BEVAR MOTORSPORT I DANMARK
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen BEVAR MOTORSPORT I DANMARK.
|
Kenn Egtved Underskriftindsamleren |
#12013-12-06 11:47Bevar de danske baner <3 |
|
| |
Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)
2013-12-07 17:17- Date of removal: 2013-12-07
- Årsag til fjernelse:
|
Gæst |
#32013-12-07 17:23Alle skal have lov til at have interesse for noget og holde den ved lige! |
|
| |
|
Gæst |
#42013-12-07 17:25Motorsporten må ikke dø! |
|
| |
|
Gæst |
#52013-12-07 17:30.. |
|
| |
|
Gæst |
#62013-12-07 17:33syntes det er alle tiders ide. |
|
| |
|
Gæst |
#72013-12-07 17:51Lad nu dem køre hvor det er lovligt,og have deres baner i fred. Er så trist at læse,at de få gange om året har de ikke i fred. Har selv en fætter der køre drift,og jeg ved han gerne vil blive ved. Så kære borgere,lad dem køre,er så få gange om året |
|
| |
|
Gæst |
#82013-12-07 17:58VIGTIGT!!! |
|
| |
Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)
2013-12-07 18:04- Date of removal: 2013-12-07
- Årsag til fjernelse:
|
Gæst |
#102013-12-07 18:14Respekt for det der bliver gjort her !! Lad os i fællesskab sørge for at motorsporten bliver bevaret i DK !!!!!!!!!!! |
|
| |
|
Gæst |
#112013-12-07 18:34Super godt initiativ! |
|
| |
|
Gæst |
#122013-12-07 18:34det er alle tiders ide..vi må alle gøre noget for sunde fritids aktiviteter til vores unger |
|
| |
|
Gæst |
#132013-12-07 18:36Jeg er SÅ enig. Der er en flok mennesker i dette land som bare ikke har respekt for at deres medmennesker har andre interesser end at samle på reklame kuglepenne..for nu at sætte det på spidsen. Hvorfor i himlens navn sættes der ikke klausuler på de huse der ligger i nærheden af motor banerne så dem der køber ved at de ikke har klage muligheder?? Og ja, vores unge mennesker kunne få raser af under kontrollerede forhold så de netop IKKE behøver bruge offentlige veje til det. Dét ville de blive meget bedre billigste af. Der skal være rimelighed i tingene så vi alle kan være her - lige nu er det som om vi der elsker hestekræfter bare skal drives ud af landet..eller tvangsordineres medicin så vores syge trang kan undertrykkes. Og lav så nogen hastigheds begrænsninger der giver mening - så var der nok nogen flere der overholdt dem...men det får politi direktørerne selvfølgelig ingen bonus ud af. Mvh Per L. Mortensen, 48år og motorsports entusiast i sjælen |
|
| |
|
Gæst |
#142013-12-07 18:38kom igang med at skrive under folks |
|
| |
|
Gæst |
#152013-12-07 19:00Gør det eller bliver der mere gade ræs men de fatter de jo ikke |
|
| |
|
Gæst |
#162013-12-07 19:05Motorsporten er fed |
|
| |
|
Gæst |
#172013-12-07 19:12Motorsporten skal ikke gå tabt! |
|
| |
|
Gæst |
#182013-12-07 19:26Lad os alle komme ind i kampen så vi kan Gøre en forskel |
|
| |
|
Gæst |
#192013-12-07 20:17Delt :-) |
|
| |
|
Niels Jørn Larsen |
#20 Re:2013-12-07 21:09Hvilke baner drejer det sig om, der er luknings truet på grund af naboer ? Til hvad, skal underskrifterne bruges ? |
|
| |
|
Gæst |
#212013-12-07 21:41Der er andet end fodbold i denne verden. |
|
| |
|
Gæst |
#222013-12-07 22:21Syntes virkelig at det er ærgerligt at de folk som ikke lige kan holde lidt støj ud fra en motor, prøver på at ødelægge det for alle andre! Det er så syndt at de prøver at ødelægge motorsporten i Danmark. Og helt uden grund, det er i mine øjne bare for at stå på tværs overfor os ung, og ikke andet! Jeg er selv ude og se drift mange gange om året, både til DHB, Padborg park, carshows osv. Og syntes det er en utrolig fed sport! Og selvom man ikke selv prøver det, så syntes jeg alligevel at det giver meget respekt i en, og se hva der kan ske med biler. Besvar motorsporten i DK!! |
|
| |
|
Gæst |
#23 En lille ting som kan være godt2013-12-07 22:24Jeg syntes vi skal bevare motorsport fordi os unge drenge og piger der kan lide fart og glæde ved og træde sømmet i bund på en bane er noget der kan sætte gang i en ny venne kreds mellem racer folket og andre positive mennesker og ok nok med det så kan man også få nogle lærerige Info omkring sin bil og og hvordan man gør det og dat på den de er det fedt og så har man godt af og lære noget nyt engang imellem som man siger man lære hverdag |
|
| |
|
Gæst |
#242013-12-08 01:35Vi skal alle have lov til udøver vores sport, også Os der dyrker Motorsport |
|
| |
|
Gæst |
#252013-12-08 03:07Motorsporten burde forblive i danmark og blive fredet.. |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.