Stop diskrimineringen af vi transsexuelle

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop diskrimineringen af vi transsexuelle.


Gæst

#51

2014-01-09 13:37

De burde være et forbillede for os andre.

Gæst

#52

2014-01-24 13:48

jeg er imod alle former for diskrimination, også selv om jeg er blandt de diskriminerede

Gæst

#53

2014-01-25 16:25

hvad er der galt med mennesker lad dem dog være i fred. de bedste venner man kan få er da trans og bøsser jeg stoler mere på dem end de fleste andre mennesker.

Gæst

#54

2014-01-26 15:43

Bak op om en god sag
Anne Alexandra Eckmann

#55 Re:

2014-01-26 19:28

#53: -

Tak for din kommentar, men i den aktuelle sammenhæng giver den ingen mening, for mens de homosexuelle får deres interesser fuldt ud tilgodeset af sigfranu.dk, bliver vi transsexuelle diskrimineret af sigfranu.dk.

Når jeg som er transsexuel indrapporterer overfald på og/eller diskrimination af -mig, kommer det ikke til at fremgå i statistikken som noget der er overgået  en transsexuel, vores status er så lav, at Institut for Menneskerettigheder overhovedet ikke anerkender os, vores eksistens og vores rettigheder.  

Hvis du vil tage stilling, skal du ikke tage stilling til, hvem du kan lide, men om du syntes det er okay at sigfranu.dk diskriminerer vi transsexuelle, og syntes du det, behøver  du ikke foretage dig mere, for Institut for Menneskerettigheder varetager så automatisk din interesse i fortsat at diskriminere vi transsexuelle.

Hvis du derimod syntes det IKKE er okay, at sigfranu.dk diskriminerer vi transsexuelle, kan du hjælpe os ved aktivt at skrive under på denne protest.


Gæst

#56

2014-01-27 20:43

Jeg har erfaring med en ung mand som fra barndommen har følt sig som kvinde. Det skal ingen prøve på at ændre, for det vil være vold mod ham. Lær at acceptere alle transsexuelle, for de har følelser og er mennesker ligesom dig der er heterosexuel.
Fru Transrose
Underskriftindsamleren

#57 DSM-5 - Dramatisk tilbageskridt for vi transsexuelle

2014-01-29 20:36

Jeg vil opfordre mine transsexuelle søstre, til at læse vores lærde transsexuelle søster, Dr. Anne Alexandra Lawrence's vurdering af DSM-5:

http://www.annelawrence.com/gender_assignment_dysphoria.html

Fru Transrose
Underskriftindsamleren

#58 fejlplaceret anonymt angreb på vi transsexuelle

2014-02-03 16:13

Monner

#59

2014-02-04 08:36

Ønsker at støtte uden at have læst hele begrundelsen.
Se evt. file 17056
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/sex-1/17056-transsexuelle

mvh
Mogens Kall

Gæst

#60 Re:

2014-02-04 11:52

#59: Monner -

Tak for indlæg, hvor du henviser til transsexuelle, men du beskæftiger dig med transkønnet, som er en LGBT paraplybetegnelse for hovedsageligt noget helt andet, og overvejende skader vi transsexuelle.  Idag hedder det iøvrigt ikke længere transkønnet, men transpersoner som omfatter endnu mere testoteron, og er endnu mere fjendtlig og skadelig for ihvertfald vi transsexuelle kvinder.

Jeg kan garantere dig for, at den operation jeg stadig lever for, ikke gør noget mere irreversibel end min nuværende tilstand. Tag ikke fejl af det. Glem illusionerne, selvom jeg ikke har fået min kønsskifteoperation, er der ingen vej tilbage. Og tak og lov for det. Jeg har NUL sexualitet, og hvis jeg skal nå at kunne få lidt sexuel glæde her i livet, skal jeg have gennemført min kønsskifteoperation.

Hvis du ikke vil have en kønsskifteoperation, så lad dog være, men lad også være med at fratage vi andre vores kønsskifteoperationer.

 

Fru Transrose
Underskriftindsamleren

#61 Med Amnesty Internationals velsignelse

2014-02-04 18:11

Med Amnesty Internationals velsignelse fortsætter Socialdemokratiet, Enhedslisten og De Radikale deres nederdrægtige forbrydelser mod vi transsexuelle danskere, mens de med et medie stunt nu strør om sig med kvindelige cpr-numre numre til LGBT's mandssexuelle transkøn paraply der nu er erstattet af LGBT's endnu mere testoteronstinkende Transpersonparaply, som fornøjer sig med at tage pis på vi transsexuelle kvinder der samtidig nægtes de kønsskifteoperationer vi har krav på.

Forestiller Amnesty International, og de vanvittige danske politikere sig, at disse mænd, der lever som mænd og tænker som mænd og hader kvinder vil gå hen og bytte deres mande CPR til kvinde CPR for at lege kønsaktivister, og for at hjælpe systemet med at slå vi transsexuelle kvinder ihjel. Vel vil de ej.

Det at gøre kvinde til det nye mand, ved at kaste kvindelige CPR numre i grams til mænd, er et vildt psykotisk overgreb på såvel alle biologiske kvinder som vi transsexuelle kvinder.

Politikerne kan ikke lide vores kønsskifteoperationer, fordi de koster penge. Kostede vores kønsskifteoperationer ingenting, var de lige så indholdsløse og billige som menneskehedsforbrydernes psykopatiske CPR mediestunt, havde vi transsexuelle for længst fået vores kønsskifte operationer.

Jeg opfordrer alle transsexuelle kvinder til nu - ligesom jeg - at vise foragt for Amnesty Internationals iscenesættelse af de transfobiske danske politikeres seneste overgreb på vi transsexuelle kvinder. Jeg opfordrer jer til, ligesom jeg, at gå til jeres læger eller gynækologer, og få dem til at vise jer/os, hvordan vi kan kastrere os selv. Og jeg vil opfordre jer til, gerne sammen med mig, at lave jeres kastrationer inde på Christiansborg, foran de forbrydere der tvang os til fortvivlelsens selvhjælp. Så får de forbryderiske politikere deres kastrationer til den pris de ønsker.

Og, kommer jeg til at stå der, og kastrere mig alene, vil jeg blot sige, jeg var ikke de svinske danske politikeres første offer, og jeg bliver heller ikke det sidste.
Poul Glargaard

#62 TRANSEKSUELLE ER KLAMME OG SKAL DØ

2014-04-22 08:37

BRÆND OP I HELVEDE

 

Sendt fra min iPhone.

ad hvor du ulækker

#63 klammo abe

2014-04-26 04:35

Ad hvor er du klam. Din klammo
Satan

#64 Føj for satan

2014-05-01 08:57

Fy for helvede
Anders Fogh Rasmussen

#65 Ad for helvede

2014-05-01 08:58

Det er en absolut abstrakt form for cancer der foregår her.
Patrick Bateman

#66 66 get

2014-05-01 09:06

Check 'em.
Zøran Firhlom

#67 Aphrika

2014-05-01 09:18

Sdøt afrika (afrikadellerne) for de r søn for dem.

Gæst

#68

2014-05-10 04:16

Vi er alle mennesker, og kærlighed har mange former. At dømme ander for at være lidt " anderledes" er ikke fair for nogen. Vil alle det samme. Tryghed, sikkerhed og omsog. Se fobi yder normer og kig på det menneskes inder værdi og under. Glem culture og tro, for det til at glemme vores natur som et udviklet væsen med følser og behov. Må vi alle finde glæde i denne skøre verden
Jørn

#69 Re: Gæst

2014-05-10 08:06

#68: -

Jeg syntes vi skal acceptere transsexuelle på samme vilkår som andre af mennesker af anden etnisk herkomst,som jeg godt ved mange i vort land ikke gør desværre,der skal være plads til os alle.Jeg syntes det er i orden være transsexual eller eller

have en anden mening hvem bestemmer hvad der er rigtig eller forkert er der en difinasion om hvem er normal og hvem er unomal nej vel hvem kan svare på det.

Fru Transrose
Underskriftindsamleren

#70 Re: Re: Gæst

2014-05-10 10:38

#69: Jørn - Re: Gæst

Transsexuel har intet med sexualitet at gøre. Hos ikke-æglæggende pattedyr fastlægges ikke sexualiteten, men kønnet af to gange. Først hardcodes kønnet ind i hjernen, og kan aldrig ændres. Derefter fastlægges de ydre kønsdele, som er dem lægen ser på ved fødslen, og hvor lægen tilskriver barnet et køn, ud fra de ydre ting som lægen kan se, selvom lægen godt ved, at det ikke nødvendigvis er det rigtige køn, fordi lægen jo ikke kan gå ind i hjernen og aflæse det rigtige køn. De fleste transsexuelles sexuelle orientering er heterosexuel, også kaldet straight.

De homosexuelle der i realiteten er magthavere i Danmark, ja  i hele EU, ja i USA, ja i hele den vestlige verden, hader vi transsexuelle, ja hader alle der ikke er homosexuelle. Deres plan er, at udrydde så mange heterosexuelle som muligt.De mener ikke, at der skal være plads til alle i Danmark. De homosexuelle mener, og har gjort alvor af det, at vi transsexuelle skulle udryddes eller tvangshomoficeres på bøssernes tvangshomoficeringsanstalt, warehouse9 i Schlachthof distriktet, hvor før der blev slagtet kvæg, slagtes homonazierne som Jørgen Callesen, i transsexuelle som han arbejder på at udrydde.

Menneskehedsforbryderen, Peter Bagger, udleverede alle hans klienter til tvangshomoficering hos homosexuelle Jørgen Callesen, ved at true med, at de der ikke afsværgede sig deres medfødte transsexualitet og ikke frivilligt tilsværgede sig bøssens homosexualitet, vil blive smidt ud fra hans klinik, og ville blive frataget sine kvindelige kønshormoner.

Den eneste der ikke lod sig knægte er mig, så igår gennemtvang den hadske, transfobiske og bøsseelskende psykopat Margrethe Vestager uden lovbelæg, en tvangsændring af mit navn. Fra mit kvindenavn til et plat mandenavn, mit køn, der intetkøn, gennemtvang hun et latterligt mandekøn. Min sexualitet, gennemtvang hun ændret fra heterosexuel til fucking homosexuel og sviner mig til i de homosexuelles svinske og perverse transkønsparaply, der 200 typer homosexuel pervisiteter og forbrydelser. Wankers, homosexuelle der spiller pik af offentligt, for at krænke mindreåriges blufærdighed, pædofiler, der forgriber sig på meget små børn, fordi de ikke kan få røvhullerne små nok, til at køre deres pikke af i.

Hvis en homosexuel får øje på dig, og vil tage pis på dit køn og din sexualitet, kan soen Margrethe Vestager, fra det ene sekundt til det næste få hendes korrupte homosexuelle embedsmænd, til at vende totalt op og ned på dit liv, og hun skinger psykotisk, og hun gør det. Homonazierne har totalt smadret det danske retssystem.

Fordi vi transsexuelle ikke er som homoerne, men er heterosexuelle. Har homoerne siden sidst på året 2013, ført aktiv folkemord/genocide mod vi transsexuelle. Og menneskehedsforbryderen, Peter Bagger, der gennem sit liv støttede vi transsexuelle,  blev på sine gamle dage senil-homosexuel, og skiftede over til at være vi transsexuellesdødsfjende der slår os ihjel, en ælgammel olding, på alder med mig.

Meld jer som hjælpere til at lave og sætte plakater op, der fortæller de uvindende hvad der foregår i Danmark, hæng alle svinene ud med navn of adresse, hjælp med at få en stat til at stille dem for menneskehedsforbryder domstolen. Vores mål, er at disse forbrydere skal dømmes og hænges ved deres hals og nakke.

 


Gæst

#71

2014-05-10 22:41

Jeg undres over, at nogle mennesker kan være så fordomsfulde. Længe leve mangfoldigheden... Vi er ikke robotter..

Gæst

#72 Re: TRANSEKSUELLE ER KLAMME OG SKAL DØ

2014-05-10 22:45

#62: Poul Glargaard - TRANSEKSUELLE ER KLAMME OG SKAL DØ

Din hadefulde kommentar er direkte ulækker og menneskefjendsk...Jeg bliver flov på menneskehedens vegne

Ulrik Mersø

#73

2014-09-27 11:11

Jeg vil venligst genanmode om at underskriftsindsamler sletter min underskrift, da jeg ikke selv har mulighed for at gøre det. Skriver her, da der ikke har været nogen reaktion på min mail.

Med venlig hilsen Ulrik Mersø, underskrift nr. 107