Aktindsigt om mRNA "vaccinernes" potentielle bivirkninger.

Aktindsigt om mRNA "vaccinernes" potentielle bivirkninger. / Beskeder / Svar på anmodning. / Kommentarer


Gæst

#1

2021-09-10 13:42

Bliv endelig ved :-)

Gæst

#2

2021-09-10 15:38

Remasavir er mig begendt vedr. Dødsfald brugt i dosis der langt overstiger anb . dosis der står i indl. seddel tager du for høj dosis er risiko for død signifikant højere jo højere dosis. Dr. Facci er således direkte skyld i død da han i starten af covid 19 godkendte for høj dosis..= mange døde f.eks. i staten New York.
Michael

#3 Hold snuden i sporet. Jeg arbejder på noget med Nürnberg, søg på telegram efter Nürnberg gruppen

2021-09-10 15:46

..........

Stine Helvig

#4 PLACEBO

2021-09-11 11:29

 Hej Mogens,

Godt arbejde.

Synes ikke de har afgivet svar omkring placebo. Synes det er et vigtigt punkt at få belyst:

bruger de det - og i så fald, på hvormange (antal og procent).

Stine Helvig

#5 Link virker ikke

2021-09-11 11:39


Gæst

#6

2021-09-12 05:54

👍🏼 Tak for ihærdigheden

Gæst

#7

2021-11-26 14:03

Så må opgaven være at få lægerne og sundhedspersonale til rent faktisk at indberette, selvom det er imod deres overbevisning. De SKAL indberette ellers må det være ulovlig forhindring af livsvigtig viden og derved ansvaret for at påføre andre skade, potentielt dødsfald. En alvorlig sag hvis man tilbageholder vigtig information. Måske lægerne og sundhedspersonalet skal mindes om alvoren!!!

Jeg tror behandling med Remdesivir har slået mange ihjel. Jeg tror vi om nogen måneder vil se, at vaccinerede som indlægges, bliver medicineret med virkningsfulde mediciner som Ivermectin og Hydroxy Chloroquine. Og uvaccinerede vil så fortsat få den farlige Remdesivir protokol og blive lagt i koma og slået ihjel, fordi det pynter på deres vaccine døds statistik og de vil skide os et stykke. Bare vent og se, det sker allerede i andre lande. Remdesivir er en af dræberne.


Gæst

#8

2021-11-26 15:28

Og hvad med fakta fra Isreal hvor hospitaler er under kæmpe pres pga. MRNA. Reducere ens imunsystem signifikant. Bare et simpelt fakta mrna hjælper mod allergi som skyldes ens imunforsvar overreagere . Men vupti det fjerner MRNA. Så data fra Isreal og ovenstående er triste fakta

Gæst

#9 Re:

2021-11-28 15:12

#7: -  

 Jeg tror du har ret med Remdesivir

Erdudumellerhvad

#10 Re: PLACEBO

2021-12-01 19:11

#4: Stine Helvig - PLACEBO 

 Fuck et lorte spørgsmål 

hvor dum har man lov til at være  hvorfor skulle de overhovedet bruge sådan noget lort 




Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...