Red Oliver fra incestovergreb NU!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Red Oliver fra incestovergreb NU!.


Gæst

#51

2013-12-22 10:30

Er i chok!

Gæst

#52

2013-12-22 11:08

At stakkels Oliver kommer væk og er hos sin far fuldtids kan KUN gå for langsomt :-(

Gæst

#53

2013-12-22 11:31

Tvivlen må i denne sag komme den stakkels lille dreng tilgode..fatter IKKE at man INTET GØR.

Gæst

#54

2013-12-22 11:33

HVAD ER DET FOR ET LAND HVIS SÅDAN NOGLE TING KAN SKE FOR ET LILLE BARN OG I IKLE GØR EN SKID!!!!

FØJ FOR FANDEN HVOR JEG HÅBER AT I HAR SÅ DÅRLIG SMAG I MUNDEN!!
DET ER IKKE ALTID MOREN DER ER DEN "GODE" OG SE NU BARE DENNE HER SAG, EN LILLE DRENGS LIV VIL VÆRE FULDSTÆNDIGT SMADRET, BEGRUND AF VORES LATTERLIGE SYSTEMER I DANMARK.. WOW FLOT KLARET DET MÅ JEG SIGE..

Gæst

#55

2013-12-22 12:00

Jeg håber det her kan medvirke til at hjælpe "Oliver" jeg er grædefærdiges!
Det er så forfærdeligt og hvor skulle systemet skamme sig over så dårlig
En dømmekraft og behandling på sagen for et barns skyld og ikke de skide overgrebsmænd! Det utroligt at de ikke hår bedre ind i sådan en sag her!!!!
Jeg håber at far får sin søn hjem til sig og at alle de andre ryger til Mexico og i brummen der så de kan smage sin egen medicin!!!

Gæst

#56

2013-12-22 13:01

Hallo.... Vi har fået en overgrebspakke inført i den nye reform.... Den skal også tages i brug... NU!!!!...stop mishandlingen af Oliver med det samme!!!... Tag jer sammen politikere ... Det er så pinligt for jer at læse om den ene sag efter den anden hvor lovgivningen ikke bliver overholdt.... Vi har en børnekonvention der giver ret til "BESKYTTELSE " ikke "OVERGREB"!!!!!

Gæst

#57

2013-12-22 13:21

hvad i alverden laver de sociale myndigheder, ??????!!!!! de svigter jo totalt oliver her!!!! Han skal fjernes med det samme indtil der er forewtaget de rigtige faglige undersoegelser!!!! stakkels dreng;( jeg er selv vokset op med min lillebror, vores mor udsatte ham for seksuelt misbrug....han kunne ikke leve med det i sit voksenliv og valgte at tage sit eget liv i 2008!!!! vores mor solgte og laante mig ud til andre maend, siden jeg var 9 aar, sikkert ogsaa foer!!!! jeg er i dag 46 aar, bor i spanien, har det bedre, men jeg glemmer aldrig og mareridtende er der stadigvaek om natten, samt de grimme oplevelser sidder stadigvaek i mig......det har paa virket mit liv saa meget at jeg er foertidspensionist idag, ude af stand til at passe et job, har altid haft svaert ved det...levet mange aar med lavt selvvaerd og prostitution inde i mit liv, saa jeg ved hvad der sker for boern og unge der er udsat for sekuelt misbrug i barndommen... de faar et meget daarligt liv....et liv i helvede, jeg ved det for jeg har selv gennemlevet det !!!!!!!! haaber det bedste for oliver og mine tanker og mit hjerte er hos ham !!!!;) og til olivers far .....KAEMP!!!!! og giv aldrig op ;) qnuz fra España

Gæst

#58

2013-12-22 13:52

Se så for pokker at få stoppet dette overgreb !!!

Gæst

#59

2013-12-22 15:17

De personer der træffer så åbenlys forkerte beslutninger burde holdes personlig ansvarlig for deres handlinger/mangel på samme. Hvor er det dog hjerteskærende og være vidne til en så grov forsømmelse og omsorgssvigt af et barn.

Gæst

#60

2013-12-22 15:27

Er d ikke en sag for menneskerettigheds kommission

Gæst

#61

2013-12-22 16:18

Jeg vil bede alle jeg kender, at skrive under på denne side og hjælpe denne stakkels lille dreng som bliver misbrugt i hjemmet. Jeg håber virkelig at der er nogle som vil hjælpe ham. Det er så hjerteskærende at se der er nogle som behandler børn på denne måde!
Nina

#62

2013-12-22 16:21

Det er så forfærdeligt! Jeg forstår ikke at de ikke gør noget ved det og sender Oliver hjem til sin far! Det er da så tydeligt at der er noget helt galt hjemme ved moderen! Hvordan kan politiet, ankestyrrelsen og kommunen ikke se det? Det gør så ondt inden i at læse sådan noget! Jeg håber det bedste for Oliver og hans far!

Gæst

#63

2013-12-22 16:29

hvad delen er det for noget ,nu må komunen ska ta sig samen..

Gæst

#64

2013-12-22 16:59

RED "OLIVER"!!! INDEN DET ER FOR SENT!!
Godt der findes gode og kærlige mennesker, der vil hjælpe den lille dreng <3

Gæst

#65

2013-12-22 17:28

Der skal handles NU !!!!

Gæst

#66

2013-12-22 17:52

Mit hjerte græder :'(

Gæst

#67

2013-12-22 18:06

lad retfærdighed ske hyldest!!! Red den stakkels dreng!

Gæst

#68

2013-12-22 18:19

Håber han får hjælp og kommer væk fra hans mor af er da slet ik acceptabelt overhovedet håber hans far kommer ud og får Oliver han kan begynde og blive en dreng som kan havde det godt i stedet for som han lever ved hans mor

Gæst

#69

2013-12-22 19:30

Jeg føler som forældre!

Gæst

#70

2013-12-22 19:58

Underskrevet og delt

Gæst

#71

2013-12-22 20:20

Det er da helt utrolig at regeringen ikke griber ind, hvad fanden skal men bruge dem til. De tænker kun på dem selv og ikke folket, bruger bare alle skattekronerne på ligegyldige ting. Kan godt forstå folk arbejder sort når der sidder personer inde på borgen som dem, hold da helt op i er dygtige.

Længe leve Danmark !!!

Hilsen Martin Borgen

Gæst

#72

2013-12-22 21:46

Det er så forfærdeligt, usmageligt og helt igennem svinsk, at ingen fra det offentlige har taget dette alvorligt! Det er en lille drengs liv det her handler om! Jeg håber med hele mit hjerte, at denne dreng bliver reddet og, at tiltalte bliver straffet med den straf de fortjener, selvom vores straffe her i Danmark, ikke er hårde nok! Jeg sender alle mine tanker til den lille stakkels dreng og et ønske om, at håbet ikke opgives! :'(

Gæst

#73

2013-12-22 21:47

Forfærdeligt mit hjerte græder for den lille dreng hpber der nogen ser gør noget hurtigt muligt. El Kim tag sin dreng og stikker af. Håber det lykkes

Gæst

#74

2013-12-22 21:54

Kom venner skriv under.
Det stakkels barn.

Gæst

#75

2013-12-22 22:07

Denne sag skal selvfølgelig undersøges til bunds - det burde den have været for 3 år siden. Jeg ønsker det bedste for Oliver, og jeg håber, at tilliden til voksne igen bliver skabt samt han igen helt igennem bliver glad for livet.