Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!).

Rie Aila

#301 Re:

2012-11-11 19:06

#1: -

Har delt linket på min blog, så nu håber jeg der kommer flere underskrifter..

 

http://rieaila.bloggersdelight.dk/2012/11/forbyd-dyresex/

Jan Roos

#302 Hvorfor ikke dyresex...?

2012-11-20 15:00

Frihet strekker seg til andres autonomi og ALDRI utover den. Det er innlysende at individer som er ute av stand til reel grensesetting ikke skal kunne brukes seksuelt av andre voksne individer, som utifra sine egne behov "tolker" en frivillighet der det passer dem selv. Disse individene, barn, dyr, psykisk utviklingshemmede o.a. må beskyttes av dansk lov. Det kan ikke være opp til mennesker med så stor egeninteresse å ta den vurderingen på andres vegne.Dette er en skamplett for Danmark.
NORGE

#303 Support fra EUROPA

2012-11-21 20:02

Jeg gremmes i dypet av sjela av å være vitne til situasjonen, og omfanget av den. Jeg har også oppdaget at ikke så mange er klar over at dette problemet eksisterer. Det skal det bli en stopper for. Med røtter i tilgjengelige fakta, europeiske support-kampanjer samt informasjonsspredning fremover, kan dette raskt bli som ild i tørt gress. Danske dyrevernere kan med stor sannsynlighet vente seg massiv support i sitt arbeid. Stå på! SUPPORTKAMPANJER: http://www.change.org/petitions/eu-ban-bestiality ,,,http://www.change.org/petitions/european-parliament-implement-an-animal-abuser-registry >>KJÆRE DANSKE VENN AV DYR-få alle du kjenner til å signere og SHARE linkene på facebook og andre kommunikasjonsforum.

Gæst

#304

2012-11-28 13:28

Bastardiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Gæst

#305

2012-11-28 18:41

è vergognoso quello che sta succedendo in DANIMARCA....un paese che si definisce civile dovrebbe tutelare i propri animali...nn violentarli o stuprarli...chi compie queste ignobili azioni va PUNITO!....BASTA VIOLENZE SUGLI ANIMALI....
thor12

#306

2012-11-29 04:59

det er en så sygelig ting,så lad os få det afskffet ved lov,og det kan da ikke gå for stærkt

Gæst

#307

2012-11-29 09:54

STOP THIS ORRIBLE AND UNUSEFULL CRIME!!!! WE ARE IN 2013!!!!

Gæst

#308

2012-11-29 09:55

STOP THIS ORRIBLE CRIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stefania gasparini

#309 stefy.gasparini@libero.it

2012-11-29 09:56

STOP THIS ORRIBLE CRIME!!!!!!!!!!!!!!
Lenette

#310 Re: Re: dette svineri skal bare forbydes nu.

2012-12-20 15:33

#8: Boing? - Re: dette svineri skal bare forbydes nu.

#8: Boing? - Re: dette svineri skal bare forbydes nu.

#8: Boing? - Re: dette svineri skal bare forbydes nu.

BOING: Jeg tror, du har misforstået PIA's valg af ord. Du skal ikke tage ordet 'GRIM' så bogstaveligt - det har jo intet med udseende, at gøre. Det er hendes ordvalg for, at give udtryk for sin foragt overfor mennesker, der har de tendenser.

Jeg deler samme holdning som hende, men ville nok ha' formuleret det noget anderledes. Dog ville jeg undlade kommentareren omkring, at de på Christiansborg må ha' samme syge tendenser, eftersom det ikke er forbudt ved lov i Danmark. Det er en meget umoden kommentar, men derudover kan jeg sagtens følge PIA's tankegang.

Desværre tror jeg, at det er MEGET mere udbredt, end vi er klar over. Der er ingen grænser for, hvor stort eller småt dyret kan være, og det leder mig hen på dyremishandling. I forbindelse med jeg opdagede denne underskriftindsamling, har jeg s'følgelig prøvet på, om jeg via internettet har kunnet finde noget materiale omkring det - hvilket jeg i den grad har fortrudt.

Inden der var gået 5 min. 'poppede' der en video lige op i ansigtet på mig, som jeg godt ku' ha' været foruden - og dog, for den gjorde i hvertfald det ved mig, at jeg ikke på nogen måde er i tvivl om, at min underskrift skal sendes afsted. Jeg så et videoklip med en mand, der havde 'kønslig' omgang med en høne, og hvis det ikke er dyremishandling, ja så ved jeg ikke, hvad det er. Hønen blir' totalt ødelagt indvendig, og burde efter sådan en behandling aflives - hvis den da ikke dør af sig selv pga. det. I målestoks forhold kan det sammenlignes med en elefant og en kvinde.

MIN UNDERSKRIFT ER INDSENDT, OG JEG HÅBER INDERLIGT, AT MANGE ANDRE VIL FØLGE TROP. DYREMISHANDLING AF ALLE ASPEKTER SKAL STOPPES NU, OG DET KAN KUN GÅ FOR LANGSOMT....!!!

KENDER DU NOGEN, DER UDØVER DYREMISHANDLING - MELD DEM TIL POLITIET - HVIS IKKE FOR DYRERNES SKYLD, SÅ BARE FOR DIN SAMVITTIGHED. DET KAN GØRES ANONYMT, SÅ VOLDSUDØVERNE IKKE VED, AT DET ER DIG. KOM UD AF BUSKEN !!!

 

Pernille

#311

2013-01-03 21:15

Dette MÅ jeg bare skrive under på... Jeg synes det er SÅ uhyggeligt at nogle mennesker kan finde på at misbruge børn og dyr seksuelt.... Føj hvor er klamt :-(
Ramboduck

#312 Til grin

2013-01-11 00:58

Danmark er direkte til grin fordi det fortsat er tilladt.

Gæst

#313

2013-01-16 10:02

Hvor mange underskrifter kræver det, før denne underskriftindsamling bliver taget seriøst og der (forhåbentlig) sker en lovændring? Synes det er flovt at DK tillader sex mellem mennesker og dyr. Hvis det var meningen vi skulle dyrke sex med dyrene var vi vel alle blevet udstyret med pels og hale??
brian

#314

2013-01-29 15:46

politikere som mener dyresex er ok, burde tvinges til det modsatte, at blive kneppet af f.eks en avlstyr
Veritas

#315 Re:

2013-01-30 17:04

#1: -

Jeg forstår simpelthen ikke, at der er nogle som ikke skriver under.

Til dem som mener det er ok at havde sex med dyr vil jeg bare sige: Så læs dog artiklen!!!!! Flere dyr kommer til skade, og lider som følge af at nogle har misbrugt dem!!!! Nogle dyr dør efterfølgen af deres indre skader!!!! Men de skyldige bliver ikke dømt, fordi man ikke kan bevise det! Desværre (For dem som syntes det er ok, må jeg bare sige: Vi bliver nødt til at skære alle over en kam!!!!! Kun sådan kan vi passe på dyrene!!!!! Selvfølgelig skal det gøres ulovligt!!!!!!!!!!!!


Gæst

#316

2013-02-01 13:01

jeg synes at det skal være strafbart og man skal havde en behandlingsdom for at få sådanne peverse lyster væk

Gæst

#317

2013-02-01 19:02

Vær dyrenes stemme. De kan ikke selv sige fra og hvis de gør bliver de aflivet :-(
TweetyDK

#318 Re: ok?

2013-02-01 19:34

#6: Boing - ok?

Du er da unægteligt for klam og ignorant at høre på! Kom ikke og fortæl mig, at en hanhund ikke tager skade af at blive voldtaget??? Jeg har inderlig lyst til at smide nogle af de afskyelige billeder jeg desværre har set lige i masken på dig!

Dyrene TAGER skade af det! Længere er den ikke!!!

FØJ FOR HELVEDE!!!!


Gæst

#319

2013-02-02 13:57

Tanken er absurd....

Gæst

#320

2013-02-03 01:16

Stop det svineri på de stakkels dyr. Kun syge tosser mishandler dyr på den måde, så STOP.

Gæst

#321

2013-02-08 11:54

Syge Dyre-kneppere.

Gæst

#322

2013-02-08 11:56

Jeg betaler gerne for behandling(læs ammunition), så de stakkels dyreelskere kan komme over deres sygdom.

Gæst

#323

2013-02-08 17:16

Jeg synes det er en vigtig lov i kampen for bedre dyrevelfærd. Dog synes jeg ikke i den danske udgave at vi skal fritage sædtapning og inseminering, fra mit synspunkt vil det være en bonus at give dyr retten til at følge deres egen seksualdrift.
Gæst

#324 Forbyd dyresex

2013-02-09 02:39

Der findes ingen undskyldning eller begrundelse som kan forsvare at det burde være lovligt at have sex med dyr.Dyr over hele kloden har absolut ingen medfødte rettigheder detværre eller mulighed for at sige nej til ting de ikke vil være med til. De fleste mennesker har den holdning at dyr er skabt for vores skyld og ikke for deres egen og derfor kan vi gøre med dem hvad det passer os.Uanset om et dyr skulle nyde at have sex (hvilket jeg ikke tror på det gør) med et menneske eller ej, er det stadig ikke for dyrets skyld at nogle har sex med dyr men for at få dækket deres egne egoistiske behov.At tro at en trænet hanhund synes det er fedt at bedække en kvinde er igen egeninteresse og ikke hundens behov man tager hensyn til. Tro mig en hanhund vil sgu med garanti hellere have sex med sine feminine artsfæller end tilfredsstille uvidende og egoistiske menneskekvinder og mænd hvis den ellers havde noget at skulle have sagt. Men hvorfor skulle den i grunden det? Det er der jo ingen andre dyr på kloden som har så hvorfor dog tage hensyn til den? Det burde jo egentlig ikke være nødvendigt at have sex med dyr eftersom vi er ganske godt befolket på denne klode til man nemt skulle kunne finde sig en sexpartner eller flere og så lade dyrene være i fred. Det er vores pligt at passe på og give dyrene al den omsorg de har brug for i stedet for at misbruge og udnytte dem så groft som vi tillader os selv at gøre på alle tænkelige måder.

Gæst

#325

2013-02-15 01:16

det burde ikke engang være et spørgsmål, det burde være en selvfølge at det bør være forbudt med sex mellem dyr og menneske...........tænk hvis et dyr var i stand til at voldtage et menneske/ barn , det ville bare være ok så ? eller bliver det et nej fordi mennesket kan tale og fortælle om sin ubehagelige oplevelse !!??