#Menneskerettigheder - Et værdigt liv. Sig ja til fuld #inkorporering af #FN's #Handicapkonvention og nej til #diskrimination pga. #handicap, sygdom og #funktionsnedsættelser!

#Menneskerettigheder - Et værdigt liv. Sig ja til fuld #inkorporering af #FN's #Handicapkonvention og nej til #diskrimination pga. #handicap, sygdom og #funktionsnedsættelser! / Beskeder / Formålet med underskriftsindsamlingen / Kommentarer


Gæst

#1

2017-09-16 20:34

Jet har fået en afslag på min sag om fortidspension,fordi jeg har ikke boet i Danmark i 10 år, som familiensammoføring jeg blev gift med min dansk mænd i 21 desember 2007!!!! Jeg har mangepsykiatriske diagnoser og under psykiatri behandling .
Jeg føler sig diskrimineret og meget dårligt psykisk og fysisk ,Det er uretfærdigt!!
I Danmark er forskelig behandling på forskelig gruppe mennesker,f.e. flygtninger har ikke problem ar få fortidspension!!!! Det er ulighed! Danmark er i EU,men her krænkedes handicappes rettigheder og krænkedes den EU lovgivning om ikke-forskelsbehandling,som består i EU menneskerettighedskonvention ,samt protokol 12,forbyder forskelsbehandling !!!!!

Gæst

#2 Re: til min kommentar.

2017-09-16 20:46

#1: -   Min naun Irina Egorova,det er mig som har skrevet den kommenter, jeg har meget dårlig og tænker om selvmord foran Viborg kommuner ,som protest imod umenneskelig ,uretfærdige behandling fra Viborg kommune på min sag om fortidspension,selvom jeg har forsøgt selvmord for og var mange gange indlagt i psykiatrisk afdeling i Viborg. Jeg har ikke mere krafter at kæmpes med kommune og min sygdom...