Frifind Lars Bo Lomholt!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Frifind Lars Bo Lomholt!.


Gæst

#476

2013-02-18 17:28

når der ikke kan laves en lov- som kan gælde for hver sitation, må man godt bryde den med sit retfærdige hjerte, da thor er et liv uden at forsvare sig i denne lov-givning-hvem ville ikke bryde en lov, hvis man kan se en sag uden ende, uanset om man er kong dit eller fru nielsen, danmark er blødsødende,og man straffer et menneske, hvis hunden har tilbage-holdt TYVEN, og ikke kan komme ud med tyvekosterne--- haaaa det kaldes for friheds-berøvelse af TYVEN, DEN lov skal pandme laves om, STORT KØDBEN TIL denne hund, og det fik den til et helt år, :-))))- lars har handlet med sit gode hjerte til denne dødssprøjte-lov.

Gæst

#477

2013-02-19 12:30

Hvis ikke en frifindelse så en bøde. Jobbet må ikke ryge.

Gæst

#478 Hvor er sidste nyt ?

2013-02-20 16:03

Jeg følger med hele tiden, men savner noget nyt i Thorsagen.
Tænker meget på dig Lars Bo Lomholt.
Du kan sagtens gå med rejst hoved.Du er og blir' en helt.
God vind ----venter og venter på nyt!!!
En af dine mange støtter.

Gæst

#479

2013-02-21 12:52

THOR MUST STAY ALIVE!
Thomas

#480 Lars må tage sin straf

2013-02-22 18:15

#1: -

og blive afskedet i vanære ! I et demokrati har han valgt at tage loven i egen hånd ( tåbelig lov eller ej), men hvad bliver det næste han vælger at sætte højere end Dansk Lovgivning ?

Han må og skal straffes HÅRDT !

Thomas


Gæst

#481 du mener

2013-02-22 18:15

#477: -

det SKAL ryge

Anja Krause

#482 Anja Krause Germany

2013-02-24 18:37

Danke!! Meinen größten Respekt an Lars Bo Lomholt!!

Gæst

#483

2013-02-26 19:17

Kære Lars Bo

Hvis jeg blev dronningen af Danmark i morgen, det første jeg ville gøre, at give Dig elefantorden. Det har du fortjent.

Gæst

#484

2013-03-05 00:21

Einen Helden muß man belohnen nicht bestrafen !
en dansk

#485 Re:

2013-03-07 11:45

#7: blochamok -

holder med men et eller andet sted skal de jo rette den lov til så andre ikke bliver lov brydere og mister sit arbejde


Gæst

#486

2013-03-09 17:10

Jeg er så taknemmelig. Tusind tak til Lars Bo for hans modige og hjertevarmende handling. Det er helt vidunderligt at der findes sådanne mennesker.
Jeg har prøvet at støtte sagen med et læserbrev. Det er jo hvad man sådan lige kan gøre. VH Christa

Gæst

#487 Hallo Lars Bo

2013-03-11 22:26

hallo, ich bin sehr stolz auf sie, ich freue mich solche menschen wie sie kennen lerne zu dürfen, die so mit tieren leben have selber welche und bin entrüstet von der sendung gestern abend, habe auch sofort der dänischen botschaft und der dänischen polizei meine meinung geäussert. und habe ihnen auch auf facebook geschrieben es wäre sehr nett auf antwort von ihnen, stehe voll auf ihrer seite. auf meine hilfe können sie zählen. ich freue mich sehr dass dem schäferhund gut geht uns sie ihm das leben gerettet haben. er wird es ihnen danken.ich hoffe sehr, dass wir zusammen wie auch immer alle tiere retten können. liebe grüsse vom bodensee rosy göppinger

Gæst

#488

2013-03-13 23:15

It's unbelievable that lars should lose his job only because he saved a dog, a victim of cruel law in denmark!
STOP KILLING DOGS!!!!!

Gæst

#489

2013-03-15 14:01

Lars Bo Lomholt skal frifindes, fordi grundlaget for Thors "dom" er for tyndt. - Retfærdighed for THOR som for LOKE.

Gæst

#490

2013-04-18 12:42

Frihold Lars Bo Bomholt for enhver form for straf, bøde fængsel fyring, degradering eller hvad det nu måtte være. Det skaber tillid til politiet, at se betjente som har hjerte og integritet til at sætte sig imod en dybt forkert ordre. Derimod mister man hurtigt tilliden til folk som lystrer blindt. Tænk bare på 2. Verdenskrig. Vi skal ikke frygte de ulydige 'bøller' med hjerte, tværtimod det er de nydelige regelryttere, man skal passe på. TAK til Lars B. Bomholt , som turde risikere så meget, for at gøre det rigtige.
Og så se da at få lavet den elendige hundelov om. Brug for pokker da fagfolk til at lave ny lov. Og få indføjet i loven at flere fagfolk skal involveres, før man nogensinde afliver en hund. Alt i sagen om Thor er jo helt groteskt. En fagmand ville aldrig nogensinde have krævet Thor aflivet for en helt normal reaktion på et angreb fra en anden aggressiv hund, som vel at mærke ikke var i snor. Thors ejer accepterer bøden, og loven siger så at man ikke kan forfølge sagen yderligere. Betændelsen i den lille hunds sår opstår fordi de formentlig ikke er blevet renset, og fordi den ikke med det samme fik antibiotika. Ejeren til den lille hund er selv skyld i betændelsen og selv skyld i, at der i 2. omgang skal sting til. Hvis hun trak sagen tilbage, ville alt det her så gå væk? Eller kører møllen bare derudaf?

Gæst

#491 Re: Lars må tage sin straf

2013-04-18 12:52

Man kan ikke bare parkere sin samvittighed, hvis man har en sjæl. Men det er vist ikke noget du kender til. Civil ulydighed når loven er forkert, og ovenikøbet ovenikøbet også blev fortolket forkert af politiet, er fuldstændigt nødvendigt, hvis man ønsker en smule retfærdighed i det her land, fremfor blindt paragrafrytteri. Tjek lige facts i sagen før du dømmer Bomholt.

Gæst

#492

2013-04-18 13:23

Hvis jeg havde en virksomhed, ville jeg med glæde give bomholt både stort ansvar og en fed løn. Skulle det gå galt med jobbet, må der sidde nogen derude, som har muligheden for at give Bomholt et godt job. Hvem ville ikke gerne have ham som ansat, kollega eller chef. Menneskelig anstændighed er ved at blive en mangelvare, så det er glædeligt, når man ser nogen satse noget, og tage sagen i egen hånd, når det er nødvendigt.
Ved nogen hvordan det går med sagen, der har været stille pænt længe nu?

Gæst

#493

2013-04-24 08:00

Change your law.
Otherwise less and less Germans will come to Denmark for holiday.

Gæst

#494

2013-04-24 08:04

Ein Däne mit Herz.
w

#495

2013-04-24 20:49

super dass er sich so für thor eingesetzt hatt und es thor so gut geht hochachtung

Gæst

#496

2013-05-01 11:41

Læste i går, at anklageren kræver frihedsberøvelse pga. misbrug af sin stilling og forfalskning af underskrift.
Sagen skal for i næste måned.
Håber, at mange møder op foran retsbygningen for at vise sympati for Lars.
Annelise Rasmussen
Gæst

#497

2013-05-02 13:35

Lars Bo Lomhold handlede humant og beundringsværdigt, derfor skal han frikendes.

Annelise Rasmussen

#498 Med hvilken begrundelse skal Thor aflives?

2013-05-02 15:43


Gæst

#499

2013-05-02 22:56

Ethvert menneske som er klar over at de er et Naturprodukt, som er opstået på grund af Narurloven, burde skrive under på denne underskrift, samt være aktiv på andre måder for at få afskaffet denne Naturstridige Hondelov, og for så vidt også alle andre Naturstridige Menneskeskabte Love. Med venlig og fredelige hilsner. Steen.hansen@dk2net.dk



Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...