Aflys eksaminer for ungdomsuddannelserne

Aflys eksaminer for ungdomsuddannelserne / Beskeder / Her går det godt! / Kommentarer


Gæst

#1

2020-04-09 13:42

Hej Ebbe, tak for den fantastiske indsats jeg er på din side og står 100% ved dine ord:)

Gæst

#2

2020-04-09 13:45

Altså kan godt se meningen i at alle skal op til skriftlig dansk, da det ikke er noget der kræver yderligere forberedelse/undervisning. Dog begynder det at spidse til med alle andre eksamener.

Gæst

#3

2020-04-09 13:56

Jeg kan ikke se fordelen i at fortsætte kampen nu. 3 eksamener i stedet for 9 er meget bedre. Samtidig får vi stadig en mundtlig eksamen og kan derfor få hue på som normalt. Hvis du fortsætter denne kampagne så ender vi med at miste chancen for at kunne føle os som bare lidt normale studenter. Overlev de 3 eksamener, det er to skriftlige og en mundtlig, hvor den mundtlige er forsvar af SRP hvilket mange inklusiv mig selv ser rigtigt meget frem til grundet de ringe forhold under skriveperioden. Skriftlig dansk kræver intet fra pensum, og så efterlader det en enkelt skriftlig eksamen som man reelt ville skulle læse lidt op til. Det ER overskueligt når der er halvanden måneds læseferie! Så stop nu, og lad være med at ødelægge det for dem som faktisk ser frem til at få en så normal studentertid som muligt ved bl.a. at kunne få sat huen på hovedet af ens kære efter den mundtlige eksamen er slut.

Gæst

#4

2020-04-09 13:57

Håber det lykkedes jer. Jeg går på en af ungdomsuddannelserne. halvdelen af klassen får normalt ekstra støtte for at kunne klare sig. De har intet ekstra hjælp fået imens vi blev undervist over nettet. Og de er nu ved at opgive at klare uddannelsen. Jeg bliver som med elev ringet op dagligt af dem, fordi de har så desperat brug for hjælp. De fleste siger at de har opgivet tanken om at bestå, da de jo ikke har fået den hjælp de skulle

Gæst

#5

2020-04-09 14:52

Jeg går på hf og skal have 5 eksamnier trods uholdbar undervisning

Gæst

#6 Re:

2020-04-09 14:53

#3: -  

Jeg har fem 


Gæst

#7

2020-04-09 17:14

Som gymnasielærer er jeg nødt til at sige, at det er en rigtig fin løsning, der er blev indgået. I er blevet forberedt på skriftlig dansk A siden 1.g, så det burde ikke være de sidste ugers ændrede undervisningsform, der er afgørende. Det samme burde gøre sig gældende i det andet skriftlige A-fag. Mine elever er i hvert fald klar. I får samtidig opgaven bedømt af to eksterne censorer, der fuldt objektivt kan vurdere jeres opgaver. I får jo også stadig en årskarakter i de fag, som tæller ligeså meget. 

Jeg har gennem mange år set studenter springe ud, og det er en dag, som betyder så meget for eleverne og deres familier. I får ikke taget den oplevelse fra jer, og I har tid til at forberede jer, så det skal nok gå.


Gæst

#8

2020-04-09 17:15

Super initiativ. Dejligt når ungdommen tager ordet.

Gæst

#9 Re:

2020-04-11 10:39

#3: -  

Enig


Gæst

#10 Re:

2020-04-11 22:36

#3: -  

Enig, er ret glad for at vi får 3 eksamener, så man får lidt af studenter tiden med




Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...