Legaliser hash i Danmark!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Er ked af jeg ikk ku hjælpe min farmor fordi det ikk er legaliseret :-(
Det skal ske nu!!!
Fordi at cannabis kan kurerer mange forskellige sygdomme. En anden grund er at rigtig mange ryger og de bruger det i e form for selv medicinering. Enten mod stress, hovedpine, kvalme og søvnløshed. Det kan også kurerer sklerose og kræft. Legaliseringen ville give mange nye arbejdspladser og få økonomien i DK til at se noget bedre ud. Aldersgrænsen skulle bare være 18+
Eneste ulemper jeg har haft ved at være bruger er den konstante "lille" løgn over for omgivelserne da jeg jo er kriminel pga mit forbrug, nå ja og så selvfølgelig at jeg har skulle skaffe min ryger på det sorte marked,
En legalisering ville gavne både den enkelte bruger og samfundet i helhed.
Ja hvorfor. Jeg er bare træt af den generelle holdning i samfundet.
Hvorfor kan du ikke selv vælge hvilken form af medicinering du vil bruge, at blive stemplet som kriminel når du er syg og prøver at overleve, det er det syge. Det skal være muligt selv at vælge over sin egen krop, Politikere skal ikke kunne diktere den fri vilje, ret til at råde over dit eget liv.
Samtidig bruges der offentlige ressourcer på at gøre menesker, borgere i DK kriminelle på et alt for tyndt grundlag, ingen politikere tør at være den person der tog springet og gjorde op med stupidiotien.
Og fordi; var jeg/en af mine syge og det var ulovligt, så blev jeg 100 "kriminel"
| This discussion has been closed. |