberg i nærheden af dig.
Jeg har delt dit link og sendt din bøn i en privat besked til alle mine facebook venner Og delt på Fædres rettigheder - Børns vilkår - Fortvivlede fædre mod systemet - Fædre for ligestilling - Barnets stemme og Netværket vrede Bedstemødre.venner og bedt dem, at dele på facebook og alle offentlige steder.
Dette retfærdige ønske må og skal opfyldes.
Vores styrke og tro på det lykkedes er vores største juleønske denne jul.
Kærlig hilsen fra en farfar og farmor ❤️

Gæst

#193

2013-12-25 20:05

JEG SYNTES DET ER URETFÆRDIG FADEREN IKKE MÅ BESTEMME HVOR SØNNEN SKAL BEGRAVES, DET SKAL MODEREN IKKE BESTEMME HUN HAR AELV VALGT SIN SØN FRA HUN TRÆNGER TIL HJÆLP. Tænk være så ond bare fordi FADEREN IKKE MÅ SE SIN SØN SKAL HAN BARE SLÅES IHJEL :@:@:@,JEG FATTER IKKE, AT BØRNENE BETALER DEN PRIS, DE HAR IKKE BEDT OM KOMME TIL VERDEN. JEG SENDER DE DYBESTE TANKER MEDFØLELSER TIL FADEREN OG HANS FAMILIE.,

Gæst

#194

2013-12-25 20:27

Om så 5 mill danskere skrev under ville det ikke få en politiker til at rynke på brynene....det er mellem jul og nytå4r, og der har man fri :P

Gæst

#195

2013-12-25 20:28

Svineri !!!

Gæst

#196

2013-12-25 20:40

COMEEEEEEEEEEEEEEEE ON DANMARKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK


FOR LANGT UDE MAN KAN DRÆBE SIT EGET BARN OG LADE DRÆBEREN BESTEMME RETTEN OVER DEN STAKKELS LILLE DRENG.

FAREN HAR FULD RET TIL AT FÅ SIT ENESTE SIDSTE ØNSKE OPFYLDT

Gæst

#197 Re:

2013-12-25 20:43

#1: -

Fuldstændig enig!


Gæst

#198

2013-12-25 20:43

Selvfølgelig skal drengen begraves i nærheden af hans far. Moderen som er morderen, skal ikke have noget at skulle have sagt i denne sag og Retten skulle have tænkt på faderen og ikke moderen i denne sag... Vores systemer skal snart til at tage sig særiøst sammen og tænke logisk, Ikke kun retten, men også statsamter og kommuner, skal til at tage sig alvorligt sammen og tænke hvad der er klogest og mest logisk i de forskellige sager

Gæst

#199

2013-12-25 20:47

Kom nu venner, vis I også er mennesker inde på Borgen og ikke kun sidder der for egen vindings skyld!!!

Gæst

#200 Re: Hvad fanden bilder I jer ind?

2013-12-25 20:50

#43: Jannie - Hvad fanden bilder I jer ind?

Øh hvilken planet er du faldet ned fra????

Fatter du ikke at moderen har slået barnet ihjel og nu prøver vi på at hjælpe Carsten med at få lov til at begrave sin lille søn på Frederiksberg og ikke i Ålborg som mo(r)deren ellers har bestemt?

Du trænger da virkelig til at få undersøgt hovedet, når du kan komme med sådan en åndsforladt kommentar!!!