Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!.

ASIAMAN

#376 Re:

2013-11-11 15:54

#362: -

Helt kanon sagt det er 100% også min holding.

 

Ja men det er jo Danmark, alle dem med forbindelse til Somalia eller Al Quaida eller Afghanistan kan jo let komme til Danmark og få opholdstilladelse og de kan jo også bringe deres tolk og deres hele familie kan jo også komme med og få kontant hjælp, men man kan jo ikke gifte sig uden for Danmarks grænser og få lov til at bringe kone til Danmark.
Jeg syntes det er helt dybt godnat at Suthidas Nielsen og Datter skal udvises, medens alle de tyve og volds og bander bare får lille straf, men bliver ikke udvist, nu en kone der have tabt sin man skal smides ud, hvor er vi nu henne ?
Det er helt utroligt, jeg er flow over at være Dansker jeg føler for Suthidas Nielsen og Datter...... BRING DEM TILBAGE TIL DANMARK NU !!!!!


Gæst

#377

2013-11-11 15:54

tænk at Justitsminister Morten Bødskov (S) kan hode fri og ikke gider at bruge sin ret til at yde hjælp til mor og datter jeg skammer mig som dansker at den mand skal side der på sin stol og smile

Gæst

#378

2013-11-11 16:01

Jeg synes at regeringen burde see at få lavet loven om hurtigst muligt så familiesammenførte ikke kan smides ud af landet hvis de er så uheldige at miste deres ægtefælle eller hvis de påviseligt udsættes for vold såvel korporligt som psykisk af deres ægtefælle alt andet vil være urimeligt

Gæst

#379 Re:

2013-11-11 16:03

#251: -

Ja voldtægtsforbrydere og andre lovovertrædere kan godt få lov til at blive. Hvorfor? Bare ud med dem også og lad så den lille pige og hendes moder få lov til at komme tilbage.


Gæst

#380

2013-11-11 16:03

send en gratis billet til Bangkok for 2 personer, og sig pænt undskyld for fejltagelsen + en kompensation!

Gæst

#381

2013-11-11 16:03

Et nyt bevis for at politikere er ude af trit med den brede befolknings önsker

Gæst

#382

2013-11-11 16:06

Det er for dårligt, først mister hun og datteren mand/ far, og så bliver de smidt ud.
Hvad syntes du som politiker om at få samme behandling

Lisbet og knud
GudSerAlt

#383 Morten Bødskov er en marionet dukke i sit eget ministerium

2013-11-11 16:06

Morten Bødskov er en marionet dukke i sit eget ministerium, udlændingestyrelsen og justitsministeriet er styret af embedsmænd som har et menneskesyn som vi så før krigen. De påfører andre familier og børn store lidelser og smerter og det vil de blive ved med indtil smerten kommer til dem.
Embedsmænd kan helt risikofrit ødelægge andre mennesker

Gæst

#384

2013-11-11 16:12

ja desværre har Danmark en uduelig justitsminister. I dagens avis er der en historie om en voldsmand med anden etnisk baggrund der har skåret et øre af et offer. Han blev ikke udvist, men denne mor og hendes datter der helt uskyldigt har mistet deres far og mand udvises. Jeg undrer mig over vi har sådan en uduelig justitsminister.
Peter Jørgensen

#385

2013-11-11 16:13

Det er en skamplet hvad den danske regering foretager sig.Man er nødt til at være kriminel zigeunerfamilie,og svindle for millioner,for at få lov til at blive.
Min kone (engelsk EU borger, hvid) og jeg var nødt til at rejse til Sverige 1 april 2012 fordi hun blev UDVIST. 60 år, Britisk EU borger, men desværre ikke kriminel.
Skam jer.Det bør være ulovligt at være politiker hvis man aldrig har haft et betalt arbejde i det virkelige liv

Gæst

#386

2013-11-11 16:18



#385
2013-11-11 17:13

Det er en skamplet hvad den danske regering foretager sig.Man er nødt til at være kriminel zigeunerfamilie,og svindle for millioner,for at få lov til at blive.
Min kone (engelsk EU borger, hvid) og jeg var nødt til at rejse til Sverige 1 april 2012 fordi hun blev UDVIST. 60 år, Britisk EU borger, men desværre ikke kriminel.
Skam jer.Det bør være ulovligt at være politiker hvis man aldrig har haft et betalt arbejde i det virkelige liv

Gæst

#387

2013-11-11 16:19

for ringe vi behandler en stakkels mor og barn når deres mand og far dør fy danmark

Gæst

#388 Re:

2013-11-11 16:25

#385: Peter Jørgensen -

Ja det har du ret i, du skal være med terrorist baggrund, og helst fra Somalia og voldsforbryder så kan du få lov til at blive, det er helt  grotesk at en familie som mister sin man/far til kræft skal straffes igen med et stort spark i hoved.
Jeg er total flov over at være Dansk.


Gæst

#389

2013-11-11 16:30

Få nu hentet dem hjem igen

Gæst

#390

2013-11-11 16:42

Urimeligt med udvisning - Enken viser hun vil Danmark og er midt i en uddannelse. Send i stedet de kriminelle hjem.

Gæst

#391

2013-11-11 16:44

Ahmed Omar Mohamed, somalisk pædofil voldtægtsforbryder får lov til at blive i Danmark... Jeg grimmes over det her! Vi vil så gerne have at et land hvor dem vi giver plads, integrerer sig og vi viser hinandens forskelligheder respekt, men alligevel vælger vi at smide de søde og fantastiske mennesker væk og beholde de kriminelle som bare er spild af danske kroner!
Jeg håber Im og hendes mor kommer hjem igen snarest. De har aldrig fortjent dette og de skal vide at vi er mange i mod og vi skal nok kæmpe for dem!

Gæst

#392

2013-11-11 16:49

Jeg synes det er et godt, at der er sat fokus på sagen

Gæst

#393 vi beholder farlige forbrydere....

2013-11-11 16:50

vi beholder farlige forbrydere, mordere og voldtægstmænd og har dem under 2mandsbevogtning 24/7/365 men en lille pige og hendes mor de må ikke koste samfundet lidt penge fordi deres mand/papfar døde af kræft - skammeligt at være dansker

Gæst

#394

2013-11-11 17:04

Det er så latterligt et system! Det burde bare ikke være muligt..føler med den lille pige

Gæst

#395

2013-11-11 17:24

Hvor er det dog skamfyldt. Fy for satan da At man kan trampe så meget på uskyldige mennesker er jo så modbydeligt fejt. Alt imens lader man stå til andre steder hvor det kunne være nødvendigt med en sådan handling. Netop det beviser jo at regeringen er fyldt med svagpissere der ikke har en skid medmenneskelig følelse - ikke har en skid forstand på at drive et land som Danmark med ansvar - kærlighed, og forståelse. Dem netop dem, er skyld i alle de problemer der fortsat vil vælte ned over lille Danmark - fordi deres fokus er de forkerte steder - på de uskyldige. Skam jer - modbydelige svin...

Gæst

#396

2013-11-11 17:24

Selvfølgelig skal de blive i Danmark.

Gæst

#397

2013-11-11 17:35

En Somalisk mand voldtager en 10 årig pige, forgriber sig på en 9 årig pige og truer en 17 årig til anden kønslig omgang med en kniv. 4 palæstinensiske mænd tæver en anden mand halvt til døde, skære hans ene øre af og urinere på hans halv døde legeme bare fordi han var forelsket i den ene af gerningsmændenes lille søster( og følelserne var gengældt). Disse personer som aldrig kommer til at tjene fem flade øre til den danske statskasse men tværtimod er en kæmpe økonomisk udgift for den danske stat, får lov til at blive i Danmark da deres tilhørsforhold er for lille i deres hjemland til at sende dem hjem.
Men en mor med et barn som begge to er under uddannelse skal udvises fordi hendes danske mand er død.
Der er seriøst noget galt med vores lovgivning i dette land. Jeg føler mig virkelig til grin og skammer mig dybt over vores "retssystem".

Gæst

#398

2013-11-11 17:49

Hvordan kan man beholde en voldtægts forbryder som ikke er ønsket i vores land. Men en sød og flittig mor og hendes mere eller mindre danske pige som både går i dansk skole og ydeligere har farfar og farmor som familie her i landet. Mistet sin far/ bonus far og skal så udsættes for at blive smidt ud af landet. Til et land som den stakkels pige intet kender til.
Føj siger jeg bare. Er sku ik stolt af at kalde mig dansker med disse rædselsfulde historier som gang på gang ses i medierne.
Håber i snart åbner øjnene for alt det lort i byder på

Gæst

#399

2013-11-11 17:51

<3

Gæst

#400

2013-11-11 17:58

Fantastisk. At udvise et barn, der kun taler dansk og en kvinde som kun har vist at hun til fulde lever op til alle de krav samfundet stiller for at blive fuldt intregreret . At man så samtidigt kan se at man i København ønsker at hjælpe østeuropæer, med mad,, job og økonomisk hjælp, der udelukkende kommer her op som guldgravere.
I hvilken verden lever vores politikere, ser de ingen ting.
Selv stærk kriminelle bliver ikke udvist, næ, det er synd for dem, selv om de ikke har en kinamands chance for at blive en del af det danske samfund....