behandl akutte blodpropper paa roskilde sygehus

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen behandl akutte blodpropper paa roskilde sygehus.


Gæst

#76

2013-07-28 09:47

Hvad venter I på?

Gæst

#77

2013-07-31 12:33

Hvordan kan en minister reagere på denne måde. Hun burde gå af,hun er ikke sin opgave voksen.

Gæst

#78

2013-07-31 14:31

Jeg fatter ikke, at Astrid Krag tør sætte så mange menneskeliv på spil!
Læger i Redionen Sjællandanbefaler, at blodpropspatienter bliver behandlet på Roskilde Sygehus, da det vil rede 5-10 menneskeliv, hvordan tør du se bort fra det?Du er opstillet og valgt i Roskilde, hvordan kan du vende ryggen til alle vælgerne i regionen ?
Håber, at du besinder dig og lytter til alle argumenter, mod at køre patienterne 29 km længere end nødvendigt!
Tænk på alle dem som bor i ydreområderne, de er næsten opgivet på forhånd!
Birgith Hyldgaard DF (partiforening) Roskilde

Gæst

#79

2013-07-31 14:55

Hvad med os som bor i ydreområderne,skal vi vælges fra på forhånd?
Vi har ikke en jordisk chance for,at rede livet?
Kan Astrid Krag virkelig, lade hånt om det?
Erik Søderlund Grevinge.

Gæst

#80

2013-08-04 16:10

jeg synes ideener god men jeg har kun set den i lokalavisen hvad med de landsdækkende aviser??
GVJ

#81 Blodprop.

2013-08-04 19:08

Jeg fatter ikke hvad Astrid Krag tænker på. Hun må have en ualmindelig inkompetent embedsmand til at rådgive sig, måske skulle hun forsøge at sætte sig ind i de ting hun står for, inden hun bestemmer sig for at skalte og valte, med borgernes liv og helbred !! Håber både hun og denne ryger ud ved næste valg. Det er sådanne fadæser, vi som borgere skal huske på, når vi skal sætte kryds næste gang !!

Gæst

#82

2013-08-10 11:01

Det er alt afgørende at en blodprop behandles hurtigst muligt det må en ung og uerfaren sundhedsminister kunne forstå

Gæst

#83

2013-08-14 09:39

Forslag:Forsyn sundhedsstyrelsens medlemmer med et særligt sundhedskort, hvor de ligestilles med os fra Region Sjælland, så de får en køretur på mindst 100km inden de kommer på Rigshospitalet til behandling.

Gæst

#84

2013-08-14 10:39

Måtte i januar 2005 køres fra RASK i Køge til Gentofte med akut blodprop i hjertet. Jeg overlevede heldigvis, men det havde taget under den halve tid at komme til Roskilde. Jeg kræver for andre i en lignende situation, at de kan komme til Roskilde, før det er for sent.

Gæst

#85

2013-08-14 15:49

Siden er så lille, at man dårligt kan læse den

Gæst

#86

2013-08-15 08:23

Et rigtig godt initiativ - vi håber at det lykkes -

Gæst

#87

2013-08-19 15:02

Det er fuldstændigt forrykt at en politiker skal side og bestemme hvad læger ved bedre.Og der er bare ikke tid til at Astrid Krag får taget sig sammen til at ændre den forkerte beslutning.

Gæst

#88

2013-08-20 07:30

Min mand blev reddet af hurtig trombelysebehandling på Roskilde efter en blodprop i hjernen, og har ingen fysiske mén i dag.

Gæst

#89

2013-08-21 05:30

jeg synes det er helt forkastelig at det skal være sådan der må da kunne laves om på.jeg vil ønske de en dag får brug for et sygehus og de køre forbi de to første bare for at trække tiden ud det må da være der for det kan umuligt være for at hjælpe patienten.

Gæst

#90

2013-08-24 07:22

Tid er kostbar..

Gæst

#91

2013-10-03 07:07

Finder det ganske uforståeligt, at en ung minister, måske derfor, mener det vigtigt at sige nej til, at befolkningen i vestsjælland ikke MÅ behandles på Roskilde sygehus, hvor kapaciteten er tilstede, men skal DØ undervejs til Rigshospitalet.
Der skal spares og det må man da også sige at hun gør, for når en patient ikke reddes, sparer man både hospital, behandling, genoptræning, hjemmehjælp, pension og meget mere.
Det eneste sted jeg ikke mener, at have hørt noget om, at der skal spares er på Christiansborg.
Kan kun håbe, at ingen der inde får brug for hospitalshjælp, men omvendt kunne det måske få deres øjne op for, hvordan virkeligheden er. Menneskeliv kan ikke opgøres i kr og øre.
Vil gerne udtrykke min største respekt og ros til alle inden for hospitalsvæsenet, for det fortjener de.
Gunna
anniolden

#92 Re:

2013-11-19 11:33

#19: -

tilslutter mig helt.brug ringsted til stor sygehus .let til motorvej .