Tillid til det danske politi - også ved branden på Vejlegården


Gæst

#1

2013-02-08 00:25

Selvfølgelig skal politiet have den ro og den tid, det tager at få sagen om branden på Vejlegården belyst ordentligt!

Gæst

#2

2013-02-08 00:50

Nu er grænsen nået....

Gæst

#3

2013-02-08 03:47

Jeg har tillid til det danske politi- også ved branden på vejlegården
venlig hilsen
Linda Rasmussen

Gæst

#4

2013-02-08 10:49

Jeg synes det er skræmmende at politikere fra LA ønsker at afskaffe retssamfundet, og mener, vi skal erstatte et uvildigt politi med private vagtværn, når konklussionen af politiets undersøgelser ikke giver det resultat, de ønsker.

Gæst

#5

2013-02-08 11:30

Af hjertet tak for dette initiativ, som i den grad er tiltrængt i vores før så ordentlige land!! Man fornemmer, der nu bliver brugt metoder af folk med penge og indflydelse for at presse politiet til at opgive sagen. Det er helt helt uacceptabelt hvis sådanne metoder vinder indpas i Danmark!!!!
#5

#6 I andre sager

2013-02-08 11:34

f.eks. ved ildspåsættelse af autonome var politiet ikke sene til at opklare sagen meget hurtigt. Noget andet er, når det er højrefløjens medlemmer, der begår noget ulovligt. Her tøver man og forsøger at dysse ned. Det støder mig, at politiet ikke har fundet dem, Amin Skov påstår overfaldt ham. Der er noget helt galt her!!!!
gæst

#7 Re: I andre sager

2013-02-08 12:11

#6: #5 - I andre sager

måske fordi han ikke er blevet overfaldet, politiet har ikke fundet det mindste spor efter andre på vejlegården den nat.

gæst

#8 Re:

2013-02-08 12:13

#4: -

nu er der jo en politiker fra liberal alliance der har ytret at danmark skulle have en privat politi korps, og det lyder lidt som i tyskland i 30èrne


Gæst

#9

2013-02-08 13:25

Rådne æbler og pærer i sagen Amin Skov fra Vejlegården, bliver af mange blandet sammen.

Med hensyn til Vejlegårdens faglige organisering er jeg dybt uenig med Amin Skov, og mener det skal bekæmpes med alle lovlige midler.

Med hensyn til branden på Vejlegården mener jeg
Hvis Amin Skov efter hans udsagn, har været udsat for overfald og forsøgt mordbrandt, har han min dybeste medfølelse, hvor de skyldige skal findes og retsforfølges.

Hvis, som anklagemyndigheden postulerer, han selv har sat ild til Vejlegården, i så fald er det en syg mands værk, som også skal retsforfølges.

Gudskelov har vi i Danmark et retsvæsen som kan skille æbler og pærer fra hindanden, som med efterforskningens resultater, neutralt finder frem til skyld eller uskyld.
Derfor mener jeg det er uklogt og forkert at komme med konspirationsteorier.
rita

#10 Re:

2013-02-08 23:22

#9: -

Det bliver spændende at høre hvad politiet finder ud af ,Håber ikke for Amin han selv har gjort det ,For så er jeg af den menig ,ud af landet omgående ,vi skatteyder ,skal jo betale ,for alt dette bestyr.

rita

#11 Re: anonynom ,forbudt ,hvis ikke hvedstå ,hvem man er så ligegyldig

2013-02-08 23:31


Gæst

#12

2013-02-10 00:20

Selvfølgelig har jeg tillid til Dansk Politi, det undre mig ikke at specielt de liberale kræfter her i Landet, forsøger at miskritikere alt hvad der ikke er enig med dem.

Gæst

#13

2013-02-10 16:16

Det er bydende nødvendigt, at vi bevarer og udtrykker tilliden til ordensmagten. Den af og til udtrykte mistillid er årsagen til følelsen af utryghed, da der i nså fald er tale om et eksempel på "Selvopfyldt profeti".

Gæst

#14

2013-02-11 09:12

Demokratiet lider under visse gruppers forsøg på at knægte det, men i Danmark er vi mange der vil kæmpe for demokratiet......

Gæst

#15

2013-02-11 18:30

Selvfølgelig skal denne underskrift indsamling støttes. Det kan ikke være rimeligt at offentligt ansatte, der bare gør deres arbejde ordentligt, skal hænges ud i medierne ved navns nævnelse. Det gælder såvel politiet som andre offentligt ansatte.
Gæst

#16

2013-02-11 20:04

Jeg undre mig i den grad over den modsatte underskriftindsamling med Amin Skov, jeg håber da ikke den slags kan hjælpe i dagens danmark. Uanset om han bliver frikendt eller dømt, vil jeg altid støtte politiet, da jeg synes de er dygtig og faglige bevidste, uden at drage personlige meninger ind!!!

Gæst

#17

2013-02-11 22:43

Jeg trækker min støtte til denne sag, jeg kan ikke støtte når man offentligt reklamerer for det faglige hus, ( lortet underminerer gode arbejdere i dette danske land deres overenskomst

Gæst

#18

2013-02-15 09:23

Jeg har altid fuld tillid til politiets opklaringsarbejde. Vi har nogle af verdens dygtigste, så det har jeg det fint med - også i VG-sagen

Gæst

#19 Faglig hus?

2013-02-16 08:53

#17: -

Reklame for det faglige hus? Har vel intet med denne underskriftindsamling at gøre?

Benny

#20 Re:

2013-02-20 00:38

#17: -

hvor finder du den støtte til det faglige hus?? jeg kan ikke se den.

Gæst

#21 Politiet

2013-05-30 10:39

Det er jo ikke første gang Sydøstjyllands Politi og anklagemyndighed har optrådt totalt amatøragtigt. Sidste gang fik Birthe Wirenfeldt tre unge mænd idømt lange fængselsstraffe. De tre unge var sørme også mere mørkhårede end gennemsnitsdanskeren, og blev dømt uskyldigt.

Advokaten for de uskyldigt dømte siger:
"Jeg kan godt tillade mig at sige, at sagen har været håndteret amatøragtigt fra systemets side. Udover at det har trukket ud i nærmest en uendelighed, så er der også aspektet i, at tre drenge har oplevet at blive uskyldigt dømt i både landsretten og i byretten. Det er i sig selv fuldstændig horribelt," siger Mette Grith Stage."

Tjah det mønster kender vi alt for godt. Langtrukket og amatøragtigt.

Hvis Birthe Wirenfeldt har behandlet sagen mod de 3 uskyldigt dømte lige så lemfældigt, som vi oplevede i Byretten i Kolding, hvor anklagemyndigheden forsøgte at manipulere med sandheden for at få Amin Skov varetægtsfængslet, så er det ikke underligt at de stakkels unge gutter blev dømt uskyldigt.

Jeg er ikke tryg ved Birthe Wirenfeldts dømmekraft. Hun har nu 2 gange vist at hun ikke magter at nuancere de hensyn hun er ansat til at varetage.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-49913795:advokat-voldtægtssag-håndteret-amatøragtigt.html

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-49941874:voldt%C3%A6gtssag-er-tragisk-for-alle-parter.html