BEVAR MOTORSPORT I DANMARK
Kontakt forfatteren af dette andragende
Tvivlsom nytte
Vil I samle X antal tusind underskrifter og vifte dem foran de såkaldte naboer som klager? Det er tvivlsomt at vil forhindre dem I at klage. Larmen er jo den samme.
Jeg sætter stort spørgsmål ved nytten af denne underskrift indsamling.
Der bør være andre måder at løse problemerne på.
Samtidig skal vi huske motorsport under ordnede forhold er med til at holde unge mennesker væk fra gader og veje - og ikke mindst er motorsport den sportsgren der har hentet flest medaljer hjem til Danmark - i modsætning til fodbold hvor DK dårligt nok kan få rø... med sig ind i de store turneringer.
Jeg er selv official i MSS og har været det i mange år og er her i år blevet dommer inde for drifting og det er motorsport min mening er vi skal bevare motorsport ellers ender den som Kenn siger så kommer det på vejene og det vil vi ikke ha det kommer til og gå helt galt så
Der er masser af frivillige hænder til at løfte sådan en opgave, som frivillige læger på stedet uden for arbejdstid, afspærring, arrangører, og sikkerhedsfolk.. Alle som er villige til at hjælpe i deres fritid.. Og derved mindske riciko for uheld på landevejen, og sørge for god sikkerhed på banen..
Desuden en ambulance til et uheld på landevejen koster 3-4 gange mere en hvad et arrengement vil koste i en weekend på lukket bane med ordnet forhold, hvor der stort set ALDRIG sker personskade...
Marketing og reklamér det rigtigt, og det fjerner et par trafik-bøller... Har mange ideer.... Sig til hvis der er brug for dem ;)
Det er med til at højne sikkerheden på de offentlige veje og man lærere sin bil at kende.
Re: Tvivlsom nytte
#53: Mr. Tvivlsom - Tvivlsom nytte
Hej!
Jamen kom gerne med forslag! Vi er mere end åbne overfor dem :-)
Jeg tænker: Flere tusinde underskrifter vil måske få politikerne til at tænke om de kan lave en motorsportsby til os udenfor "lands lov og ret" eller finde et alternativ.
Eller måske at vi kunne komme i medierne og tale fornuft til borgerne (naboerne) ved feks at sige ting som: "Kære nabo, ja vi larmer engang imellem, men den larm du som ene mand skal lægge øre til, den glæder tusindvis af mennesker og er med til at holde ræset væk fra gaden"
Håber du ikke længere tvivler ;-)
| This discussion has been closed. |