Ja-tak til svin

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Ja-tak til svin.


Gæst

#276

2013-07-17 10:11

hvor er vi efter hånden , nu skal vi passe på ikke give efter for alt, vi vil miste vores danske idenditet, med at gi efter for alt

Gæst

#277

2013-07-17 10:13

Syntes det er provokerende at der ikke må serveres dansk mad i de danske institioner.Der skal IKKE laves om på vores kultur, Vi bor i DK og sådan har det været i tusinde af år. Elsker svinekød..

Gæst

#278

2013-07-17 10:13

Der skal være plads til os alle, både pakistanere, englændere, etc men også danskere.

Gæst

#279

2013-07-17 10:14

Jeg er rystet over, at det nu også er et problem at servere svinekød i instutioner.
Vi viser hensyn over for muslimer, og ved godt de ikke må spise svin. Vi servere andet mad til dem, uden problemer og har respekt for deres religion.
Men hvor i alverden er respekten den anden vej. Hvor er vi henne eferhånden, når vi skal aflive vores danske nydelser og traditioner.
Jeg er ked af denne forvandling i det danske land.
Der må sgu da snart være nogle der sætter en stopper for, hvor meget vi vil finde os i.
Det er stadig Danmark vi lever i... er det ikke ?
Shroomfaced

#280 HVAD MED HINDUERNE!

2013-07-17 10:16

Jeg synes at alle Hinduer i Danmark skal gøre oprør og forsøge at banlyse KVÆG og KØER fra det danske madbord, samt alle veganer - gå amok for fanden, hvad sker der for at vi spiser levende ting der kaster SKYGGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Shroomfaced

#281 Ultimative løsning

2013-07-17 10:18

Eller som min gode ven siger, quote: "vi burde bare begynde at spise hinanden, det letter på hungersnøden, skaber flere ledige arbejdspladser og løser latterlige luksusproblemer som det her..."
The O

#282

2013-07-17 10:19

Alle jer hader burde skam jer. Institutionerne bør opdele maden op så børnene får det de må spise. Der er børn som ikke kan tåle mælk, fisk er vegetar eller andet som der bliver taget hensyn til. Muslimerne, muslimer, muslimer, Disse muslimer i taler om har været med til at bygge det danske samfund op så nogle af jer atiestiske nasserøve kan få sig en tilværelse, hvis der ikke fandtes muslimer vil i ikke sidde med mange af de goder i har i dag da det var muslimske opfindelser. Mange af disse muslimer knokler deres røv ud af bukserne for at bidrag til statskassen, mange af dem har boet her i mere end 50 år, før mange af jer fik ble på. DF eller andre fordomsfyldte individer, jeres had skaber splid i samfundet. Men jeg er glad for at indse at i kun udgør et mindretal, gudskelov for det.

Gæst

#283

2013-07-17 10:21

Tag jer sammen Danmark! Det kan simpelthen ikke være rigtigt!!!

Gæst

#284

2013-07-17 10:21



Ja, nu er vi da helt til hest - umiddelbart vil jeg mene "de" må spise det der kommer på bordet - ellers må de selv have madpakke med - men på den anden side betaler de vel det samme for at have børn i institutionen, og hvis de er tvunget med i madordningen må man for min skyld godt stege/koge et stykke specielt kød til "dem" - men det skal IKKE have indvirkning på den normale menu - danske børn skal have dansk mad, og det indbeftter SVINEKØD - punktum







Gæst

#285

2013-07-17 10:22

Hvad er DANMARK uden sit SVIVEKØD?
Vi skal ikke være TVUNGNE til HALALSLAGTET kød....Det VALG kan man selv ta` som VOKSEN....
LAD os ikke SMIDE mere af vores SUVERÆNITET over BORD....VI VIL BEVARE DANMARK MED VORES SVIN--FLÆSKESTEG--LEVERPOSTEJ--SPEGEPØLSE..HOLD NALLERNE VÆK...

Gæst

#286

2013-07-17 10:22

Dejligt
stein

#287 Drop racismen

2013-07-17 10:22

Det gavner ikke debatten at kaste om sig med racistiske udtalelser.

Det her handler om det frie valg og dansk madkultur.

Personligt vil jeg ikke have mit lille nyfødte barn i en institution hvor muligheden for svinekød ikke er til stede.

Gæst

#288

2013-07-17 10:24

Når mennesker flytter til et andet land, er det fordi de rettigheder de mener hører til et frit menneske ikke lever op til ønsket i det land de bor i. Når de så kommer til et land hvor de ønsker opfyldes kan de ikke stille krav om at vi skal følge deres ønsker for et frit land og deres aparte religions tradisioner. Hvorfor blev de så ikke hvor de var, der kan de sproget og få den mad der passer til religionen.

Gæst

#289

2013-07-17 10:24

Smid dem ud
stein

#290 Re: Hvad er det i kalder kultur ?

2013-07-17 10:28

#12: Hmmm - Hvad er det i kalder kultur ?

Dans om juletræet er tradition

 

Kultur og traditioner er to forskellige ting.

 


Gæst

#291

2013-07-17 10:29

Super initiativ....

Gæst

#292

2013-07-17 10:31

hvis man ik må forskelsbehandle, ska svinekød blive... Ellers er det racisme mod os dansker
Mathias
Gæst

#293 Drop racisme - så blive hjemme!

2013-07-17 10:32

Synes det er forkasteligt at man ikke kan vælge i dagens danmark hvad man vil spise eller ej. Jo. Selvfølgelig skal man respektere andre folks holdninger - OGSÅ muslimer, men uanset hvad hvis de ikke får deres vilje er det ligesom små børn der græder. Istedet for boykotter de supermarkederne - ligesom det der skete med Bilka/Dansk Supermarked. (til jer der ikke ved det måtte deres ansatte ikke gå med slør i arbejdstiden. Det fik muslimer til at boykotte kæden, hvorefter Dansk Supermarked A/S valgte at sige "okay. vi må jo hellere give dem deres vilje")Kan måske godt være jeg lyder en smule racistisk men gud være med det. Hvis jeg er ude og handle og der sidder en, undskyld mit sprogbrug, hættemåge i kassen, enten stiller jeg varerne og går, ellers finder en anden ekspedient!? Nu kan det sku være nok. De får kraftedeme lov til alt. Hvis jeg kommer til et andet land, som andre herinde siger, så må VI tilpasse OS og IKKE omvendt. Og da vi er i danmark vil jeg have ret til at vælge hvad jeg vil have at spise og drikke, men det bliver sku sikkert ikke tilfældet. Hvis ikke så flytter jeg sku til et andet land.


Gæst

#294

2013-07-17 10:32

det er bare formeget
Glistrup får sku ret

Gæst

#295

2013-07-17 10:32

Ja, i mine øjne er det de mørke vi tager hensyn til og ikke os som bor i Danmark.

Gæst

#296

2013-07-17 10:35

Kan ikke se noget problem. Smør madpakker til jeres børn. Der kan ingen bestemme hvad der skal i, anden end pålægschokolade.
Der sker vist heller ikke noget ved at vores børn får noget nyt og måske spændende at spise.

Gæst

#297

2013-07-17 10:35

gør noget inden det er for sent danmark!

Gæst

#298

2013-07-17 10:36

En trist udvikling som følge af dette ugræs der fyger ind over Land og det vil det blive ved med, indtil De Rene Danskere vågner op ad Deres Tornerosesøvn.
J.Løvkvist

Gæst

#299

2013-07-17 10:37

Danmark er for DANSKERE SIAD!

Gæst

#300

2013-07-17 10:37

er det ikke Danmark mere mener der er nogle der er ved at have for meget magt her