STOP Fleksjobreformen
Kontakt forfatteren af dette andragende
Det er ikke let at være kronisk syg og konstant blive jagtet.
Er ikke selv flexjobber, men syntes i har lige så meget ret til et ordentlig og respekteret liv som andre.
Re: Tag ansvar
F... da dig ignorante nar..
brug dog din energi på noget fornuftigt..
og menneskelighed skal der virkelig ledes længe efter
Helle (SMUKKE ROSE) Thorning
Og husk nu alle, Helle Thornings ord: vi gjorde det!
Ak ja nu har Danmark har fået et nyt flertal så nu kan man yderligere nedragere de svageste i samfundet, nemlig de syge, ja dem på fleksjob.
Personer som ikke har valgt deres situation selv, og hvor langt hovedparten ikke har mulighed (som almindelige arbejdsløse) at ændre på deres situation hen af vejen. Der tit en smuk rød rose bag Thorning, men PAS PÅ den stikker grusomt !!!
Vi kan ikke leve sådan med en evt ny fleksjob reform vi har svært nok i forvejen at finde et job , og vi har ikke råd til at miste mer på ledighedsydelse vi har lidt i forvejen.Vi har IKKE selv at blive syg.
De har slet ikke nogen føling, hvad det vil sige hvad det vil sige, og værre i mine bukser.
Re:
Hvor er du dygtig! JA, vi lever i et godt samfund og alle har ret til bolig, mad og arbejde. Men men men, ikke alle er så heldig som dig og kan leve for så lidt. For at passe et arbejde skal jeg have egen bil, betale de udgifter er ved at have en bil, pga. mit handicap kan jeg ikke kører med busser og tog. Der er ikke arbejde her i hverken gå eller cykelafstand. (hvilke jeg heller ikke ville kunne klare).
Du skal ikke bilde mig ind at mennesker på lav ydelse ikke gør hvad de kan for at leve billigt, at du kan leve på en sten, er ikke ensbetydende at alle kan det samme, vi har alle forskellige behov for at få hverdagen til at fungere. Medicin, speciel kost og have personer til at hjælpe, der hvor man ikke selv kan (det er ikke alt man kan få hjælp til fra det offentlige) og det kan du ikke for så lavt et beløb, når der også skal være til husleje, vand, varme, el og forsikringer. Jeg bor billigt, men der er grænser for hvor lidt jeg kan eksistere for, for jeg lever ikke, jeg eksisterer.
Du har ret i at dem der tjener deres egen løn, også skal føle at de får noget ud af det, ingen tvivl om det. Men gud, hvor ville jeg da også gerne kunne forsørge mig selv og ikke hele tiden få at vide at jeg ikke er min løn værd, mine kompetancer, erfaringer og stabilitet på arbejdet betyder intet, der bliver kun set på hvad jeg kan nå at præstere i de timer jeg er på arbejde, at jeg intet kan lave, når jeg kommer hjem og mine kræfter er brugt, tænker ingen på.
Fisken
Re: Tag ansvar
Til anarkisten - det du gør der, er mobning! Verden ville være et meget bedre sted, hvis mennesker som dig også kunne få hjælp, for det har du da brug for, når du kan komme med sådan en bemærkning.
Re:
det finder du ud af når den er vedtaget hvad jeg i himlens navn ikke håber den gør det vil få mange på gaden forde der ikke er råd til husleje en meget usikkerhed i møde hvis du er flexjobber
Det er sikkert at der skal gøres noget, som den er, men som forslaget er nu er fuldstændig hen i vejret, og kommer den, så er endnu en social demokrat gået tabt. Det er ikke det parti jeg stemte på før, altså det er ikke særlig socialdemokratisk, måske skulle de kalde sig det ny venstre parti, for arbejderbevægelsen er blevet væk i deres reformpolitik.
| This discussion has been closed. |
STOP fleksjobreformen har en sag på EB.dk
http://ekstrabladet.dk/minsag/article1723960.ece