Ja-tak til svin

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Ja-tak til svin.

Dansker med stort D

#126 Re: Re: ...

2013-07-16 22:34

#33: D. L. Munnecke - Re: ... 

 

"Men tror lidt i glemmer at hvis vi ikke havde invandre at give alt muligt lort skylden, hvem ville den så lande på ? Danskerne selv." Sjovt nok har vi kunne klare vores problemer som vi selv har lave her i landet før "de" kom hertil men det er da gået helt over gevind de sidste mange år med de afstumpet udlændinge der er kommet til landet. Hvis "de" ikke var her er jeg sikker på at både jeg o mine børn kunne gå på gaden uden tv skulle kikke sig over skulderen. Du skal lige vide at vi er to voksne og tre drengebørn hvor de to drenge og jeg selv er blevet hold oppe på gaden af "dem" så hvem er det der er lorten ???? Se virkigheden i øjnene!!!

Gæst

#127 Svinekød

2013-07-16 22:35

Syntes regeringen skulle have sparket,
Danskerne er et stolt land, vi skal ikke miste værdighed
På p.g.a der er en flok muslimer der ikke spiser rigtig kød!
Hold kæft hvor er jeg sur, jeg ville skide på hvad de siger de pædagoer siger!
Skal mit barn have pølser/ flæskesmad så for han det!

Gæst

#128

2013-07-16 22:38

Stem DANSK FOLKEPARTI, de ville aldrig komme med sådan et tåbeligt forslag

Gæst

#129

2013-07-16 22:41

Det er ikke os der integreres!. Et eksempel - når man starter på en ny arbejdsplads, så indordner man sig. Når man kommer til et nyt land, ja så indordner man sig. Stop flinkeskolen og kræv din ret til at forblive dansker. Jeg er ikke racist men realist!

Gæst

#130

2013-07-16 22:44

Vi lever i et frit land og når andre vælger, at flytte hertil, så må det være fordi, at de ønsker at leve som vi danskere. Vi spiser svinekød fordi at det er sundt og godt. Har de andre madtraditioner er det ok, her i vores frie land, men så må de selv sørge for deres specielle ønsker.

Gæst

#131

2013-07-16 22:44

Danmark går ind for ligestilling og det burde være gæsterne som indretter sig under vores tag, ikke omvendt!

Gæst

#132

2013-07-16 22:47

hvorfor fanden skulle vi ikke kunne spise svin bare fordi der kommer nogle til landet som ikke gør det jeg er sku mildest talt ved at være pisse træt af at høre om så kan vi ikke det og så kan vi ikke det fordi der er nogle der ikke gør som vi gør det er sku da op til hvert enkelt person om de vil spise det ene eller det anede vi skal sku ikke indratte os efter hvad de vil og ikke vil!!! og jeg er ikke rasist men bare en dansker der ikke vil finde mig i at andre skal bestemme over om vi skal det ene eller det anede og vi skal ikke bestemme hvad de spiser men vi skal godt nok selv bestemme hvad vi spiser og derfor skal der ikke være svineforbud eller nåde anede!!!! vi skal ikke være rasister men har vi snart nåde valg når der kommer det ene og det anede om hvad vi ikke ikke må og bør i dk. ??????? NEJ!!!!!!

Gæst

#133

2013-07-16 22:55

Ingen skal fratage os vores traditioner.

Gæst

#134 Ernæring frem for principper

2013-07-16 23:14

Synes at folk skulle tænke sig om en ekstra gang, inden de skriver under på sådanne indsamlinger. Det er ikke mange madretter, ej heller danske, hvor svinekød er påkrævet. Man kan både få frikadeller, spegepølse og leverpostej, uden nødvendigvis svinekød, og så er der den kæmpe fordel, som rigtig mange etniske danskere burde tænke mere på, at svinekød har en høj fedtprocent, og derfor ikke er specielt ernæringsrigtigt...
Så min opfordring til alle såkaldte "danskere", tænk ernæring frem for principper!

Gæst

#135

2013-07-16 23:16

jeg syntes det helt forkert at forbyde svinekød i børnehaver osv, vi lever i danmark og vi danskere har og vil altid spise svinekød og hvis folk ikke kan lig det må de holde sig fra det eller rejse tilbage hvor de kom fra, jeg kan ikke lig fisk men derfor skal alle andre da ikke straffes bare jeg bliver fri for at spise det så jeg glad og sådan er der nok også mange andre der har det, ikke kun danskere men mange muslimer vil nok også kunne se det er forkert og vi alle har forskellig smag så man kan ikke severe det samme mad for alle, det glæder også børn
Dansker med stort D

#136 Re:

2013-07-16 23:23

#130: -  

 

Desværre er det ikke et fri land mere !!

Gæst

#137

2013-07-16 23:34

Jeg arbejder som pædagisk leder, og kan ikke pædagisk forsvare dette "for ikke at forskels behandle børn, servere vi ikke svinekød" begrunnelse pedagogisk. Dette kan skabe intoleranse børn. Jeg arbejder i Norge og skulle man finde på at indføre dette på min arbejdsplads ville jeg sige op med det samme, jeg kan ikke pedagogisk forsvare denne holdning. Undskyld mitt skrift, men jeg er ved at blive norsk og har valgt at integrer mig efter det norske samfund.

Gæst

#138

2013-07-16 23:39

vil bare sige, vi skal af med samtlige politikere og af med Eu, de er åbenbart pisse bange for mennesker der vil gøre dem noget hvis ikke de gør det de gør, så derfor går de imod det der er dansk og laver om på danmark for at tilfredsstille mennesker underlagt en religion som samtidigt fortælles som om den osse er en lovgivning, men den er ikke danmarks lovgivning og den er ikke den lovgivning vi har stemt politikere ind under, hvis ikke politikerne begynder at gøre de rigtige ting for danmark og dens befolkning så risikere de snart helt at ryge ud af regering og politik, landet skal ikke underlægge sig men være åbent for mennesker der gerne vil være en del af det og som ikke gradvist vil lave det om til at være som der hvor de kom fra. vi lever ikke efter religion, men vi lever samme sted med mange slags mennesker der har forskellige religioner. vores mad er åbenbart et problem for en religion, svinekød, de fleste muslimer ved dog ikke at svinekød helt tilbage i gammel tid blev importeret til muslimske lande, svinekødet er lev fordærveligt og muslimerne troede derfor dyrene var urene, det blev så skrevet ind i deres religions bog som om dyret var urent, men faktisk er alle dyr skabt til at leve i naturen forskellige steder i verden, grise var så ikke fra naturens side i muslimske lande. muslimsk religion er en blanding af forskellige andre religioner fra før deres tid, jeg kan desværre ikke de forskellige religioner men det burde frem i medierne for at forklare deres religion er skrevet for at få andre mennesker til at leve som bestemte grupper den gang ønskede andre skulle underlægge sig. mange muslimer her i danmark viser deres børn at grisekød er urent ved at de faktisk køber grisekød og lader det ligge en uge, så køber de cola og hælder over grisekødet og viser så børnene at kødet koger og skummer op for at de skal tro på at det kød er urent kød, nogen burde vise dem at det sker faktisk med alt kød når det går i forrådnelse, man burde faktisk osse vise det i nyhederne fordi mange ville få et helt nyt synspunkt og nok ny holdning til hvad der faktisk er sandheden...

Gæst

#139 Re:

2013-07-16 23:47

#7: -

tror ikke de lavede stryhns, og 3-stjernet fedt med farver i 1643.

Træt af monokromatiske synspunkter

#140 Re: Svinekød

2013-07-17 00:03

#127: - Svinekød

Danskerne er ikke et land. p'et i p.g.a betyder på, så du skrev: På på grund af. og hvorfor er alt andet end svinekød ikke "rigtigt kød" hvilket du i øvrigt også stavede forkert. ordet "ville" er inkongruent i den sætning. Og hvad mener du dog med "hvad de SIGER de pædagoer SIGER"? Og det staves Pædagoger med 2 g'er. Og dit barn FÅR mad at spise FOR ikke at dø af sult. og hvad er flæske(s)mad?

Jeg kan tildels forstå dit fremmedhad og tilgive din dybe disrespekt for dit fædrende sprog, hvis det altsammen skyldes at der efter et overfald af en indvandrerbande sprang en aneurisme i din hjerne.


Gæst

#141 Re:

2013-07-17 00:05

#128: -

Ja eller DNSAP :)

 

DYB ironi


Gæst

#142

2013-07-17 00:05

Jeg vil ikke have at mine børn skal spise halalslagtet kød så derfor skal det forbydes overalt i offentlig regi og det må jo så desværre medføre at alle børn i Danmark skal have madpakker med hjemmefra og dvs. så medføre at alle dovne forældre selv SKAL sørge for mad til deres egne børn.
GÆSTTTT

#143

2013-07-17 00:11

Til jer personer der sviner muslimer og indvandre. Det er danskerne selv, der har sagt det skal forbydes, i er mennesker der er til grin. Det bedste for jer ville være en pistol til ganen, et skud, og situationen er renset. Dette land er efterhånden blevet et billede af, hvad Amerika ligner på nogle punkter, der er alle slags nationaliteter. I vores børnehaver, institutioner, arbejdspladser mm. Hellere lave en fælles regel, frem for at nogle skal føle sig stødt i forhold til andre. Vi alle er lige, rige er ikke bedre end fattige og omvendt. Svinekød er mere usundt i forhold til oksekød, der kan spises hvad man vil i ens eget hjem. Vi lever ikke i 1900 eller 1800 længere, fuck fortiden og den gamle danske kultur, verden er blevet moderne. Vi er i 2013. Dette har forresten intet at gøre med islam, eller muslimer. Hjerneskadet, små svage mennesker. I er for morsomme, åben jeres øjne. Håber reglen bliver indført. Hvis et lam fortsætter over vejen, følger resten med. Da det er nemmest. Hyrden som har magten, sidder tilbage og kigger, og gør som det passer hyrden. Da hyrdens lam alligevel intet ser pga. uintelligens. resten er fri fortolkning.


Gæst

#144

2013-07-17 00:16

Er ikke racist eller noget, men om 20 år hvis det her forsætter er vi ''fremmede'' i vores eget land
GÆST

#145 Re:

2013-07-17 00:16

#138: -

Du som menneske, som skriver dette.

1. Har du læst koranen? nej, for alt du skriver er vrøvl. Ingen muslimske forældre gør sådan noget imod deres børn. Din intelligens er lig med nul. Nyhederne er fup og hjernevask, fjernsyn var lærerigt engang, der kunne man lære. Idag er det dumhedskassen med el, som gør vores børn og de kommende generationer tomme i hovedet. Ligesom du er.


Gæst

#146 Re:

2013-07-17 00:20

#1: -

Det er ikke en underskrift indsamling om racisme, narrøv.
Jeg kender mange muslimer som er rigtig fine mennesker, som faktisk arbejder deres røv i laser, for at kunne opretholde en hverdag. De er ikke som de "typiske" muslimer som bare sløser på samfundet og trækker bistandshjælp til sig.

Lad vær med at være så skide generaliserende, og støt op om at den danske kultur stadig kan opstå, selvom vores raceforskelle kan komme på tværs ad hinandens.

Vi bør vise hensyn til de såkaldte "fremmede", men de bør også vise os hensyn, da vi har givet dem asyl i Danmark.
Men alt dette bliver ikke "fixet" ved at nærmest ulovliggøre dansk mad, såsom alt hvad der indeholder svinekød.

Men alt om alt, racisme er ligeså en slem ting, som at være en doven muslim i danmark.
Så hvis de skal ud af danmark, så kunne du ligeså godt følge med.

GÆST

#147 Re:

2013-07-17 00:25

#138: -

Svinekød er let fordærveligt? ALT kød er let fordærveligt, hvis du dør og ligger i mere end 24 timer. Rådner du også, det er logik. I alle muslimske lande, må du spise ligeså meget svin du vil, der er ikke noget der hedder det er forbudt. Det er svært at finde, men det kan findes. Du er en type dansker der lever i din egen lille verden, du har ingen sans for hvordan andre kulture foregår, du har ingen viden omkring religion, og du ved heller ingenting omkring menneskets tankegang. Det er synd for dig, håber du åbner dine øjne en dag, og bliver et bedre menneske.


Gæst

#148

2013-07-17 00:34

Fucking skide perkere! Hvorfor fuck skal vi ændre VORES kultur bare fordi de ikke har en skid at tage sig til hjemme i deres eget land!
Hvis vi fucking tager ned til Perkerland og siger "vi vil have svinekød" så får vi fucking hugget fingrene af! Men hvad gør de? De kommer her til og får serveret i hovede og røv. Små nasserøve og snyltere
Gæst

#149 Re:

2013-07-17 00:45

#148: -

Tak for en godt aften grin, du er simpelthen en stor klovn. Der bliver ikke ændret på den danske kultur. Der bliver indført en regel, så alle kan have lov til at være her. Der er ikke nogen der har ret til at støde nogen som helst. Du har nosserne til at støde muslimer og perkere, i præncippet er det dit eget folk du skal støde og svine til, for det er deres beslutning. Du burde svine mig til, jeg er dansker ligesom dig. Hvis du tager ned til de mellemøstlige lande, og skaber dig. Hvor du ikke viser gensidig respekt, så hugger de ikke kun dine fingre af dig, de partere dig og skyder dig, hvis du fucker med de forkerte. Ligeledes i DK. Hvis du ikke respektere andre her, får du enten tæsk, eller bliver stukket ned. Sådan er det worldwide my friend. Du er virkelig sjov, med en intelligens på 0,00.


Gæst

#150

2013-07-17 01:03

Hvad bliver det næste indvandrerne får afskaffet her i Danmark? Jul Påske eller Dannebrog??