Lån os 402M Asfalt

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Lån os 402M Asfalt.


Anonymous

#1

2013-06-19 19:14

sådan!
Tænk dig om spasser

#2 Tænk dig om spasser

2013-06-19 19:35

Hvad med i nossede jer sammen og startede brugerbetaling på lortet? Hvorfor skulle kommuner og staten smide så mange penge efter det lort, bare fordi I kræver det?

Tag jer sammen og søg de nødvendige tilladelser og betal for den selv. Så kan I hurtigt have noget asfalt.

Gæst

#3

2013-06-19 19:49

det lyder som en rigtig god ide
MartinR

#4 Re: Tænk dig om spasser

2013-06-19 19:53

#2: Tænk dig om spasser - Tænk dig om spasser

Hvorfor får de et nyt ungdoms hus fordi de vælger at smadre hele indre by?

Vi ødelægger ikke noget, vi prøver at få et sted vi kan mødes og udføre vores hobby..


Gæst

#5 brugerbetaling.

2013-06-19 19:54

selvfølgelig skal der være brugerbetaling men da ingen ved hvor lokationen for sådan et event vil være, kan der ikke lægges et budget... og så ser jeg gerne at folk bruger en ordenlig tone

Gæst

#6

2013-06-19 20:17

I dit indlæg på BilGalleri er du på dybt vand. Din idé er slet, slet ikke gennemtænkt. Der er så mange løse huller, og du siger at du selv vil dit og dat, men budget osv skal andre tage sig af?

Søg dog SELV om de nødvendige tilladelser! Find dog SELV ud af hvad det vil koste! Find dog SELV ud af hvad det kræver før at det kan blive kørt under 110% sikre forhold som i Esbjerg. For dine tanker har umenneskeligt lang vej igen.

Gæst

#7

2013-06-19 20:30


Gæst

#8

2013-06-19 20:30

i esbjerg var det kommunen som stod for at det som du disker op her.

efter som man ikke kender lokationen kan du ikke sige præcis hvad der skal til for at det er 110% sikre forhold.... i sverige var det malmøkommunalbestyrelse der fandt et sted og fandt løsninger til div steder og krav...... dether er et lille skridt frem mod et stort skridt... men hvis det lykkedes håber jeg ikke at du dukker op, for åh nej, det var jo ikke gennemtænkt!

Gæst

#9

2013-06-19 21:02

Selvfølgelig bliver det ikke til noget - se hvor længe Esbjerg har kæmpet med flere hundrede mand der har lagt tusindvis af timers arbejde i det. Så tror I virkelig at en underskriftsindsamling ændrer det hele, og partout giver en bane? Selvfølgelig er regeringen da klar over at de unge ønsker en bane. Men det koster kassen, og I er jo ikke selv interesseret I at betale. Fin tanke, men der sker ikke noget som helst......
Vær nu bare lidt realistisk......

Gæst

#10

2013-06-20 04:59

Lets do it! ;)
hbr

#11

2013-06-20 05:16

hvis det skulle være så interessant så køb eller lej et sted og kom i gang det er da bare at spytte i kassen alle jer der vil lege Brian i jeres bil og mc.
Men som andre skriver så vil i ha ikke betale bare se hvor mange der løb da der på smallblock skulle betales en sølle 10 krone for en annonce

Gæst

#12 Re:

2013-06-20 05:35

#11: hbr -

det har intet at gøre med at leje brian, men en hobby...  og du kan IKKE fast leje et sted, da steder ikke må lejes ud til sådanne, så det skal have kommunens accept!  hvis du skal være fjendsk, bedes du venligst holde dig væk, for det er ikke tåber som dig vi kæmper for!


Gæst

#13 Re: Re:

2013-06-20 06:41

#12: - Re:

Kæmper? Ej nu må du fandme holde.... Hvor engageret er du i lokalpolitik siden du ligefrem kæmper? Hvor mange penge har du smidt efter tilladelser siden du kæmper?

Du har givet en fucking underskrift - intet andet.....


Gæst

#14 Re: Re: Re:

2013-06-20 09:17

#13: - Re: Re:

Efter som at kommunen flere gange hsr afvist og "kampen" har været igang siden 60'erne må det vel være en kamp...

Du kan vel også være ret så ligeglad med hvordan jeg vælger mit sprogbrug

hbr

#15 Re: Re:

2013-06-20 09:26

#12: - Re:  

 Selvfølgelig er det en hobby men du kommer ikke væk fra at det er en Brian hobby du ved folk som ikke kan få heste og store biler nok og har små tissemænd(inden du fare sammen så er det sagt med et smil)

At være Brian er da ok hvis det er ens interesse-hobby, vi er andre som er morfar fordi vi går op i orginalitet og veteran biler det piver vi sku da ikke over eller for den sags skyld kalder folk fjentlig pga.

 

Men hvad er det for noget pjat at man ikke kan leje et sted selvfølgelig kan du det og så få komunal tilladelse det er da bare at tale med kommunen og det er sikkert langt langt lettere at få aksept hvis man selv kommer med sted og finanser istedt for bare at forlange at få det hele kastet i nakken fordi man laver en underskrift indsamling hjemme fra sofaen.


Gæst

#16

2013-06-20 19:47

Godt formål , keep up ;)

Gæst

#17 Re: Re: Re:

2013-06-20 20:35

#15: hbr - Re: Re:

jeg er så en brian-morfar.. jeg kører veteran og ønsker min bil så original som muligt, men derfor vil den stadig gerne fremad..

og igen, der er ikke tale om at noget skal kastes i nakken på os, der er tale om, at der skal være brugerbetaling. jeg er i den tro at folk gerne vil betale 200kr, pr bil for at komme og køre ræs uden politiets indblanding...  jeg ved ikke om du selv har været på striben og set hvor galt det er ved at gå når folk ser en betjent.. det farer ind i deres biler og flår lortet i bakgear og når ikke og se om en anden kommer blæsende bagfra....   eller når folk kører som sindsyge på parkeringspladsen ved IKEA....   Det er jo pisse dårlig reklame for striben, når en eller anden laver mega brænder tværs over ikeas nylagte parkeringsplads.


Anonymous

#18

2013-06-20 21:46

Super!!!

Gæst

#19

2013-06-21 08:19

Bare kom i gang
hbr

#20 Re: Re: Re: Re:

2013-06-21 08:44

#17: - Re: Re: Re:  

 Jamen så er det da "bare" at få dialog med kommunerne om hvor de kan akseptere et sted og derefter forsøge at købe leje stedet. Financeringen siger du jo kan dækkes med 200 kr pr bil.

Nej jeg har aldrig været på striben jeg må indrømme det siger mig intet at køre race/skam prygle motoren i en bil jeg holder original, interessen er der simplehen ikke jeg cruiser og nyder turen i stedet


Gæst

#21 Re: Re: Re: Re: Re:

2013-06-21 18:36

#20: hbr - Re: Re: Re: Re:

har ikke fastsagt et beløb, indtil vi er videre i slages gang er intet fast..

men nu ved jeg jo ikke om du kører engelsk mg, men ingen biler dør af at blive kørt ud i ny og næ, tværtimod