Transformér landbruget - udfas intensiv husdyrproduktion
Stort mediefokus på manglende dyrevelfærd i dansk, intensiv svineproduktion
I aften kl. 20.35 viser TV2 dokumentaren "Hvem passer på grisene?"
Måske har I lyst at gøre jeres netværk opmærksom på udsendelsen og muligheden for at støtte denne underskriftsindsamling?
Venligst
Jette
Kære Jette Rosenkvist. Tusind tak for din indsats for at forsvare grisenes velfærd og beskytte os mennesker mod sundhedsskadelig kost og faren for antibiotikaresistens samt ikke mindst den kæmpe forurening der er med kvælstofudledning til vores miljø, med bl.a. iltsvind som følge. Men jeg vil inderligt bede dig om IKKE at gå med på klima-agendaen/politikken der påstår at CO2 og metan er årsag til forandringen af klimaet på vores lille jord. Som jeg skrev på mit skilt til demonstrationen på Christinas Borg d. 31./10. imod bl.a. Bovaer og miljøafgifte: DON'T BLAME THE COW BLAME THE SUN Hvad er årsagen til at vejrforholdene på kloden ændres?? Er det virkelig den menneskeskabte udledning af drivhusgasser eller kan det tænkes at det snarer har en naturlige og universel årsag, hvor solen er den primære årsag? Og som nedenstående dokumentar beviser lyver IPCC og motivationen for påstanden om CO2 er farligt hindrer udviklingen i lavteknologiske lande og fastholder befolkninger i fattigdom og dette er nu på vej også i den vestlige verden.
OBS her findes også scensur: h..ps og com må ikke indgå og derfor kan jeg ikke lægge diretke link ind til dokumentaren. Meget smart ;) Så du må selv gå på Rumble.c.. og søge efter
Yes, Jette, modtaget. Du kan tro, Landsforeningen mod svinefabrikker også er obs på især artiklerne i Information. Jeg har ikke tænkt på, at hver stemme i grise-underskriftindsamlingen tæller, selvom det magiske tal 50.000 underskrifter ikke nås. Jeg deler igen. Bettina