Forlang frie søer

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Forlang frie søer.


Gæst

#201 Re:

2013-04-19 12:47

#197: -

HØRT!! Jeg er fuldstændig enig!! Vi kan fandme ikke være det bekendt.


Gæst

#202

2013-04-19 12:51

Jeg syntes det rigtig dejligt at nogen starter en underskriftsindsamling for at hjælpe vores søer til et værdigt liv. jeg forstår simpelthen ikke at vi kan behandle dem på den måde, når man tænker på at de faktisk brødføder os alle sammen!! Køb kun køde fra de steder hvor dyr har det godt i deres ellers korte liv og lad os få stoppet de landmænd som kun tænker på profit og ikke ejer følelser overfor de dyr de tjener penge på. Det er levende væsener og ikke føde maskiner

Gæst

#203

2013-04-19 14:48

Jeg synes personligt, at vi skal skamme os over den måde vi behandler vores dyr på her i Danmark. Vi skulle vel forestille at være et demokrati med intelligente mennesker.Der blicver aldrig købt andet end fritgående "produkter" her i huset!

Gæst

#204

2013-04-19 15:27

Synes at fixering er det rene svineri

Gæst

#205

2013-04-19 17:27

Dyr skal leve i naturen. Og det skal vi mennesker sørge for, så dyrene er glade og sunde og producerer mælk og kød, som mennesker kan og har lyst til at spise!

Gæst

#206

2013-04-19 18:19

SLIP GRISENE FRI

Gæst

#207

2013-04-19 18:30

ulvensvenner.dk

Gæst

#208

2013-04-19 19:49

De skal have MEGET mere plads, det er grotesk at indelukke et væsen inde hvor der ikke kan vendes eller drejes.
Nogle mennesker skal ikke have lov til at holde dyr, når de ikke ved hvor sindssygt det er med så lidt plads. De skal have samme tur og pines langsomt på samme måde! Disse mennesker skal fængsles og aldrig have muligheden for at mærke vinden, varmen fra solen og kun kunne gå på toilet i deres 5 m2 celle.

Gæst

#209

2013-04-19 20:26

its time to respect all animals ,they wore born into this world with the right to have an life without suffering ,pain -why do we believe that we humans are the only one to have an good life and that we have an right to produce ,overproduce to afterwards throw away daily tons of non used,sold meatproducst ,an waist of resources and shows just how arrogant we are in our use of nature ,animals for our own gain,greed and ingnorance.so let us take responsibility and give an better chance,life future to those animals we live from.

Gæst

#210

2013-04-20 07:01

Hej derude,
Jeg er selv vegetar og blandt andet af den grund at vi simpelthen ikk behandler dyr med den respekt de fortjener! De er blot et produkt vi vil ha og til billige penge - så er det lige meget hvordan de har levet!
Derfor støtter jeg op om denne underskriftindsamling!!
Vi må i fællesskab gøre noget for de mange stakkels dyr, der er blevet fanger i vores globale mad forbrug uden tanke på sjæl og etik.
Lad os støtte op om de frie dyr og lad deres stemme, være vores :)

Gæst

#211 Re: i agree with everything you said!!! ;)

2013-04-20 07:04


Gæst

#212

2013-04-20 09:09

Jeg håber virkelig snart at alle de stakkels søer, kan få et bedre liv... Kan sætte mig til at tude:-(

Gæst

#213

2013-04-20 10:26

Godt gjort der skal en underskriftsindsamlig til.. Det burde være indlysende at det er en bestialsk måde at fixere de stakkels søer på..fødemaskiner er hvad de er..Det skulle forbydes.. håber og beder til at det sker snart. Det er så langt fra deres natur..og det er så synd.

Gæst

#214

2013-04-20 15:11

Luk dem ud,giv så slip.
Babe

#215 Så hold da op.

2013-04-20 16:16

Jeg syntes det er perverst hvis nogen kan syntes at det er okey at dyrene har det sådan, pervers tankegang pervers opførsel og det ikke at gide at sætte sig ind i  hvordan grise kan have det  når de nu alle er så vilde med at spise kød. Der er jo allerede grise der går på marker og har halmtag eller andet  osv. ikke mange men alligevel.Nogen kan åbenbart godt finde ud af det.

Så er der dem der fortsætter at vrøvle som gramofonplade om det samme der er sagt fra fortiden  eller osse er det bare en der har en pervers tankegang over for dyrene der ikke gider undersøge noget og det er sku ulækkert at tænke på hvor perverteret mennesker er sidder og græmmer sig om deres stilleliggende (væsen)kød nærmest halvdøde kød fyldt med smerte og ensomhed .tænk at være så pervers det er altså sygt.bare for at få billigt kød vi skal da ikke til kina for at se totur det er i vores egen baghave og folk ømmer sig over at miste deres billige kød ,det er perverst.

Babe

#216 Skov -Bondemandens Grise

2013-04-20 17:00

Grisen er smuk og lad mig lige opfriske.
En Bonde boende et sted jeg tænker, i Sverige viste os Grisenes værd.

Hver morgen gik han ud med sine grise en mindre flok ,de var bare sig selv.De gik ikke i snor og lænker.

De ser ud som grisene herhjemme,bare gladere og smukkere.


Når de kom frem til bondens skov så efterlod han grisene for sig selv og de vandrede videre ind i skoven, han efterlod dem simpelt hen der i skoven den hele dag.

Senere på aftenen kommer han tilbage for at hente dem hjem.

Og han sagde prøv at se hvad de har lavet, han bøjede sig ned og viste starten af et spædt grantræ på vej op af den vendte jord, han sagde, det kunne jeg ikke have gjort bedre selv ,det er de meget bedre til end jeg,at vende jorden det gør de godt og de vender i hele skovbunden uden at skade et eneste af de nye spæde spirer af grantræer.

Det blot en ting grise kan,vende jorden uden at skade gran spirerne.

Han kaldte på grisene og de kom alle af sig selv tilbage fra hvor de nu end var i skoven ,han ventede blot på dem og stille og roligt samledes de en efter en og gik hjemad igen.

Han skulle ikke slå han skulle ikke true eller andet hadefuldt ,intet de gik bare sammen med ham som en lille hyggelig flok ingen negativ stemning det var smukt og det var virkelighed de skreg heller ikke på noget som helst tidspunkt.

Dette gjore de hver dag det de elskede at gøre, fordi det er deres natur at vende jorden.

Og ham skulle man nok ikke give den falske historie om at ligge på smågrise og at de er dumme og skal spærres inde for deres eget bedste.Når det er beviseligt at de er meget følsomme.


Gæst

#217

2013-04-20 17:25

- og det kan kun gå for langsomt. Det ville klæde landbruget at begynde at tænke på dyrenes velfærd frem for egne lommer ! !

Gæst

#218

2013-04-21 09:39

Hvordan pokker kan vi være det bekendt? Det passer jo ikke, at det går ud over landbruget... dagens griseproduktion har intet med rigtigt landbrug at gøre - det er kødfabrikker!!!
Har selv en frilandsgris i fryseren, som vi spiser af med RIGTIG god samvittighed, og kødet var INKLUSIV MOMS billigere end det fabriksfremstillede!

Gæst

#219

2013-04-24 09:21

ikke-frie søer er vildt gay

Gæst

#220 Re:

2013-04-24 13:29

#219: -

hvad mener du med det?

melea

#221 DE LEVER IKKE!

2013-04-25 19:16

det er ikke liv!!de føds og opbeveres tils de slaktes!!!GROTESKT!

Gæst

#222

2013-04-29 03:28

Synes det er på tide, at nogen tænker på grisene :)

Gæst

#223

2013-04-29 04:55

Frie søer NU

Gæst

#224

2013-04-29 08:08

Det finns inte något mer för mig att säga än alla andra redan sagt.Hoppas ni får stopp på detta djurplågeri.

Gæst

#225

2013-04-29 09:19

Dyr fortjener ikke vores disrespekt - vi skal gøre os mere umage med at opføre os ordentligt i alle henseender.
Hvor sjovt er det at spise med dårlig samvittighed?