Støt Christopher!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Støt Christopher!.


Gæst

#1

2013-07-28 16:25

Det var dog skrækkeligt med de læger altså - og dette svineri burde koste hoveder og en kæmpe erstatning . synes efterhånden at mange læger skalter og valter med vores liv og førlighed - istedet for at læse op konstant på ny viden - folk dør hele tiden af fejlbehandling ---- og lægerne vasker deres hænder :(

Gæst

#2

2013-07-28 16:38

Man blir rystet når man hører om sådan noget . Men jeg syntes når et produkt gør et menneske så invaliderende og mange tager mavesyre-hæmmere , så burde midlets navn indgå i artiklen , så andre kan tage deres forbehold overfor dette middel. mvh

Gæst

#3

2013-07-28 17:10

Det er noget fobandet svineri, også her i huset har vi en der for to år siden var ved at miste livet pga fejlbehandling og lægesjusk og også her har det kostet økonomisk,helbredsmæssigt og psykisk ...

Håber din ven får hjælp,og at han også har klaget til patient klagenævnet selv om det her i landet øjensynlig er sådan at læger kan gøre og tillade sig alt... og patienter meget sjældent får ret

Gæst

#4 Forbudt at købe HCL-tabletter i Danmark

2013-07-28 20:06

Ja så kan man spørge sig selv, når nu sundhedssystemet er så elskværdigt at smadre hans mave med mavesyrehæmmende lægemidler, at han så ikke kan blive hjulpet med mavesyretabletter med f.eks. enzymer der kunne være med til at aktiverer hans fordøjelse igen.
Næ nej det har man nemlig gjort forbudt at købe i butikker.
Det er da en helt grotesk situation de har sat denne mad i, og oven i købet ikke selv følger op på.
Det er skræmmende.
disa

#5 Man kan købe hcl over nettet

2013-07-30 11:42

Pia Tingstedt

#6 CPR-nummeret kunne tildækkes for at undgå unødig misbrug

2013-07-30 11:47

Er det muligt at tildække CPR-nr., jeg har allerede fået en del kommentarer fra nogle som har har haft identitetstyveri inde på livet

Gæst

#7

2013-07-30 12:26

Det er så grotesk en historie. Danmark skulle skamme sig!

Gæst

#8 Re:

2013-08-07 13:34

#1: -

Det er vi helt enige om. En indtægt, ordentlig behandling og en kæmpeerstatning UDEN modregninger af nogen art

rosa

#9 Re: Forbudt at købe HCL-tabletter i Danmark

2013-08-21 13:12

#4: - Forbudt at købe HCL-tabletter i Danmark

enzymerne vil aldrig kunne rette hans fordøjelsessystem op igen. de skal indtages lige før hvert måltid, så der bruges ret mange hver dag - men virkningstiden er ikke mere end 10-20 min.
- HVIS der er dokumentation for at disse bør kunne hjælpe, kan man via lægen få et klausuleret tilskud fra Lægemiddelstyrelsen. - og desuden: hvis den samlede medicinudgift er så stor, bør en læge hjælpe med at få en kronikerbevilling igennem.
- for en kommune giver ikke tilskud, hvis det er noget, der kan indhentes tilskud til fra andre.
det kan lade sig gøre- jeg fik det efter flere års egenbetaling og en indædt krig mod det offentlige, så jeg har nu en godkendelse på tilskuddet, der er livsvarig. 
- uhyggeligt, at mennesker, der er så syge også skal slås for at kunne overleve.


Gæst

#10

2014-04-04 08:09

Problemet er jo, at betainhydroklorid (af en eller anden uforståelig grund, som jeg endnu ikke har fundet) ikke må sælges i DK. Dette må være begrundelsen for, at lægerne ikke går ind i problematikken, de har simpelthen ikke mulighed for, at behandle den.
Jeg har i flere år haft en mistanke om, at jeg har for lidt mavesyre, og er nu blevet obs på, at mange af mine problemer kommer deraf og er derfor nu begyndt, at tage betainhydroklorid (HCL) med pepsin.
De kan købes fra andre europæiske lande, så de ikke snuppes i tolden.
Der er stor forskel på styrken af pillerne, nogle skal man tage 1 af, andre skal man tage 3 af, for at få det samme indtag.