Klage over rystende dårlig service hos Post Nord i Danmark


Gæst

#1

2016-11-17 12:45

har oplevet mange lange leveringstider

Gæst

#2

2016-11-17 15:24

Har såmænd lige idag d. 17/11 fået en avis, som burde været kommet den første i måneden.

Gæst

#3

2016-11-17 15:52

Vi kan ikke længere sende vigtige breve med almindelig post. Breves indhold forsvinder, mens det tager år og dag at nå frem.

Gæst

#4

2016-11-17 21:20

Fordi jeg er rystende enig i klagen udfra mine egne oplevelser

Gæst

#5

2016-11-17 21:26

Jeg har oplevet at vigtig post ikke er nået frem. Og at andet er forsinket i en grad der er ikke er actabelt.

Gæst

#6

2016-11-18 09:35

Fordi jeg har oplevet stort set det samme. Lavede postflytning til min havekoloni i april, som jeg har gjort i 15 år, fik INGEN post i 4 mdr., var ved og få lukket for ALT, strøm, telefon osv. betalte og betalte rykker gebyr på ALT... 3 pakker med ny router, kom ikke, post Nord vidste ikke hvor de var... og dette er kun LIDT af historien om min historik med post Nord.
Gæst

#7

2016-11-18 12:08

Den svenske statsminister har givet Post Nord et halvt år til at forbedre servicen  i Sverige i, så jeg på svensk tv. Ellers sker der et eller andet udefineret dramatisk, Her i landet, hvor markedskræfterne hersker uhindret, kan vi næppe forvente, at en minister er sig sin opgave voksen på samme måde. 


Gæst

#8

2016-11-18 14:16

Min søn er afhængig af at blodprøver kan nå frem indenfor få dage. Dette er ikke længere muligt så vi må selv køre dem til laboratoriet.

Gæst

#9

2016-11-18 15:12

Jeg er helt enig. Ting "forsvinder" og breve er dage under vejs.

Gæst

#10

2016-11-18 15:17

Det skal pointeres at det nu er nødvendigt at tape kuverter som ekstra lag, for at de ikke bliver flået i stykker under forsendelse, hvis indholdet buler mere end et ark papir. Endog boblekuverter bliver der revet hul i, det er ikke i orden.

Gæst

#11

2016-11-18 15:57

Vi betaler en megahøj Porto- så må man kunne forvente en ordentlig service......jeg har ventet 7 hverdage på en lille blød pakke. Det er faktisk sådan at hvis et firma kun bruger post nord så springer jeg over bestillingen......så derfor skriver jeg under.....

Gæst

#12

2016-11-18 15:58

fordi jeg lige nu 2 dage i træk har fået at vide at min pakke er forsinket med en dag. Det på trods af at pakken allerede for 2 dage siden var ankommet til min by.

Gæst

#13

2016-11-18 16:39

En fødselsdagshilsen til mig var 9 dage om at nå frem, og en laboratorieprøve fra Bagsværd til Herlev nåede aldrig frem.

Gæst

#14

2016-11-18 17:41

Jeg har gennem 2 1/2 år oplevet urimelig service fra Post Danmark/Nord. Fra selve instansen, ikke de postbude, der kommer.

Gæst

#18

2016-11-20 11:42

Omdelingen er under al kritik. Der er snart billigere og hurtigere at selv køre/flyve/selve/svømme/gå hen til leverandørerne og afhente de ønskede varer.

Gæst

#19 Re:

2016-12-29 22:27

#7: Gæst -  

Jeg tror heller ikke vi har nogle voksne politikkere

Og post nord graver deres egen grav med de leveringstider sammen med prisen på leveringen

Det er jo ubetinget hurtigere at kente og bringe sin post selv

Trods det at staten støtter dem med millioner også derfor de ikke har slettet kronen fra logoet 

Gitte

#20 Forsvundne breve

2017-10-19 11:48

Jeg undrer mig over hvor alle de fødselsdagsbreve og julekort jeg har sendt i tidens løb er blevet af? Et af dem, nåede i det mindste frem 3 uger efter modtagers runde dag.

Mon der findes en hemmelig lagerbygning for uafsendt post. Eller bruger de den som brændsel til opvarmning af en postterminal?

Henning

#21 Ekstrem dårlig service

2022-04-20 14:40

Bestiller en vare i USA.  Min adresse indeholder både et ø og et æ som man fra afsender har erstattet med o og a. På baggrund af dette kan PostNord godt levere en opkrævning på moms og gebyr i min postkasse. Efter at have betalt opkrævningen moms 29 kr. og gebyr til PostNord 160 kr modtager jeg en besked om at pakken er returneret til afsender  (i USA) da adressen er forkert... Jeg er målløs, de kan godt finde min postkasse med en opkrævning fra dem selv men når så pakken (brev format) skal leveres så kan de ikke og sender den retur selv om jeg har betalt moms og gebyr.

Man venter i mere end en time for at komme i kontakt med PostNord via deres app for at forklare " misforståelsen" og får kun det ud af det at blive mere frustreret.  Ønsker Post Danmark tilbage.....

Brandkvinde

#22 Levering i hel anden kommune

2023-02-11 11:52

 

Min pakke som jeg har betalt for levering til et collet sted i min by... 

Og her i morges ser jeg at den stadig står til levering i min by i dag... men næ nej  postnord vælger i stedet at sætte min pakke af i nabo kommunen... så nu skal jeg betale 3 gange så meget i at få min pakke hjem via 2 tog billetter og  2 bus billetter... samtidig så tager det lige 46min med det offentlige  og jeg skal da mindst bruge lige så meget tid når jeg skal hjem...

(...betaler postnord mine rejseudgifter for at hente min pakke I en anden kommune...?? Jeg burde sende en regning til dem....)

Ærgerligt talt en nabo kommunen... 🤯 samt en besked fra postnord som man ikke kan svare tilbage på... og de skriver seriøst ikke hvorfor min pakke er leveret et tilfældigt sted i nabo kommunen...