Begræns Bestrålingen af Befolkningen

Begræns Bestrålingen af Befolkningen / Beskeder / Høring d. 12. april om mobilstråling, trådløse netværk og anden ikke-ioniserende stråling / Kommentarer


Gæst

#1

2018-04-16 05:22

tak for det store arbejde I gør :-)

Gæst

#2

2018-04-16 06:52

Som underviser indenfor digitalisering siger jeg ofte, at vi befinder os i "stenalderen" af internettet og trådløs teknologier. Det vil være en stor fejltagelse at antage, at de teknologier der tilbydes i dag er rene "teknologiske revolution". De er revolutionerende, men de er også ofte den billigste og mest indbringende løsninger for udbyderne, og den nemmeste der kan implementeres.

Politikerne skal huske, at vi befinder os i "stenalderen" af internettet og trådløs teknologier, og enhver ansvarbevidst politiker skal derfor have minimum den sunde skepsis overfor hvad og hvordan virksomhederne vil have det.

Tak for jeres arbejde endnu en gang til.

Gæst

#3

2018-04-16 07:55

anna grethe walsted
Torben

#4 Re:

2018-04-16 13:10

#1: -  

Ditto her - Tak for det gode arbejde. 
Husk ikke smartphone op til øret hvis kan undgåes. Brug bluetooth øresnegl, eller endnu bedre snegl med ledning - eller hold telefonen i hånden og tal ned i den, og med højttaler på. 
Alene Bluetooth løsningen minimerer stråling 800 gange.


Gæst

#5

2018-04-16 17:55

Tak for Jeres store engagement! Jeg skrev selv til medlemmerne af Sundhedsudvalget inden høringen i torsdags, da jeg pga. overfølsomhed ikke vil have installeret trådløs elmåler i mit hus. Jeg håber meget på en dispensation, da jeg har fået installeringen udsat hos Radius til 2019.
Mvh Nanna Boisen

Gæst

#6

2018-04-19 05:24

Energiselskabet TRE-FOR s EL-målere sender med mere end 3 gange styrken på en mobil, flere EL- målere er anbragt op til et børneværelse
Elise Granum

#7

2018-05-02 08:32

TAK TAK TAK for at samle kræfterne omkring dette alt for blinde punkt!!!

MaybrittAnnia AmalieZenn

#8

2019-03-12 23:38

Skal der ikke arrangeres demostrationer inden da??? 


Gæst

#9

2019-12-28 13:41

Så længe uvidenhed forgår vil jeg her gerne oplyse til andre følsomme bruger og udsatte af trådløs netværk. Shungite sten og Flower of life symbol i kliste-mærke form påsat diverse apparater. Undersøg markedet for disse. ☯