Længere straffe til René Jensen Würfel & Mona Nissen Thomsen


Gæst

#1

2012-07-16 00:01

Fucking sygt land vi lever i de svin skulle ha en grusom død hvilket jeg beder til guderne om de får !
Men det her land trænger endten til livstid op til 100 år eller dødsdom indført!
Er træt af Danmark er er land der er så død pengegrisk og pisse ligeglade med alle der ikke har røven fuld af penge eller magt nok til at råbe de latterlige myndigheder op !!

Gæst

#2

2012-07-16 00:42

det er alt for lidt straf rene og mona har fået,noget andet er at moderen har et stort ansvar for at skulde beskytte sit barn,så strafmæssig burde hun være på lige fod med stedfaderen,jeg så gerne en ændring af straffeloven,hvor personfarlig kriminalitet blir straffet meget meget mere.20 års fængsel til hver,var på sin plads,der er ingen undskyldning for at rene selv har fået tæv som barn.sagsbehandleren i kolding komune,burde også fjernes med æjebliklig virkning.v.h.eva

Gæst

#3

2012-07-16 02:15

Håber de dør alene og ensomme, og brænder op i helvede. Hva fanden er der galt med mennesker der gør sådan. De burde ha nøjagtig samme behandling selv.

Gæst

#4

2012-07-16 11:17

Det danske ret system er UTROLIG slapt på disse områder, og jeg håber at Mona får det rigtig svært i hendes celle og endnu sværere når hun kommer ud og skal prøve at fungere normalt igen! GUD forbyde at hun får flere børn!!!!
Rene FÅR det hårdt i sin celle og kommer nok til at vælge isolation af egen vilje!
Jeg håber han får nogle blå mærker på krop og sjæl af de store drenge derinde der ikke har noget at tabe alligevel!


Gæst

#5

2012-07-16 11:42

jeg er 200% enig med kommentarene her. men er lidt i tvivl om hvad det rent faktisk er der samles underskrifter ind til her. det står ikke klart i start teksten. der står kun hvor grusom de har været.
savner en skriv under for at få loven lavet om eller lign. er der nogen der kan svare på hvad der skal opnås med underskrifterne. jeg ville gerne skrive under på at straffen for disse forbrydelser bliver hårdere, men jeg kan ikke se at det kan have nogen mening at skrive under på at det er en grusom ting der er sket. det vil jo ikke fører til noget andet en vores enighed i at de burde have hårdere straffe.
sunielse

#6 Hej

2012-07-16 13:48

#5: -

Hej, formalet med denne underskrift indsamling er at prove at faa loven lavet om og at straffen bliver meget haardere for den slags forbrydelser. Der er alt for mange born som bliver gjort fortraed, Tobias blot et eksempel og vi er simpelthen nod til at gore noget ved det. Jeg syntes jo, at vi burde samle saa mange underskrifter som muligt, tage til Christiansborg og faa en god snak med de politiske partier omkring at vi er nod til at gore noget ved det her.

 


Gæst

#7 Re: Hej

2012-07-16 17:57

#6: sunielse - Hej

Det er nemlig rigtigt, at man i det danske samfund slippet for billigt, husk hvis der er en du hader, så drik dig stiv, jo kør ham ned, så får du kun 4½ år i spjældet


Gæst

#8 Re: Re: Hej

2012-07-16 23:12

#7: - Re: Hej

Yep det er desvaerre ogsaa en realitet. Jeg har lige skrevet en lang mail til vores statsminister omkring dette, og jeg haaber virkeligt at hun vil kigge paa det, men jeg har desvaerre ikke store haab. Jeg vil dog blive ved, har skrevet til at politiske partier, for jeg har det saadan lidt, hellere gore noget end intet at gore. Eller hellere at gore noget og tabe end intet at gore. Men jeg haaber virkelig at der sker nogle aendringer saa Tobias ikke har lukket sine smukke ojne, for ingenting.

Jeg er desvaerre, hvis man kan sige det, saadan en person, som slet ikke kan slippe denne sag da jeg er ved at graede hver gang jeg laeser om det og maaske meget naiv men kan slet ikke fatte at man kan gore saadan noget.

Der var en som skrev at hver gang hun kyssede sin son godnat, saa kyssede hun ham to gange da et at kyssene var til Tobias og det syntes jeg blot var saa sodt and jeg ogsaa folger det.


Gæst

#9 Re: fy for fan ,,,

2012-07-19 17:53

#1: -

Inden man laver en underskriftindsamling , burde man tjekke fakta i sagen ! rene w jensen er ik / var ikke / og bliver aldrig nogensinde Tobias far som i skriver !


Gæst

#10 Re: Re: fy for fan ,,,

2012-07-21 18:16

#9: - Re: fy for fan ,,,

de skriver fakistk at det er monas søn det er gået ud over og at det er monas kæreste der har gjort det etc.  så udfra hvad jeg kunne  læse står der ingen steder at det er tobias´s far  de snakker om.


Gæst

#11 Forfærdelig sag

2012-07-23 15:53

Det sidste er ikke set og hørt i denne sag. Der må og skal være en hårdere konsekvens for denne Rene. Manden er dæmonisk og bør ikke færdes blandt børn, nogensinde igen. En dæmon af allerværste karakter. Føj. Der bliver betalt i fængslet.
Mie

#12

2012-07-24 22:22

er der nogle der ved hvilke fængsel de kommer til at afsone i ???
Kenneth

#13 Stakkels dreng.....vi tænker på dig tobias

2012-07-25 16:24

#12: Mie -  

 Ham Rene, skal bare dø.....At gøre sådan noget mod,sådan en dejlig lille dreng,som intet har gjort og kan ikke forsvare sig selv....Jeg skal heller ikke møde ham.


Gæst

#14

2012-07-27 14:28

Jeg ville gerne vide hvilket fængsel de skulle afsone i for at vurdere om det er med ligesindede eller andre fanger i håb om at de ikke kun mærker at de sidder i fængsel men også mærker den frygt smerte osv de har påført Tobias. De burde få lov til at føle det samme som den lille Tobias har gjort i så lang tid og det kræver nogle der ikke tolerere sådan en forbrydelse. Derfor hvilket fængsel???

Gæst

#15 de skulle...

2012-07-30 23:57

de skulle begge ha så mange tæsk og skodet så mange smøger i deres øjne så de bare kunne lide for evigt og håber seriøst de får pryl når de en gang kommer ud af fængslet de fortjener ik at leve
Archimedes

#16

2012-08-20 20:58

Det der er VIRKELIG sygt her, er at I prøver at gøre jer til juridiske dommere!! René Wörfel er ikke far til Tobias, og moderens (meget begrænsede) rolle i mishandlingen af barnet er rimelig fastlagt og belyst. Underskriftindsamlingen her, synes uigennemtænkt og egentlig både primitiv og infatil!
sandie

#17

2012-08-28 13:51

den straf skal være livstid ingen nåde fra min side...man slår ikke børn ihjel!!!!!!!!!!!!!!

Gæst

#18 Re: Enig

2012-11-20 18:32

#3: -

Stiller gerne op og udfører dommen...


Gæst

#19 Re:

2012-11-20 18:38

#16: Archimedes -

lige som du er, MAN SLÅR IKKE BØRN. (smarte ord du bruger) MANDEN ER ET SVIN

Det kan ikke refærdigsgøres på nogen måde, og det han IKKE er far,er sku da ikke et argument.... og du er sku da NAIV hvis du tror han IKKE blev banket ihejl...... stodderen og kællingen skulle sku låses inde på livstid + 100 år.

Stodderen tør vel ikke tage en tur i ringen, han er en KUJON.

WÖRFEL

#20 Re:

2012-12-12 15:10

#16: Archimedes -

Du er da en knaldhat - infatil - det hedder INFANTIL - du ved ikke hvordan det staves eller hvad det betyder! Du er et NUL!

Nector

#21

2013-08-15 12:43

Det Mål i Dømmer andre med skal i selv Dømmes med på dommens Dag!!!!!!!!!!!!!!!