Stop træfældning og bebyggelse af parken ved det fredede Brønshøj Vandtårn

Stop træfældning og bebyggelse af parken ved det fredede Brønshøj Vandtårn / Beskeder / Demonstration mod træfældning ved Brønshøj Vandtårn / Kommentarer


Gæst

#1

2020-08-27 22:43

Kan desvaerre ikke deltage, da jeg bor i DC, men som sagt, saa er den del af Broenshoej en central del af min opvaekst og derfor haaber jeg inderligt at I faar held med at stoppe de ideer der foreligger. Underligt at der ikke skal udfoeres en miljoeundersoegelse og godkendelse foer end saadanne drastiske tiltag kan godkendes. Haaber inderligt at naar jeg kommer hjem til Danmark naeste gang, at der stadig er et klassisk Vandtaarn og dets beplantning at komme "hjem" til. God dag og TAK for din ildhu.

Gæst

#2

2020-08-28 02:15

Hej Lisbeth. Opretter du et Facebook event for demonstrationen, for på den måde at tiltrække flere deltagere?:) Mvh. Daniel

Gæst

#3

2020-08-28 08:52

modtaget :-)

Gæst

#4

2020-08-28 09:31

Kære Lisbeth Marner. Jeg deltager på søndag kl.16 og tager min bedre halvdel med. Mvh Elisabeth Hammelev

Gæst

#5

2020-08-28 16:42

Der er langt fra politikerne på rådhuset til lokalområdet. KBH. burde splittes op i 7 kommuner, så demokratiet bliver funktions dygtig.

Gæst

#6

2020-09-12 12:13

Tak for jeres arbejde, Lisbeth Marnr og alle andre deltagere. Jeg kom desværre for sent med i støtten. Sørgeligt at protesterne ikke forhindrede vandalismen. Poul Hviid